مرکز توزیع زهر عقرب تلخ

این مجموعه مرکز توزیع زهر عقرب تلخ در ایران است. تحقیقات اخیر نشان داده است که سم عقرب ما می تواند انواع بیماری ها را بهبود بخشد. محققان دریافتند که آنها دارای وزن مولکولی کمی هستند، فاقد اسیدهای آمینه هستند و می توانند به عنوان یک آنتی بیوتیک برای برخی از میکروارگانیسم ها مانند استافیلوکوکوس اورئوس عمل کنند.

مرکز توزیع زهر عقرب تلخ

استفاده از سم عقرب در زمینه های علمی

استفاده از سم عقرب در زمینه های علمی زهر عقرب امپراطور ممکن است کلیدی در مبارزه با آرتروز باشد دانشمندان آمریکای شمالی پروتئینی را کشف کردند که التهاب را کاهش می دهد و فشار خون را افزایش نمی دهد!
تا به امروز، مبتلایان به آرتروز که با داروهایی برای درمان التهاب این بیماری درمان می شوند، می توانند با عوارض جانبی جدی روبرو شوند. درمان های استروئید بر روی آنها انجام می شود که کل بدن را تحت تأثیر قرار می دهد و اگرچه برای تسکین التهاب به سرعت عمل می کنند، اما همچنین می توانند باعث فشار خون یا افزایش وزن شوند. درد را تسکین می دهد.

یک مطالعه در سال 2013 منتشر شده است که نشان می دهد سم عقرب در واقع می تواند درد را تسکین دهد. به عنوان مثال، درد معده را می توان با چای زنجبیل تسکین داد.
بنابراین، لازم است مقاله ای را در مورد فواید چای زنجبیل برای سلامتی یادداشت کنید. در جراحی پیوند قلب استفاده می شود همچنین، از سم عقرب در پیوند قلب استفاده می شود. فواید سم کاهش خطر پیوند ناموفق در حین جراحی است.

از سم عقرب می توان به عنوان یک آفت کش طبیعی استفاده کرد. البته یک آفت کش نسبت به سموم دفع آفات شیمیایی سازگارتر با محیط زیست است. از آنجا که چنین سموم دفع آفاتی حاوی سموم است، که می تواند منجر به از بین رفتن تمام حشرات روی گیاهان شود.

لوپوس یک بیماری مرتبط با آنتی بادی است. آنتی بادی ها باید از بیرون به بیماری حمله کنند تا بدن سالم بماند. با این حال، در بیماران لوپوس، آنتی بادی ها به بدن حمله می کنند. این واکنش می تواند شرایط را پیچیده کند. برای درمان لوپوس، بیماران باید به طور مرتب دارو مصرف کنند و با پزشکان خود مشورت کنند. اما، اخیراً مشخص شده است که سم عقرب می تواند لوپوس را درمان کند.

راهنمای خرید زهر عقرب تلخ

راهنمای خرید زهر عقرب تلخ در هنگام خرید زهر عقرب تلخ توجه داشته باشید که به طور معمول انواع زهر عقرب درجه یک پپتیدها و پروتئین ها هستند، یعنی از نظر شیمیایی آنها پلیمرهایی از آمینو اسیدها هستند که به یکدیگر متصل می شوند و زنجیره پلی پپتیدی را تشکیل می دهند و پروتئین ها فقط همین هستند.
سرطان یکی از کشنده ترین بیماری ها در جهان است. در بیشتر موارد، بیماران سرطانی می میرند. بنابراین، سرطان بیماری است که درمان آن دشوار است. اما اکنون دانشمندان دریافته اند که سم عقرب می تواند سرطان را درمان کند. البته این روش نسبت به داروهای شیمیایی ایمن تر است. همچنین، عوارض جانبی سم عقرب نسبت به سایر داروها کمتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما