مرکز تولید زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه گرمی

خواص بی شمار زهر عقرب آن را به یکی از ترکیبات مهم و کاربردی به ویژه در پزشکی و داروسازی تبدیل کرده است. مرکز تولید زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه گرمی در حوزه تولید و عرضه زهر این نوع عقرب که از نظر پزشکی بسیار حائز اهمیت است، مشغول فعالیت می باشد و تلاش می کند محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار دهد. زهری که در این مرکز تولید می شود در بهترین شرایط استخراج و نگهداری شده تا خواص درمانی آن حفظ شود.

مرکز تولید زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه گرمی

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب ادنتوبوتوس پرورشی

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب ادنتوبوتوس پرورشی عقرب ادنتوبوتوس دوریه یکی از مهم ترین گونه های عقرب متعلق به خانواده بوتیده است که فقط در ایران و عراق یافت می شود.
این عقرب نسبت به دیگر عقرب ها زهر بیشتری تولید می کند و زهر آن حاوی ترکیباتی نظیر برخی آنزیم ها و پروتئین ها است.
وجود این ترکیبات سبب شده که زهر عقرب دارای خواص درمانی بسیاری باشد.
از برخی خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آرام بخش و تسکین دهنده درد
  2. تخریب تومورها و سلول های سرطانی
  3. بهبود دردهای مفصلی
  4. درمان آرتروز رماتیسمی
  5. جلوگیری از شکست و پس زدن پیوند

کاربرد بالای زهر عقرب و همچنین قیمت بالای آن موجب شده افراد زیادی به پرورش آن روی بیاورند.
با این حال فرآیند تولید زهر بسیار حساس، پیچیده و خطرناک است و افراد باید از تخصص بالایی برخوردار باشند.
از آنجا که از زهر عقرب در تهیه بسیاری از داروهای مهم استفاده می شود، باید پرورش و استخراج به صورت اصولی و در شرایطی کاملا بهداشتی توسط افراد متخصص انجام شود.
نکته مهم دیگر نگهداری زهر پس از استخراج است زیرا اگر به درستی و در ظرف و دمای مناسب نگهداری نشود، خواص خود را از دست می دهد.

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب ادنتوبوتوس

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب ادنتوبوتوس به منظور تولید زهر عقرب ابتدا باید گونه مورد نظر را از مراکز معتبر تهیه نمود. سپس بستر مناسب را برای نگهداری آنها فراهم کرد. معمولا از شن برای تهیه بستر پرورش عقرب استفاده می شود. مورد دیگری که باید رعایت شود تغذیه عقرب است که لازم است از برخی ترکیبات مکمل نیز در کنار تغذیه اصلی استفاده شود، چرا که این امر موجب تولید زهر بیشتر و با کیفیت تر می شود. اما بیشتر از غذا باید به آب مورد نیاز عقرب توجه کرد و آب تمیز و کافی را به طور منظم در اختیار آنها قرار داد.

پس از آنکه عقرب ها به سن زهر گیری رسیدند، زهر آنها باید توسط افراد حرفه ای و در شرایط ایمن و بهداشتی استخراج شود. معمولا از دو روش قطع بند انتهایی دم عقرب و یا شوک الکتریکی برای خارج کردن زهر استفاده می شود. زهر تهیه شده خشک و سپس در آب مقطر حل می شود. در مرحله پایانی نیز سانتریفیوژ شده و ناخالصی ها از آن جدا می شوند. زهر تهیه شده تا زمان مصرف در فریزر و در دمای مناسب معمولا در یخچال های 80- برای طولانی مدت نگهداری می شود.

مراکز پخش زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه گرمی

مراکز پخش زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه گرمی سوددهی بالای فروش زهر عقرب پرورشی سبب شده مراکز متعددی در سراسر کشور به تولید و عرضه آن مشغول شوند.
متقاضیان خرید زهر اغلب آزمایشگاه ها، شرکت های دارو سازی و مراکز تحقیقاتی هستند که برای پیشبرد اهداف خود به محصولی اصل و با کیفیت نیاز دارند.
در تهیه زهر باید تمامی مراحل به درستی انجام شده تا خواص دارویی آن حفظ گردد.
از طرفی به دلیل کاربرد میزان محدودی از زهر در هر بار استفاده لازم است در حجم های متنوع و بسیار پایین نیز عرضه شود.
زیرا ممکن است هر بار خارج کردن زهر از فریزر و برداشتن مقدار لازم از آن موجب کاهش کیفیت محصول برای استفاده های بعدی شود.
پخش زهر عقرب به صورت گرمی راه حل بسیار مناسبی برای رفع این مشکل است.
مسئله مهم دیگر قیمت خرید زهر عقرب است که عموما قیمت بالایی داشته ولی مشتریان می توانند با خرید از www.zahrine.org محصولی با کیفیت و در عین حال با قیمتی مناسب تر از سایر مراکز را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما