مراکز عرضه زهر عقرب زرد

در بین بیش از ۶۰ گونه عقرب که در ایران وجود دارد، زهر عقرب زرد آن ارزشمند و دارای خواص درمانی است. عقرب زرد، نوع نادری از عقرب دراز دم این روزها به دلیل گرمی بازار زهر عقرب خریداران و فروشنده‌گان زیادی را در اکثر نقاط جهان به دور خود جمع کرده است. پرورش عقرب زرد به دلیل پراکندگی قابل توجه اینگونه از عقرب در سراسر ایران است که مورد توجه پرورش دهنده‌گان آن قرار دارد.

مراکز عرضه زهر عقرب زرد

مزیت های قابل توجه زهر عقرب پرورشی

مزیت های قابل توجه زهر عقرب پرورشی مسلما پرورش عقرب به‌ منظور استفاده از گوشت این جانور انجام نمی شود. بلکه این زهر عقرب است که در پرورش این جانور نقش مهم و کلیدی ایفا می کند. زهر عقرب از قیمت بالایی برخوردار است. افراد خواهان آن با تعداد زیاد در کشور های مختلف هستند. مزیت های قابل توجه زهر عقرب پرورشی عبارتند از:

  • مطالعات علمی نشان داده است زهر عقرب پرورشی از خواص درمانی و دارویی بسیار زیادی برخوردار است و در پزشکی و داروسازی از آن استفاده فراوان میشود.
  • زهر این جانوران کوچک از ترکیبات شیمیایی متنوعی تشکیل شده است که هر کدام خواص درمانی متفاوتی دارد.
  • بعضی از اجزای سمی عقرب، برای درمان بیماری های اتوایمیون «بیماری هایی که ناشی از کارکرد غلط سیستم ایمنی بدن است»
  • هم چنین از زهر عقرب میتوان بر علیه انواع تومورهای بدخیم، سرطان بافت همبند، تومورهای مغزی و نخاعی، سرطان پستان نیز استفاده کرد.

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب گاردیوم

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب گاردیوم همان‌طور که می‌دانید از زهر عقرب گاردیوم می توان برای موارد های مختلف از جمله دارویی و کشاورزی مورد استفاده قرار داد اغلب افراد به دلیل شکل و شمایل ظاهری که عقرب باعث شده بیشتر افراد از این جاندار ترس داشته باشند، اما باید بدانید عقرب از گونه جانواری بوده که در صنعت های مختلف طرفدار و متقاضی بسیاری داشته است. در انتخاب زهر عقرب گاردیوم به نکات زیر توجه کنید:

  • زهر عقرب دارای رنگ های زرد روشن و کدر و یا تیره بوده که بسته به نوع عقرب داشته زیرا زهر عقرب ها با توجه به سیستم بدنی که دارند متفاوت است و از همین رو نیز باعث می شود زهر های با رنگ گوناگون داشته باشد.
  • امروزه از زهر عقرب ها برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود که بسیار تاثیر گذار است.
  • جانور عقرب بیش از هزار گونه است که تنها ۲۵۰ تا گونه از این عقرب ها زهر دارند و برای مصارف درمانی استفاده می شود و گونه های دیگر نیش آن ها کاربرد نداشته.
  • یکی از مهمترین مزیت های قابل توجه ای که می توان برای زهر عقرب گاردیوم عنوان کرد، بالا بودن میزان پروتئینی خاص نسبت به زهر دیگر انواع عقرب می باشد. این پروتئین که به نام پروتئین پپتید شناخته می شود در درمان بسیاری از سرطان های پیشرفته و حتی تومورهای مغزی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید انواع زهر عقرب دو موضوع خیلی مهم است یکی نوع عقرب و دیگری قیمت زهر عقرب؛ عقرب ها انواع مختلفی را دارا می باشند که زهر هر یک دارای قیمت مخصوص به خود می باشند.

پخش کنندگان زهر عقرب زرد

پخش کنندگان زهر عقرب زرد بهترین پخش کنندگان زهر عقرب زرد این مرکز بوده که به انواع کشور های مختلف ارائه و عرضه تا خریداران و صنعت های دارویی بتوانند در صورت لزوم و نیاز به این محصول به راحتی اقدام به خریداری کنند. همچنین یک راهکار ساده و راحت را برای پخش زهر عقرب مقدور کرده اند بتوانید به صورت آنلاین در هر میزانی اندازه ای که می خواهید سفارش دهید و در زمان مشخصی تحویلی بگیرید.

البته اطلاع دارید گرفتن زهر عقرب کار دشواریست و شما مشتریان عزیز با برقراری ارتباط با فروشندگان این محصول از کالای مورد نظر در هر حجمی که می خواهید بگوئید برایتان آماده سازی کنند و به صورت آنلاین برای شما ارسال نمایند. قیمت زهر عقرب تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و مواردی نظیر کیفیت و خالص بودن، روش خرید و فروش، ابعاد و اندازه، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

خرید و فروش زهر عقرب یک تجارت پرسود به حساب می آید و سالانه درآمد بالایی برای افراد به ارمغان می آورد. قیمت زهر عقرب به بسته بندی، کیفیت، حجم سفارش، هزینه حمل و نقل، فصل خرید و غیره بستگی دارد و عملا قیمت روز ثبات ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما