قیمت عمده زهر مایع عقرب پرورشی

زهر مایع عقرب یکی از کاربردی ترین انواع محصولات موجود در بازار به شمار می رود که از آن در صنایع مختلف استفاده بسیاری می شود، زهر عقرب شفاف یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید و استفاده می باشد و خواص بسیاری نیز دارد، فروش تضمینی زهر عقرب شفاف توسط تولید کنندگان این محصولات در بیشتر شهر ها انجام می شود، این تولید کنندگان محصولات خود را به صورت عمده در بسته بندی های مناسب و قیمتی عالی به فروش می رسانند.

قیمت عمده زهر مایع عقرب پرورشی

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب خالص

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب خالص زهر عقرب با وجودی که ماده ای بسیار سمی و کشنده است می تواند دارای ترکیبات بسیار مفیدی نیز باشد که برای ساخت انواع داروهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین در انتخاب این محصول باید حساسیت بالایی به خرج داد و زهر عقرب خالص را برای این کار انتخاب کرد. در انتخاب این زهر باید توجه نمود که فقط زهر شش گونه عقرب برای موارد درمانی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد زیرا ترکیبات مفید مورد نظر به مقدار کافی فعلا فقط در این شش گونه شناسایی شده است.

همچنین انتخاب این زهر باید بر اساس آنالیز شیمیایی آن انجام گیرد تا از موجود بودن و میزان غلظت ترکیبات مورد نظر در زهر بتوان اطمینان حاصل کرد. در انتخاب این زهر باید هم گونه عقربی که زهر از آن استحصال شده است مورد بررسی قرار بگیرد هم این که سن عقرب را مد نظر قرار داد زیرا زهر عقرب های جوان و نوزاد با انواع بالغ تا اندازه ای از نظر کیفیت و حتی قیمت با هم تفاوت دارند که این نکته باید حتما مورد توجه قرار بگیرد.

زهر های عقرب، محصولاتی به شدت خاص و منحصر به فرد هستند که ارزش به شدت بالایی داشته و در موقعیت های مختلفی هم به کار شما می آیند. در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از ساختار های مختلف زهر عقرب در بازار ایران موجود است که هر کدام از این مدل ها و ساختار ها، یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد دارند.

زهر های عقرب خالص، می توانند به شدت کاربرد های خاصی داشته باشند. این محصولات در رنگ ها و مدل های مختلفی در بازار به فروش می رسند و شما باید به دنبال خرید و استفاده از مدل هایی باشید که برای کار شما بیشترین بازدهی را دارند. البته، زهر های عقرب فقط کاربرد های درمانی و دارویی دارند و شما نمی توانید در زندگی روزمره خود به صورت معمول از آنها استفاده کنید. تولید این محصولات کاری سخت و پر دردسر است و به همین علت، این محصولات قیمت و ارزشی خیلی بالا دارند.

اطلاعاتی درباره زهر عقرب دوریه

زهر عقرب دوریه، به دست آمده از یکی از خطرناک ترین عقرب های ایران به نام ادنتوبوتوس دوریه است. این عقرب حفار، زرد رنگ و شب فعال است و شدت گزش ان در حد شدت گزش زنبور گزارش شده است. این زهر درصورت ورود به بدن، علاوه بر ایجاد تورم و گزش در محل گزیدگی سبب لرزش غیرعادی عضله اسکلتی میشود که البته تمامی این علائم طی چهل و هشت ساعت فروکش میکند. از خواص بسیار مهم این زهر خاصیت ضدسرطان بودن ان است که طبق تحقیقات از رشد و تکثیر سلول ها و بافت های سرطانی جلوگیری میکند و در درمان ان نیز موثر واقع شده است.

این زهر نه عوارض پرتو های رادیو اکتیو را دارد نه مانند داروهای شیمیایی حساسیت ایجاد میکند و نه مانند سموم کشاورزی خاک را تضعیف میکند. بنابراین از هر لحاظی امن و کاربردی است و جزو نیاز های اولیه علوم پزشکی است. علم روز به روز در حال پیشرفت و کشف های جدید است و عجیب نیست که در آینده ای دور یا نزدیک خواص جادویی و خاص دیگری از زهر عقرب کشف شود و چه بسا علم پزشکی و داروسازی را تصرف کند.

از جمله مشخصات زهر عقرب دوریه و دیگر نمونه ها می توان به این که محصول مورد نظر دارای قیمت کاملا منصفانه و در حد معقولی می باشد به طوریکه مصرف کنندگان مختلف در زمینه های گوناگون قادر هستند تا نمونه‌ای از این محصول را با کیفیت بالا تهیه کرده مورد مصرف قرار دهند. از دیگر مشخصات زهر دوریه می‌توان به مشخصات ظاهری آن اشاره کرد که به صورت مایع و محدود بوده و رنگ آن نیز با توجه به موارد متعدد ممکن است تغییر پیدا کند با این حال مشتریان بایستی در هنگام خرید به رنگ محصول و مشخصات ظاهری آن توجه ویژه ای داشته باشند تا بتوانند نمونه ای مرغوب را خریداری کنند.

مزیت های خاص زهر عقرب شفاف

مزیت های خاص زهر عقرب شفاف زهر عقرب رنگی شفاف دارد، این یکی از موارد بسیار مهم بوده که باید در زمان خرید به آن خوب توجه نمود، از طرف 3 نکته مهم دیگر هم در مورد آن وجود دارد که قبل از اشاره به آنها می خواهیم درباره این محصول بیشتر صحبت کنیم، چنین فرآورده ای امروزه از عقرب هایی به دست می آیند که پرورشی و یا هم در مناطق خشک و نیمه خشک زندگی می کنند، بنابراین کیفیت های مختلفی سم خواهد داشت.

ضمن این که فراموش نکنید محصولاتی از این دست به روش های بسیار سخت آماده می شوند، زهرگیری‌ کاملاً به وسیله دست بوده و کسی که این کار را انجام می دهد در حرفه خود خبره می باشد، همینطور از هر نوع عقربی سم گرفته نمی شود، بلکه باید به سن بلوغ رسیده باشد، روی هم رفته موارد با اهمیت در این زمینه در کنار موضوعات مطرح شده، مسائل زیر نیز هستند:

  • زهرها بوی خاصی از خود ساطع نمی کنند، چه نوع مایع و یا انواع دیگر این خصوصیت را دارند.
  • آنها غلظت زیادی ندارند و اندکی رقیق به نظر می رسند.
  • نمونه‌ های درجه یک خالص و از یک نژاد عقرب هستند.

ویژگی های زهر عقرب شفاف عبارتند از:

  1. اول این که اصولاً از آن بیشتر در عرصه های درمانی کار می گیرند، در گذشته ها برای رفع بیماری مالاریا استفاده می کردند، امروزه برای کسانی تجویز می شود که پیوند عضو را انجام داده اند، عمل جراحی باز داشته اند، از امراضی همچون درد مفاصل رنج می برند.
  2. اما خصوصیت دوم آن استفاده در آزمایشگاه ها می باشد که برای انجام تست های مختلف به کار می‌ رود.
  3. موضوع سوم استفاده از آنها در کشاورزی بوده که یک آفت کش خیلی خوب می باشد.
  4. چهارمین مسئله استفاده بهینه از یک سم کشنده می باشد.
  5. موضوع پنجم داشتن فواید زیادی برای بدن انسان است که می توان یکی از خواص آن یعنی تقویت کننده سیستم ایمنی اشاره کرد، البته به روش های متفاوتی از آن کار می گیرند که اصولاً امروزه در ساخت دارو بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

بارز ترین ویژگی های زهر عقرب پرورشی

امروزه پرورش عقرب به عنوان یکی از سودآورترین تجارت ها در دنیا محسوب می شود. زهر عقرب پرورشی از نظر کیفی و کمی با عقرب هایی که در محیط های بیابانی پرورش می یابند، هیچ تفاوتی ندارد. بسته به نوع عقربی که برای پرورش انتخاب می شود، سمی بودن و مقدار غلظت زهر ممکنست متفاوت باشد. در ایران زهر عقرب گاردیوم که به صورت پرورشی تکثیر می یابد، هم غلظت بسیار بالایی داشته و هم درجه کشندگی آن بسیار زیاد است.

از زهر این عقرب بیشتر در تولید داروهای ضد سرطانی استفاده می شود. همچنین برای ساخت پادزهر از زهر عقرب گاردیوم استفاده می کنند. یکی از مشخصه های بارزی که می توان برای زهر عقرب های پرورشی ذکر کرد، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب آن است. در حال حاضر بهترین نوع عقرب های پرورشی که زهر آنها توسط افراد متخصص استخراج می شود، در محیط های کاملا سربسته و با رعایت قوانین ایمنی، تولید می شوند. از آنجا که تکثیر عقرب های پرورشی سرعت بالایی دارد، هر ساله می توان حجم زیادی از زهر این حیوانات را استخراج و به بازار عرضه کرد.

از خصوصیات زهر عقرب گاردیوم چه می دانید؟

از خصوصیات زهر عقرب گاردیوم چه می دانید؟ گاردیوم نام یک عقرب بسیار سمی و کشنده بوده که بیشتر در حوالی استان های خوزستان و هرمزگان در جنوب ایران یافت می شود. زهر این عقرب می تواند به سرعت و در فاصله بسیار کوتاهی پس از گزیدگی وارد خون شده و فرد را از پا درآورد. عقرب گاردیوم در دسته خانواده عقرب های اسکورپپونیده دسته بندی می شود. زهر این عقرب کوچک اما خطرناک کشنده بوده و خطرات جانی زیادی را برای کسانی که در معرض آن قرار می گیرند، به دنبال دارد. عقرب گاردیوم علیرغم گزیدگی سریع، محل گزش آن بسیار کم درد می باشد و در بسیاری از موقع فردی که به زهر این عقرب آلوده شده متوجه عقرب گزیدگی خون نمی شود و به دلیل مراجعه دیر هنگام سطح وسیعی از گلبول های قرمز خون تخریب شده و ممکنست فرد جان خود را از دست بدهد.

زهر عقرب گاردیوم می تواند به راحتی گلبول های قرمز خون را تخریب کند و سیستم عصبی فرد را با اختلال مواجه سازد. البته زهر این عقرب در کنار کشندگی بالا، فواید دارویی و درمانی فراوانی هم داشته و همین امر سبب گردیده به صورت پرورشی هم در محیط های کاملا ایمن رشد داده شود. عقرب گاردیوم خوزستان دارای دم طلایی بوده و در جنوب کشور به عقرب سیاه معروف است. نوع نر آن خطر بیشتری داشته و در صورت گزیدگی زهر آن می تواند با سرعت بسیار بالایی در تمام بدن منتشر شود. در کارخانه های داروسازی از زهر این عقرب برای تولید پادزهر استفاده می شود. پادزهر این نوع کژدم بهترین راه درمان و در امان ماندن از خطر مرگ برای کسانی است که نیش زدگی آن را تجربه می کنند.

زهر عقرب گاردیوم به دلیل وجود پروتئین های مهم در صنعت داروسازی استفاده می شود. سم این عقرب می تواند به عنوان داروی ضد سرطان در بیماران خاص مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از بیمارانی که مبتلا به بیماری هایی چون آرتروز، آرتمیس که نوعی بیماری خود ایمنی دستگاه ایمنی بدن است و همچنین بیماران پیوندی از فرآوری شده سم این عقرب استفاده می کنند. داروهای تولید شده در این زمینه توانسته است به درمان بخش زیادی از بیماران کمک کند. علاوه بر این از زهر گاردیوم در تشخیص اولیه سرطان و سلول های سرطانی هم استفاده می شود. به کمک سم سنتز شده این عقرب می تواند سلول های سرطانی را از بین برد.

پارامترهای مهم در قیمت زهر عقرب

برای استعلام قیمت زهر عقرب شما می توانید به صورت مستقیم به مرکز معتبر فروش این کالا مراجعه نمایید یا از طریق اینترنت و فروشگاه های اینترنتی، قیمت این محصول را استعلام کنید. این سایت دارای سال ها سابقه فروش اینترنتی بوده و با جلب رضایت و اعتماد مشتریان عنوان فروشگاه آنلاین را کسب کرده و سبب سهولت در خرید شده است. این وب سایت محصولات ارگانیک را با مناسب ترین قیمت ممکن به دست مشتریان و خریداران می رساند.

قیمت این کالا توسط تولیدکنندگان تعیین و تصویب شده و فروشندگان حق فروش این محصول را بالاتر از نرخ مصوب ندارند. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که نظارت‌ هایی از سوی رئیس اتحادیه این صنف بر روی نرخ و قیمت کالا انجام گرفته که اجازه تخلف و گران فروشی را به فروشندگان نمی‌ دهد و مشتریان و خریداران می‌توانند به راحتی این کالا را خریداری کنند.

پخش انواع زهر مایع عقرب

پخش انواع زهر مایع عقرب پخش زهر عقرب سبب شده تا مشتریان و خریداران بتوانند به راحتی این کالا را خریداری کنند. خرید زهر عقرب به صورت مستقیم مطمئن ترین روش خرید می باشد چون این واسطه ها و تقلب های احتمالی را به حداقل ممکن می‌ رساند این محصول به صورت عمده و جزئی و فروش می رسد و شما می توانید با مراجعه به وب ‌سایت حاضر محصولاتی درجه یک را با قیمت مناسب خریداری کنید و از تخفیفات استثنایی نیز بهره مند شوید.

انواع زهر عقرب در بازار وجود داشته که شامل زهر عقرب بوده و به صورت کاملا بهداشتی بسته‌ بندی و به بازار عرضه شده که مشتریان و خریداران می‌ توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کالا کنند. بهتر است قبل از خرید این محصول به تاریخ تولید درج شده بر روی بسته بندی کالا دقت و توجه زیادی داشته باشید محصولی را خریداری کنید که تازه تولید شده باشد.

قیمت زهر عقرب با کیفیت در بازار مصوب و معین بوده و عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت این محصول نقش بسیار موثری دارند و یکی از مهمترین عوامل آن است که هرچه کیفیت محصول بالاتر رود قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد و شما باید هزینه بیشتری را برای خرید متحمل شوید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت زهر عقرب به صورت اینترنتی و آنلاین به وب سایت رسمی و معتبر مراجعه کنید و پس از مشاهده و مقایسه محصولات کالایی را که مد نظر دارید خریداری کنید. سالیانه حجم زیادی از این کالا به دیگر کشورهای همسایه و آسیایی صادر می‌ شود و صادرات این محصول در تناژ بالا سبب رونق چرخه اقتصادی و ارزآوری برای کشور شده و صادرکنندگان توانسته اند با صادرات این محصول ارز زیادی را وارد کشور کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما