مراکز توزیع زهر عقرب گاردیوم

عقرب دارای گونه های متنوعی است و یکی از انواع آن عقرب گاردیوم می باشد که در استان های جنوبی کشور به ویژه خوزستان به دلیل شرایط اقلیمی گرم و خشک به وفور یافت می شود. این روزها مراکز توزیع زهر عقرب گاردیوم این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت عمده یا جزیی به خریداران ارائه می کنند و با توجه به کاربرد فراوان استقبال خوبی از خرید این زهر صورت می گیرد.

مراکز توزیع زهر عقرب گاردیوم

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب امروزه شرکت های متعددی در حوزه تولید زهر عقرب در حال فعالیت می باشند و این محصول را به وسیله تکنولوژی مدرن و دستگاه های پیشرفته از عقرب استخراج می کنند و سپس آن را در فریزر های مخصوص قرار می‌دهند تا بتواند ماندگاری بهتری داشته باشد و خواص خود را حفظ نماید. برخی از شرکت های تولیدی زهر عقرب را برای دوام بیشتر با بهره‌گیری از تجهیزات خاص خشک می کنند.

این روزها بسیاری از شرکت های تولید کننده دارو از خریداران عمده انواع زهر عقرب به شمار می آیند و با استفاده از این زهر انواع داروهای کاربردی برای درمان بیماری های صعب العلاج نظیر سرطان، ام اس، ایدز، هپاتیت، دیابت، روماتیسم مفصلی، بیماری التهابی و … را تولید می کنند. زهر کژدم امروزه کمک زیادی به تشخیص انواع تومور های بدخیم سرطانی کرده است و کاربرد گسترده ای در علم پزشکی دارد.

صادرات انواع زهر عقرب گاردیوم

صادرات انواع زهر عقرب گاردیوم در حال حاضر مرکز صادرات زهر عقرب گاردیوم این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته بندی استاندارد به بسیاری از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی صادر می‌کند که به دلیل کاربرد فراوان و کارایی مطلوب در آنجا نیز بسیار پرفروش است و متقاضیان زیادی دارد. صادرات انواع زهر عقرب علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های بازرگانی باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر گذار می باشد.

امروزه بازار خرید و فروش انواع زهر عقرب به دلیل کاربرد وسیع در صنعت داروسازی و پزشکی بسیار پررونق می باشد و دارای مشتریان بسیاری است که به صورت عمده و با قیمتی مطلوب این محصول را خریداری می کنند. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع زهر عقرب با بهترین قیمت و کیفیتی عالی همین شرکت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید تا با کمک و راهنمایی آنها بتوانید محصول دلخواه را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان انتخاب و خریداری نمایید.

منبع: zahrine

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما