مراکز پخش زهر عقرب دوریه

یکی از گونه های عقرب موجود در ایران عقرب ادنتوبوتوس دوریه است که دارای زهر بسیار قوی می باشد و می تواند به عنوان یکی از زهرهای مناسب برای کاربردهای پزشکی از این عقرب گرفته شود و به صورت پودر یا مایع مورد استفاده قرار گیرد.

مراکز پخش زهر عقرب دوریه اقدام به عرضه این زهر با قیمت مناسب کرده اند و کسانی که در زمینه تولید محصولات مختلف زهر عقرب فعالیت دارند می توانند نیاز خود به این زهر را از طریق این مراکز پخش تامین کنند.

مراکز پخش زهر عقرب دوریه

اطلاعاتی مختصر در مورد زهر عقرب سیاه

اطلاعاتی مختصر در مورد زهر عقرب سیاه از بهترین انواع زهر عقرب که از نظر غلظت و نوع ترکیبات موجود در آن نسبت به بسیاری از زهرهای دیگر گونه های عقرب دارای کیفیت بالاتری است زهر عقرب سیاه است که یکی از گران ترین انواع زه عقرب به شمار می آید و دارای کیفیت بسیار عالی می باشد.

زهر این عقرب دارای پپیتدهای با توالی مشخص است که اسیدهای آمینه موجود در این رشته های پپتیدی به گونه ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که می توانند بیشترین تاثیرگذاری را برای خواص درمانی داشته باشند و به این ترتیب از پرفروش ترین انواع زهرهای عقرب می باشد.

این زهر از غده ای که در بند انتهایی دم عقرب قرار گرفته است به دست می آید و با روش خاصی استحصال می شود و البته برای به دست آوردن 25 گرم از این زهر باید زهر 150000 عقرب سیاه را به طور همزمان یا در دفعات مختلف استحصال نمود با این وجود ارزش این سم به گونه ای است که می تواند بازده اقتصادی بیش تر از 100 درصد داشته باشد.

قیمت انواع زهر عقرب دوریه

قیمت انواع زهر عقرب دوریه انواع زهر عقرب دوریه را می توان از مراکز پخش این محصول درخواست نمود اما قبل از هر چیز لازم است اطلاعات کاملی در مورد این زهر از جمله قیمت روز انواع آن به دست آورد که برای این کار بهترین روش مراجعه به وب سایت ارائه شده توسط این مراکز می باشد و می توان به این طریق هم قیمت انواع این زهر را به دست آورد هم این که در صورت تمایل ثبت سفارش آن را انجام داد.

قیمت زهر عقرب را می توان از طریق برقراری ارتباط تلفنی با این مراکز نیز به دست آورد به این معنی که می توان با مسئول فروش این زهر در این مراکز تلفنی صحبت نموده و همه اطلاعات روز را در مورد این زهر و از جمله نرخ آن را به دست آورد همچنین شبکه های اجتماعی مختلف که لینک آنها در صفحه اول این سایت قرار دارد می تواند کمک قابل توجهی به این خریدار در زمینه استعلام قیمت بنماید و حتی سفارش را امکان پذیر سازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما