قیمت خرید زهر عقرب هوتنتوتاسالسی گرمی

نوع هوتنتوتاسالسیی عقرب خطرناک و زهردار و مرگ آور است، معمولا زهر عقرب در دم آن و انتهای بدن او می باشد که در صورت نیش زدن فرد دچار درد و ورم می شود، متخصصان از زهر عقرب برای ساخت دارو و مصارف پزشکی استفاده می کنند، قیمت خرید زهر عقرب هوتنتوتاسالسی گرمی می توانید از طریق سایت های فروش معتبر انواع زهر عقرب آنلاین بررسی و سپس اقدام به خرید کنید.

قیمت خرید زهر عقرب هوتنتوتاسالسی گرمی

آشنایی با زهر عقرب هوتنتوتاسالسی

آشنایی با زهر عقرب هوتنتوتاسالسی عقرب هوتنتوتاسالسی عقربی بسیار بزرگ است که به نام زرد حفار نیز شهرت دارد، اندازه بدن این نوع عقرب بین 75 تا 130 میلیمتر است، نیش این عقرب کشنده ولی در مواردپزشکی پرکاربرد است و میتوان از آن استفاده مفید در درمان بیماری ها داشت.

هوتنتوتا سالسی چنگال های بزرگ و پرقدرتی دارد و رنگ بدن در پشت زرد و آخرین بند دم قهوه ای است و روی تمامی نواحی بدن آن ابریشم هایی دیده می شود و عقربی خطرناک به شمار می آید.

این عقرب مهاجم شب فعال در مناطق کوهستانی و صخره ای دیده می شود و به طور کلی رنگ آن بین زرد تیره تا قهوه ای روشن است که در قسمت سر و سینه و انتهای دم تیره تر می شود.

پراکندگی این نوع عقرب بسیار فراوان و در اکثر نقاط کوهستانی کشور در بین تخته سنگ ها یافت می شود، تعداد افرادی که دچار عقرب زدگی با این نوع عقرب می شود هر سال زیاد تر می شود.

زهر این عقرب درد زیادی به فرد متحمل می کند و از گزیدگی سیستم اعصاب فرد را متشنج می کند و عضله و مفاصل دچار ورم و درد شدید می شود ولی با این حال زمانی که زهر از بدن عقرب بیرون آمد در طب ثابت کرد که تاثیرات بسزایی دارد.

زهر عقرب چه کاربردهای درمانی دارد؟

زهر عقرب چه کاربردهای درمانی دارد؟ کاربرد زهر عقرب پرورشی و طبیعی در موارد طبی و پزشکی و دارویی بی نظیر و برای بهبود و تضمین سلامتی کاربرد دارند. زهر عقرب به شکل مایع و سبب بهبود درد و رفع عفونت و میکروب از بدن می شود، زهر را از بدن عقرب خارج و به داروی کاربردی تبدیل می کنند.

تسکین دهنده و بهبود دهنده درد و بسیار موثر برای پیوند دادن سیاهرگ در بدن است و برای درمان آرتروز و روماتیسم و التهابات مفاصلی و استخوانی و پیشگیری و کاهش غدد سرطانی موثر و برای بسیاری از بیماری ها نجات دهنده و پر از مزیت است.

استفاده از زهر عقرب مایع در تولید دارو و در عمل های قلب سبب افزایش جریان خون و خونرسانی بهتر در رگ ها می شود، علت با ارزش بودن سم عقرب و تولید آن و سرمایه گذاری این زهر به دلیل تاثیرات شگرف در موارد طبی و دارویی و درمانی است.

یکی از موارد مصارف پزشکی آن مفید بودن در عمل های پیوندی و راحت پیوند زدن و رفع مشکلات پس از پیوند است زیرا پیش می آید بعد از از پیوند زدن بدن واکنش منفی نشان می دهد و مشکل بوجود بیاید.

از زهر عقرب درجه یک برای سلامتی و درمان افراد استفاده می شود، 10 مورد از تمام عقرب های موجود در دنیا بیشترین کاربرد را در تولید دارو و مصارف پزشکی دارند، عقرب ها یا پرورشی و یا در طبیعت وجود دارند که هر دو نوع در علم پزشکی بسیار کارایی دارند.

عرضه مستقیم زهر عقرب هوتنتوتاسالسی گرمی

عرضه مستقیم زهر عقرب هوتنتوتاسالسی گرمی شرکت صادر کننده زهر عقرب هوتنتوتا سالسی را به بازارهای خارج از کشور صادر می کند و به دلیل بالا بودن نرخ ارز سود مناسبی از این صادرات به دست آید، این محصول در حجم های مختلف و تناژ مختلف بسته بندی می شود و از موارد موثر بر قیمت آن باید به حجم خریداری شده و برند و درجه کیفی و خلوص آن اشاره کرد. عرضه مستقیم زهر عقرب بسته بندی و گرمی با قیمتی مناسب و به صرفه و بدور از واسطه گر ها صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما