محل عرضه زهر عقرب زرد 750 سی سی

محل عرضه زهر عقرب زرد ۷۵۰ سی سی در این نمایندگی بین المللی و بزرگ فروش می باسد، یک عقرب جهت خواص درمانی و آزمایشگاهی به کار می رود و نتایج تحقیقاتی بسیار جذابی را برای بیماران مبتلا به دردهای مختلف رقم خواهد زد. این محصول در درمان بیماری های روماتیسمی، تسکین درد، تسکین سلول های سرطانی و غیره با تجویز پزشکان به کار گرفته می شود.

محل عرضه زهر عقرب زرد 750 سی سی

نکاتی درباره میزان تولید سم از هر عقرب

نکاتی درباره میزان تولید سم از هر عقرب نکاتی درباره میزان سم از هر عقرب وجود دارد که شامل:

  1. عقرب ها تقریباً همیشه با دست، یکی یکی دوشیده می شوند و یک عقرب حداکثر فقط دو میلی گرم سم در هر بار تولید می کند.
  2. هنگامی که از تحریک الکتریکی برای تغذیه و برانگیختن غدد سمی عقرب ها استفاده می شود، می توان از یک عقرب واحد عملکرد متوسط ​​از شش هزار میلی گرم تا حدود 2 میلی گرم سم بدست آورد. میانگین احتمالاً کمتر از 0.5 میلی گرم است. و احتمالاً در شرایط طبیعی حتی کمتر از این مقدار تزریق می کنند.
  3. تهیه این مواد سخت است. عقرب ها تقریباً همیشه با دست، یکی یکی دوشیده می شوند. و یک عقرب، حداکثر، فقط دو میلی گرم سم در هر بار تولید می کند.
  4. یکی از معدود افرادی است که برای برخورد با این حیوانات به اندازه کافی شجاع است. دلیلش این است که در داخل آن سم کشنده، در واقع تعداد زیادی از اجزای مفید وجود دارد که به داروهای پیشگام کمک می کند.
  5. به عنوان مثال کلروتوکسین ها اندازه مناسبی برای اتصال با سلولهای سرطانی خاص در مغز و ستون فقرات هستند، که برای شناسایی اندازه و محل خاص تومورها مفید است و محققان از عقرب برای از بین بردن مالاریا در پشه ها استفاده کرده اند. کالیوتوکسین برای مبارزه با بیماری استخوان به موش ها داده شده است. دانشمندان امیدوارند که بتواند در انسان نیز موثر باشد.

شرکت صادراتی انواع زهر عقرب زرد

شرکت صادراتی انواع زهر عقرب زرد شرکت صادراتی انواع زهر عقرب زرد کیفیتی بسیار موثر را برای تحقیقات آزمایشگاهی شما عزیزان و همچنین تیم درمانی پزشکان با قیمت ایده آل ارائه می دهد. زهر عقرب خوزستان نمونه ای قوی و موثر از زهر های عقرب بسیار موثر است که نتایج تحقیقات بسیار جالبی را برایتان ثبت خواهد نمود.

صادرکنندگان زهر عقرب زرد این محصول را در قدرت بالایی تأثیر گذاری به کشورهای خارجی نظیر خاورمیانه شامل عراق، گرجستان، پاکستان، سوریه، ترکیه، افغاتستان، قزاقستان، و همچنین برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی با بیشترین قیمت دلار صادر می نمایند. فروش و صادرات زهر عقرب ارزان به کشورهای خارجی از پرسودترین نوع صادرات محصول می باشد و به علت قدرت زهر عقرب در درمان برخی بیماری ها از تقاضا و فروش بالایی برخوردار است.

نمایندگی فروش زهر عقرب زرد خوزستان در بهترین کیفیت های ممکن و موثرترین نوع محصول، در خدمت تمامی مشتریان عزیز در کلیه نقاط کشور می باشد تا محصولی شایسته فروش را به تمامی مراکز تحقیقاتی و پزشکی که مجچرز دریافت این محصول ارزشمند را دارا می باشند تقدیم نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما