مراکز تولید زهر عقرب هرات صادراتی

هرات در افغانستان یکی از بزرگترین تولیدکننده زهر عقرب بوده که بیشتری آمار تولید و فروش این زهر را در خاورمیانه دارد. مراکز تولید زهر عقرب هرات صادراتی یکی از مهمترین مراکزی می باشد که در این وادی فعالیت می کنند. این زهر به بهترین کیفیت به کشورهای مختلفی صادر می شود و مشتریان خارجی زیادی این کالا را به صورت عمده با قیمتی خوبی خریداری می کنند. این مرکز زهر را به صورت انبوهی با غلظت مناسبی تهیه می کند.

مراکز تولید زهر عقرب هرات صادراتی

خصوصیات زهر عقرب هرات

خصوصیات زهر عقرب هرات خصوصیات زهر عقرب هرات و ویژگی های که دارد باعث شده این محصول در بین انواع محصولات دارویی که تولید شده اند منحصر به فرد باشد. از ویژگی های که دارد می توانیم به این موارد اشاره نماییم.

  • این زهر از درجه خلوص صد در صد برخوردار می باشد و هیچ گونه مواد اضافی در بافت آن دیده نمی شود شفاف است و هیچ کدری در آن وجود ندارد که نشان دهنده اصل بودن این زهر می باشد.
  • از دیگر خصوصیاتی که می توان برای آن بیان نمود اینکه از عقرب های خطرناک و کشنده ای گرفته شده است که میزان اثر گذاری آن بر روی سلول های سرطانی بسیار زیاد است.
  • کلوروتوکسین ماده ای که در این نوع زهر وجود دارد و می تواند در درمان این بیماری مهلک موثر باشد به وسیله این ماده می توان میزان این تومور را کوچک کرد.
  • جالب است بدانید با وجود اینکه این زهر خیلی کشنده است یک آنتی بیوتیک قوی نیز به شمار می رود که در بیماری های متعددی کاربرد دارد.
  • پروتئین بالایی که این زهر دارد نیز قابل توجه می باشد و از خاصیت های عالی این زهر است که مورد توجه داروسازان و دانشمندان می باشد.
  • کلیتوتوکسین نیز یکی از موادی است که می تواند برای سلامت استخوان و بیماری های استخوانی به کار برود برای همین منظور می توان گفت از خصوصیات اصلی این محصول است.

عرضه کننده زهر عقرب هرات صادراتی

عرضه کننده زهر عقرب هرات صادراتی عرضه کننده زهر عقرب هرات صادراتی را با کیفیت خوبی که دارد در بسته های امنیتی برای مشتریان خود ارائه می کند. این محصول را می توانید از طریق سایتی که خود تولید کننده راه اندازی کرده بخرید تا بتوانید با قیمت بهتری آن را تهیه نمایید.

با توجه به اینکه زهر گیری کاری سخت و دشواری است و میلیون ها بار باید این کار را تکرار کرد تا میزان قابل توجهی از سم را تولید کرد به همین سبب است که این زهر با قیمت گرانی عرضه می شود. با عرضه و تولید بالا می توان آن را با قیمت معقولی به فروش رسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما