قیمت عمده زهر عقرب سیاه پرورشی

زهر عقرب سیاه پرورشی با قیمت عمده توسط تولید کنندگان اعلام و عرضه می شود. فروش با این شیوه سبب کاهش قیمت به نفع مصرف کنندگانی می گردد که برای انجام پروژه های تحقیقاتی خود نیازمند استفاده مداوم از زهر عقرب می باشند.

البته عوامل متعددی بر قیمت این ماده گرانبها و ارزشمند اثرگذارند. از جمله این عوامل می توان به شیوه عرضه محصول اشاره نمود. فروش غیرحضوری تا حدود زیادی توانسته است قیمت ها را کنترل و زهر عقرب را با نرخ متعادل تری به دست خریداران واقعی برساند.

قیمت عمده زهر عقرب سیاه پرورشی

شاخصه های بارز زهر عقرب خالص

شاخصه های بارز زهر عقرب خالص امروزه زهر عقرب به عنوان گران قیمت ترین مایع در جهان شناخته می شود. پرورش و تکثیر سخت عقرب از یک سو و استحصال زهر از عقرب که با خطرات فراوانی همراه است از سوی دیگر سبب شده تا قیمت جهانی زهر عقرب بسیار بالا باشد.
لذا در بازار سم خالص عقرب به صورت گرمی به فروش می رسد اما از آنجا که قیمت بالایی دارد ممکنست با دیگر موارد مشابه مخلوط شود. برای آنکه بتوانید زهر عقرب خالص را خریداری کنید، باید به چند نکته توجه داشته باشید.

  • خرید را از مراکز معتبر و شناخته شده انجام دهید.
  • زهر عقرب خالص و باکیفیت بی رنگ و شفاف است.
  • اگر زهر عقرب خلوص بالایی داشته باشد دارای خاصیت قلیایی است. خاصیت قلیایی آن را می توانید با یک آزمایش ساده معین کنید.

اگر سم خریداری شده توسط مراکز معتبر آزمایشگاهی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد، عناصری مانند گوگرد، ازت، کربن و نیتروژن از آن استخراج می شود. یک نوع پروتئین خاص به نام پپتید در زهر خالص وجود دارد که تعیین کننده درجه کیفی زهر می باشد.

سم خالص نیازمند تعداد زیادی عقرب می باشد. به طور متوسط به حدود 200 هزار عقرب نیاز است تا بین 20 تا 25 گرم زهر عقرب خالص تولید شود.

مشخصات مهم زهر عقرب هوتنتوتاسالسی

مشخصات مهم زهر عقرب هوتنتوتاسالسی شکل ظاهری عقرب ها و شناسایی درست آنها می تواند در پیشگیری به موقع از آسیب های ناشی از عقرب زدگی به خصوص در مناطقی که این حیوانات بیشتر زندگی می کنند، مثمرثمر باشد.
عقرب هوتنتوتاسالسی که با نام عقرب حفار هم شناخته می شود، زرد رنگ بوده و در دسته عقرب های با اندازه بزرگ طبقه بندی می شود. زهر این عقرب کشنده بوده و می تواند پس از گزیدگی به سرعت وارد خون شود و فرد را دچار اختلال های عصبی و حتی مرگ نماید.
زهر عقرب هوتنتوتاسالسی به عنوان یکی از خالص ترین انواع زهر عقرب در جهان شناخته شده و خاصیت درمانی دارد. از زهر همین عقرب پادزهر آن را می سازند و در موقع گزیدگی بلافاصله به بیمار تزریق می کنند تا از مرگ نجات یابد.
از زهر این عقرب هم در صنعت داروسازی و هم در صنایع بزرگی چون کشاورزی استفاده می شود. امروزه داروهای مختلفی که برای بیماران سرطانی، بیماران دچار بیماری های خود ایمنی و انواع آرتروز هستند، از سم سنتز شده این عقرب استفاده می کنند.
برخی از انواع آفاتی که سبب خشک شدن ریشه گیاهان می شود، به کمک زهر عقرب فرآوری شده از بین می رود. لذا مصرف آن در علم کشاورزی امروزه رواج گسترده ای پیدا کرده است.

مراکز خرید زهر عقرب سیاه پرورشی

مراکز خرید زهر عقرب سیاه پرورشی مراکز خرید زهر عقرب سیاه پرورشی را به صورت مستقیم عرضه می کنند. فروش بی واسطه هم دست دلالان را از این بازار کوتاه کرده و هم سبب گردیده تا این ماده باارزش با قیمت مناسبتری به دست مصرف کننده برسد.
با گسترش فضای مجازی و اقبال به خریدهای اینترنتی، فروش انواع زهر عقرب به صورت آنلاین هم رونق بیشتری پیدا کرده است. در این روش مشتری می تواند هم به صورت عمده و هم جزیی بنا به نیازش برای ثبت سفارش اقدام کند.
در سایت ما بهترین و باکیفیت ترین زهر عقرب سیاه مستقیما عرضه گردیده و مشتری می تواند با صرف کمترین زمان، خرید خود را انجام دهد. فروش بدون محدودیت زمانی بوده و خریدار می تواند هر ساعت از روز که زمان بیشتری در اختیار داشت، جهت ثبت سفارشات خود اقدام نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما