مراکز پخش زهر عقرب زرد

عرضه انواعزهر عقرب زرد به مقدار زیاد بین مشتریان انجام می شود که مراکز عرضه از برترین تولید کننده های داخلی ،این محصول را تامین می کنند و از آن جایی که این محصول کیفیت بالایی دارد باعث شده به عنوان یکی از کاربردی ترین محصولات شناخته شود و در داخل و خارج از کشور مشتریان زیادی را دارد. زهر عقرب خواص و فایده های زیادی برای سلامتی دارد به همین خاطر استفاده زیادی از آن می شود، یکی از فوایدش این است که به عنوان مسکن برای درمان درد بدن انسان استفاده می شود.

مراکز پخش زهر عقرب زرد

اطلاعاتی مختصر در مورد زهر عقرب شفاف

اطلاعاتی مختصر در مورد زهر عقرب شفاف عقرب ها جزء اولین شکارچیانی هستند که به کره خاکی پا گذاشتند. آن ها موجوداتی سرسخت هستند. شاید باورش سخت باشد ولی بدن این جانوران ضد گلوله بوده و در برابر اشعه رادیو اکتیو به شدت مقاوم است. این موجودات تقریبا در تمام نقاط کره زمین، به جز قطب جنوب، زندگی می کنند.
ایران از جمله کشورهایی است که زیستگاه انواع عقرب می باشد. عقرب ها موجوداتی شب زی هستند؛ آن ها در طول روز لابه لای بوته ها و شکاف سنگ ها مخفی می شوند و هنگام شب به شکار می پردازند. عقرب زرد یکی از خطرناک ترین عقرب هاست که بیشتر در نواحی جنوبی ایران یافت می شود که جنوبی ها به آن عقرب گادیوم هم می گویند. زهر عقرب زرد بسیار کشنده است؛ زیرا از غلظت بالایی برخوردار است.

در گذشته از سم عقرب برای درمان بیماری ها استفاده می شده است. با گسترش علم پزشکی، کاربردهای آن افزایش چشمگیری پیدا کرده است. یکی از موارد مهم، استفاده در داروهای سرطانی است. به همین دلیل تقاضای زیادی برای این سم در جهان وجود دارد. همین استقبال گسترده، پرورش عقرب را به یک تجارت پرسود تبدیل کرده است. هر گرم سم عقرب چندین میلیون تومان به فروش می رسد.

امروزه افراد زیادی به این تجارت روی آورده اند و زهر عقرب را بصورت مستقیم یا با واسطه در داخل و خارج کشور به فروش می رسانند. مراکز دارو سازی از مهمترین متقاضیان سم عقرب به شمار می روند.

زهر عقرب صادراتی ارز آوری خوبی را به دنبال دارد. ایران از جمله کشورهایی است که صادرات سم در آن صورت می پذیرد. سم گیری از عقرب کار ساده ای نیست و نیازمند افراد ماهر و متخصص است. از طرفی زهر عقرب کاربرد زیادی در تولید دارو و سموم کشاورزی دارد؛ این دو عامل، آن را به مایع گرانبهایی تبدیل کرده است. امروزه مراکزی هستند که زهر عقرب را از پرورش دهندگان خریداری کرده و به خارج از کشور صادر می کنند.

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب خالص

عقرب دم پهن ایرانی که به شاه عقرب سیاه معروف است، جزء خطرناک ترین عقرب های ایران محسوب می شود. در صورت وارد شدن زهر شاه عقرب به بدن انسان، شخص دچار اختلال در سیستم عصبی و مشکلات قلبی می شود و در صورت عدم مراجعه به پزشک منجر به مرگ خواهد شد. این عقرب های سیاه، جثه بزرگ تری نسبت به بقیه عقرب ها دارند و هر چه بزرگتر باشند قیمت آن ها گران تر است. شهر هرات در افغانستان از مراکز مهم خرید و فروش عقرب سیاه است.

خرید و فروش سم عقرب به تجارت پرسودی در جهان تبدیل شده است. علاوه بر مصارف پزشکی و دارویی، دانشمندان همواره در حال تحقیق و مطالعه بر روی سم عقرب هستند تا بتوانند فایده بیشتری را به بشر برسانند. مطالعات نشان داده است، از این مایع می توان برای از بین بردن حشرات و دیگر آفت ها در بخش کشاورزی استفاده کرد.
نکته مهم اینکه زهر عقرب در طبیعت قابل تجزیه است و به همین سبب موجب آلودگی آب و خاک نمی شود و برای انسان و دیگر حیوانات خطری را به دنبال نخواهد داشت. در صورتیکه استفاده از آفت کش های صنعتی به مرور زمان به خاک آسیب وارد کرده و آن را ازبین می برد.

5 ویژگی مهم زهر عقرب دوریه

5 ویژگی مهم زهر عقرب دوریه

برای انتخاب و خرید زهر عقرب اعلا و شفاف باید به نکاتی توجه کرد تا بتوان برترین نوع آن را انتخاب کرد اولین نکته توجه به رنگ و بو و ظاهر این نوع زهر می باشد که توجه به این نکات برای بسیاری از افراد که با انواع زهر آشنایی دارند کارساز می باشد و به آنها کمک می کند زهر خالص و درجه یک را به خوبی تشخیص دهند.

نکته دیگر و مهم که باید هنگام خرید این محصول آن را مورد توجه قرار داد روش خرید این محصول می باشد، برای انتخاب و خرید زهر عقرب شفاف خالص و اعلا شاید نتوان به سادگی آن را از روی ظاهر تشخیص داد در این صورت با انتخاب روش درست و خرید از فروشنده معتبر می توان بهترین نوع آن را انتخاب کرد وقتی انواع زهر عقرب با کیفیت را باید از فروشنده معتبر که مسئول پخش اصلی آن می باشد خریداری کرد چرا که این فروشندگان همیشه خالص ترین و بهترین نوع آن را ارائه نی دهند ک اعتبار خود را با فروش و ارائه مستقیم آن به دست آورده اند و مشتری نیز به کیفیت و خالص بودن آن کاملا اطمینان دارد و فروشنده به رضایت مشتری اهمیت می دهد و همیشه برترین نوع آن را در اختیار مشتری قرار می دهد.

زهر عقرب سیاه از عقرب سیاه که یکی از برترین و بزرگ ترین نوع عقرب محسوب می شود تهیه می گردد و یکی از زهرهای شناخته شده و مرغوب می باشد که دارای بازار پر فروشی می باشد و بسیاری از کشور های خارجی نیز خواهان آن می باشند، این نوع زهر به صورت مایع و جامد تهیه می گردد و از آن استفاده های زیادی می شود.

زهر عقرب سیاه کاربرد مختلفی دارد و از آن در تهیه دارو های مختلف و کمیباب مختلفی استفاده می شود و کارایی عالی دارد، داروهای مختلف و خاص از این نوع زهر تهیه می شوند و حتی برای تهیه سموم آفت کش در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و جز برترین نوع زهر ها محسوب می شود.

این نوع زهر ارزشمند در بخش دارویی در درمان بیماری های مختلف به کار می رود و کارایی فوق العاده ای دارد البته باید توجه داشت این نوع زهر از آنجایی که در بخش دارویی و درمان بیماری های مختلف به کار می رود باید خالص و درجه یک باشد پس چه بهتر که مشتری آن را مستقیما از تولید کننده و فروشنده معتبر خریداری کند تا از هر نظر از آن مطمئن باشد.

آشنایی با انواع زهر عقرب پرورشی

یکی از مزیت های قابل توجه زهر عقرب پرورشی این است که به خاطر داشتن مواد ارزشمندی مانند مارگوتوکسین ، به بهبود پیوند سیاهرگ کمک می کند،افرادی که بیماری های مفاصل مانند آرتروز و روماتیسم دارند می توانند از این محصول استفاده کنند و به صورت طبیعی از طریق این سم بیماری خود را درمان کنند،همچنین برای کسانی که دچار سرطان استخوان هستند نقش ویژه‌ای دارد وباعث می شود نیاز به شیمی درمانی کاهش پیدا کند،برای افرادی که بیماری لوپوس دارند هم این سم خیلی خوب هست و مانند پادتن عمل می کند البته همه این ها باید زیر نظر پزشک متخصص باشد.

زهر عقرب از عناصری مانند کربن،هیدروژن، نیتروژن و گوگرد تشکیل شده است و شامل پروتئین های مختلفی مانند آنزیم هم می شود،آنزیم ها باعث سهولت تاثیر سم می شوند. زهر کژدم ها بیشتر برجانوران و بندپایان کوچک موثر است اما بعضی از گونه های آن مانند عقرب قاتل برای انسان هم کشنده می باشد.زهر بیشتر عقرب های سمی باعث نابودی گلبول های قرمز خون می شود ودر محل گزش تغییر رنگ موضعی و تورم دردناک ایجاد می شود.

زهر عقرب پرورشی دوریه پرورشی با این که یکی از خطرناک ترین نوع زهر عقرب محسوب می شود و زهری کشنده و مهلک محسوب می شود اما مزیت و فواید مختلفی دارد و از آن می توان استفادهای مختلفی در بخش های مختلف کرد و در بخش کشاورزی می توان از کشنده و سمی بودن آن سود برد، به این گونه که از آن سم ها و مواد کشنده آفت های بسیار پر قدرت و درجه یکی تعیین می نمایند و با استفاده از آن محصولی پر بار بدون آفت زدگی تهیه می نمایند.

زهر عقرب پرورشی دوریه در تولید دارو های مختلف و منحصر به فردی نیز به کار می رود چرا که این نوع زهر داری پروتئین فراوان و بسیار زیادی می باشد که این پروتئین ها عامل اصلی می باشند که باعث شده اند از زهر عقرب دوریه پرورشی برای تهیه دارو های مختلف و خاص به کار می رود و باعث می شوند با استفاده از آن داروهای گران قیمت را بیماران به آسانی و با قیمت ارزان تر خریداری نمود.

پس می توان گفت مزیت خاص و منحصر به فرد این نوع زهر عقرب خالص و با کیفیت این است که می توان از آن دارو های خاص و بسیار ارزشمندی را برای بیماری های خاص تهیه نمود و همچنین از آن می توان در درمان بیماری های خاص استفاده کرد و در بخش کشاورزی نیز آفت کش ها و سم های قوی و طبیعی را تولید کرد.

مشخصات مهم زهر عقرب امپراطور

مشخصات مهم زهر عقرب امپراطور

خصوصیات زهر عقرب امپراطور چیست؟ زهر عقرب امپراطور به عنوان قوی ترین زهر عقرب امپراطور شناخته می شود و می تواند با آلوده کردن این سم به خون انسان و کوتاه ترین زمان ممکن برای تعیین بقای وی، در کوتاه ترین زمان ممکن باعث لخته شدن خون در بدن و بدن انسان شود. سم عقرب امپراطور نه تنها به عنوان ماده اولیه داروهای قوی شناخته می شود، بلکه می تواند در صنعت داروسازی برای جلوگیری یا جلوگیری از ابتلای بسیاری از افراد به بیماری های مختلف و سرطان های مزمن مورد استفاده قرار گیرد.

زهر عقرب امپراطور باعث درمان انواع بیماری های حاد و خطرناک مانند پوست، گردن، مری، ریه ها و … همراه با تومورهای مختلف مغزی می شود که سرطان های مختلف مانند سینه را از انسان دور کرده و آنها را در بستر رها می کند به طوری که بدن یک سد دفاعی بسیار قوی است. تولید سم عقرب در ایران به دلیل پراکندگی حداکثر و بسیار زیاد زهر عقرب امپراطور مختلف در این کشور به ویژه در مناطق گرم جنوبی ایران به طور فزاینده ای دنبال می شود تا تولید کنندگان همیشه با توجه به نیاز عقرب ها و استفاده گسترده از آن در صنعت داروسازی . بهترین نوع عقرب ها را شناسایی کرده و آنها را پرورش دهید.

نکاتی در خصوص زهر عقرب گاردیوم

کژدم ها یا عقرب ها گروهی از بندپایان متعلق به گروه عنکبوتیان هستند که ۸ پا داشته ودارای نیشی با زهر کشنده هستند،گونه های زیادی از این جانوران در سراسر دنیا شناسایی شده اند.نمونه هایی از عقرب های خطرناک که در ایران وجود دارند عبارتنداز:لپتوروس که عقربی زرد رنگ و کوچک است که نرها دمی بلند دارند واین جانور در نواحی جنوبی وجنوب غربی ،بسیار فراوان است.زهر عقرب زرد مایعی بی رنگ و شفاف است که خاصیت قلیایی تا خنثی دارد و در حقیقت نوعی پروتئین است.

نوع دیگری از این جانور که در ایران یافت می شود، زهر عقرب گاردیوم نام دارد که جثه ای درشت تر از گونه زرد رنگ دارد ورنگ آن سیاه یا قهوه ای تیره است ودر قسمت های زیادی از ایران مانند استان های بوشهر،خراسان رضوی و جنوبی،اردبیل،خوزستان و سیستان و بلوچستان یافت می شود.

زهر عقرب علاوه بر آسیبی که به گلبول های قرمز می زند،باعث ایجادعلائم عصبی می شود مانند بی قراری،تشنج،راه رفتن نامتعادل،آبریزش ازدهان، حساسیت شدید پوست به لمس، انقباضات ماهیچه ای، درد شکم و کاهش کارکرد سیستم تنفسی که دربیشتر موارد این علائم در عرض ۴۸فروکش می کند.

خرید بدون واسطه زهر عقرب زرد

خرید بدون واسطه زهر عقرب زرد

از رایج ترین روش های تولید زهر عقرب که تولیدکنندگان از آن استفاده می کنند، استفاده از غده سمی عقرب یا به عبارتی بند انتهایی دم عقرب است، البته این بند انتهایی که به آن غده سمی گفته می شود را نباید با دیگر بندهای دم عقرب که پنج عدد هستند،اشتباه گرفت. در این روش برای سم گیری ابتدا غده سمی را ازمحل اتصال با آخرین بند دم (بندپنجم) قطع می کنند و آنرا شسته ودر دستگاه های خشک کننده به مدت یک ماه قرار می دهند تا به طور کامل خشک شود، سپس غده ها را در هاون های بلورین می کوبند تا خرد شوند وبعد با آب مقطر حل می کنند.محلول به دست آمده را در سانتریفوژ قرار می دهند تامایع محتوی سم جدا شود.

استفاده از دستگاه شوک الکتریکی، روش دیگری برای تهیه سم است که به وسیله آن سم خالص تری تولید می شود،به این ترتیب که با استفاده از دوسر الکترودی که در طرفین غده سمی قرار می گیرند ،شوک الکتریکی به جانور وارد می کنند که باعث می شود سم خالص به بیرون بریزد.

عقرب زرد از جمله معروف ترین عقرب های دنیاست. معمولا حالت تهاجمی داشته و زهر آن به شدت کشنده است. جثه آن ها نسبت به دیگر عقرب ها بزرگتر است و بیشتر از موش و مارمولک تغذیه می کند. عقرب های سیاه انواع متفاوتی دارند که عقرب سیاه پرزدار یکی ازآن هاست. زهر عقرب سیاه پرزدار از بهترین نوع سم می باشد که توسط پرورش دهندگان و فروشندگان سم عرضه می شود.

مجموعه های فروش سم از طریق راه اندازی سایت های اینترنتی، اقدام به عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول نموده اند. کیفیت سم از مهمترین ویژگی موثر در قیمت آن است. برای تشخیص سم باکیفیت باید به رنگ آن توجه داشت. سم عقرب مایعی بی رنگ است، همچنین دارای خاصیت قلیایی یا خنثی است. نحوه بسته بندی هم از فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت انواع سم است. نوسانات قیمت ارز نیز به شدت بر قیمت زهر صادراتی تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما