قیمت کلی زهر بچه عقرب

سم عقرب حاوی پروتئین است و در درمان بسیاری از بیماری ها مانند آرتریت روماتوئید ، التهاب روده ، ام اس ، سرطان استفاده می شود و بازار بسیار سودآوری دارد. عقرب خشک ، پودر عقرب و آرد را می توان در بسیاری از شرکت های دارویی و بهداشتی ، عطرسازی و داروهای سنتی کشور استفاده کرد. پرورش عقرب بالای 100٪ سودآور است ، بنابراین پرورش عقرب بسیار مقرون به صرفه است. جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت کلی زهر بچه عقرب می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت کلی زهر بچه عقرب

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب: برخی از اجزای سم عقرب می توانند جایگزین مناسبی برای مسکن های قوی برای کاهش درد در بیماران باشند ، باعث ایجاد واکنش در سیستم عصبی و عضلانی شوند. یکی از موثرترین کاربردهای سم عقرب برای از بین بردن حشرات و آفات در کشاورزی و بهداشت ، و به عنوان یک سم بیوپسی که می تواند به راحتی از محیط زیست محافظت کند.

پایداری زندگی از آنجا که این سم در طبیعت تجزیه می شود ، ساختار بیولوژیکی و ماندگاری آن را در آب و خاک تغییر نمی دهد و نمی تواند وارد بدن حیوانات و انسان شود. سم عقرب به عنوان یک آفت کش پتانسیل بالایی دارد. هر یک از ترکیبات سمی از پپتیدهای مختلف در سم عقرب تشکیل شده است که در طی میلیون ها سال تکامل و تجربه برای از بین بردن و تغذیه حشرات استفاده شده است.

متأسفانه از سم زهر عقرب در کشور ما به درستی و کامل استفاده نمی شود و کاربردهای سم عقرب در کشور ما در حال حاضر به تولید پادزهر در برابر گزش عقرب محدود شده است. زیرا در بعضی از مناطق کشور ، به عنوان مثال ، در استان خوزستان تعداد زیادی عقرب گزیدگی وجود دارد که کشنده نیز هستند ، بنابراین تولید پادزهر عقرب علیه 6 گونه عقرب اجتناب ناپذیر است.

مزیت های قابل توجه زهر عقرب سیاه

مزیت های قابل توجه زهر عقرب سیاه مزیت های قابل توجه زهر عقرب سیاه: پرورش عقرب سیاه به دلیل توزیع قابل توجه این نوع عقرب در سراسر ایران است که مورد توجه پرورش دهندگان آنها قرار دارد. در ایران به رنگ های قهوه ای و سیاه نیز موجود است. عقرب سیاه یکی از بزرگترین گونه های عقرب سمی در ایران است. محققان ما پس از 15 سال تحقیق توانستند با استفاده از سم مار و عقرب نوعی ترکیب دارویی ضد سرطان ایجاد کنند.

این ترکیب داروها می تواند بر روی چندین سلول تأثیر بگذارد و بر 4 نوع سرطان شایع از جمله سرطان های خون ، ریه ، رحم تأثیر بگذارد. و سرطان های پستان. خطوط .. در موسسه تحقیقات واکسن و سرم رازی تولید شده و این ترکیب دارویی در آزمایشات حیوانی نتایج بسیار خوبی کسب کرده است.

تا به امروز بسیاری از کشورها در این زمینه موفقیت چشمگیری کسب کرده و سم عقرب و داروهایی را که در دنیا بسیار مورد استفاده و موثر است تولید و توزیع کرده اند.متاسفانه کشور ما هم برای فروش سم عقرب و هم برای تولید و تولید در بازار است. پردازش داروها به زهر عقرب مربوط می شود بسیار آهسته پیشرفت کرده و هنوز در این زمینه به جایگاه خوبی نرسیده است.

سم عقرب حاوی پروتئین هایی است که می تواند در درمان و کنترل بیماری هایی مانند کنترل سرطان های بدخیم و خوش خیم ، دیابت نوع 1 و 2 ، بیماری التهابی روده و مولتیپل اسکلروزیس مورد استفاده قرار گیرد. . در درمان این بیماری ها که بسیاری از افراد را آزار می دهد ، علاوه بر خواص درمانی سم عقرب ، به دلیل کمبود و کمبود سم آن بسیار گران است.

پخش زهر بچه عقرب به صورت مستقیم

پخش زهر بچه عقرب به صورت مستقیم پخش زهر بچه عقرب به صورت مستقیم از سوی شرکت ما انجام می گردد و ما نیز این محصول را با قیمت مناسبی به بازار توزیع می کنیم. از طرفی چون کیفیت و کاربردهای بسیاری دارد به کشورهای دیگر هم صادرات می گردد. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره نحوه پخش و فروش این محصول می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

1

  1. سلام و وقت بخیر
    مطالب جامع و مفیدی بود خیلیی ممنونم از به اشتراک گذاشتن همچین مطالبی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما