قیمت انواع زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا

زهر عقرب یکی از مایعات گرانبهای دنیا محسوب می‌شود، که فواید بسیار گوناگون و کاربردهای فراوانی دارد. این محصول با توجه به داشتن انواع آنتی بادی و مواد موثر برای درمان گزیدگی حشرات و جانوران مختلف کاربرد داشته؛ و به همین خاطر است که تولیدکنندگان قیمت انواع زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا را ثابت نگه می دارند، تا پاسخگوی متقاضیان فراوان این محصول باشند.

قیمت انواع زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا

زهر عقرب در درمان سل مؤثر است

زهر عقرب در درمان سل مؤثر است امروزه از زهر عقرب سیاه برای بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. این مایع گرانبها تنها ماده ای است که می تواند با باکتری مهلک سل مقابله کرده؛ و سلامت را به شخص باز گرداند. زهر عقرب حاوی مواد درمان کننده و آنتی بادی هایی است که برای رفع بسیاری از بیماریها کاربرد داشته و سل یکی از آنها است.

طبق تحقیقات انجام شده روی گروه های سنی مختلفی که به سل مبتلا بوده اند درمان گروهی که با سم عقرب و دارو درمان شده اند حال آنها زودتر رو به بهبود رفته‌است‌. طبق نتایج به عمل آمده سم عقرب حاوی دو ترکیب فوق العاده ای است که در آزمایشگاه ها مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده که این دو ترکیب می تواند روی بسیاری از عفونت‌های باکتریایی مثل سل تاثیر گذار باشد.

به خاطر همین موضوع از دادن دارو هایی که در برابر باکتری سل مقاومت می‌گردند خوداری شده و این محصل را به بدن بیماران تزریق کردند و به کمک آن حال فرد بیمار رو به بهبودی رفته است. این تحقیقات می تواند خواص عالی و بی نظیر این مایع گرانبها را مشخص و بسیاری از مشکلات و بیماری های بدخیم را رفع کند. زهر عقرب ایرانی جزء بهترین و کمیاب ترین زهر های دنیا است که می توان روی آن تحقیقات بیشتری انجام داد.

بازار زهر عقرب این روزها داغ است

بازار زهر عقرب این روزها داغ است با توجه به جهانی شدن این مایع گرانبها در درمان بسیاری از بیماری های مختلف، می توان گفت یکی از بهترین دارو های موثر موجود، در کم کردن عوارض هر گونه بیماری مثل سل، مالاریا و عدم پاسخ گویی سیستم ایمنی و… زهر عقرب سیاه است، که توسط محققان به اثبات رسیده است و در بازار از خرید و فروش بالایی برخوردار می‌باشند. بسیاری از تولیدات دارای کیفیتی بی نظیر و منحصر به فرد است.

جمع آوری این محصول بسیار زمان بر بوده به طوری که با پرورش انواع خاص، توسط یک مجموعه دار و پرورش دهنده انواع عقرب حجم کمی از این مایع ارزشمند جمع آوری شده و از پرطرفدارترین محصولات در بازار محسوب می‌شوند، و دارای قیمت بالایی نیز می باشد که بسته به نوع عقرب و زهری که از بدن او گرفته می شود دارد. کشور ایران یکی از بزرگترین فروشندگان زهر عقرب اصل در دنیا محسوب می‌شود.

بهترین صادرکننده زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا

بهترین صادرکننده زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا مجموعه ما جزء بهترین صادرکننده زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا در دنیا بوده؛ و توانایی تولید این محصول را در میزان های مختلفی دارد. با توجه به نایاب بدون این محصول، اکثر خریداران ما را خریداران و متقاضیان کشورهای خارجی و همچنین برخی از متقاضیان داخلی تشکیل می دهند. فروش انواع زهر عقرب در این برند باعث استقبال خریداران از این محصول شده است.

زهر عقرب بالغ جزء پرفروش ترین محصولات است، چون دارای مواد و ترکیبات شیمیایی و موثرتری است و توانای برداشت بیشتری از عقرب های بالغ را دارا می باشد. بهترین کشورهایی که می توان روی آنها سرمایه گذاری انجام داد کشورهای اروپایی است که با توجه به ارزشمند بودن این محصول آن را خریداری و انواع سرم و واکسن را از این محصول تهیه می کنند.

با توجه به همین موضوع است، که بسیاری از صادر کنندگان کشورمان مقصد نهایی محصولات خود را کشورهای اروپایی قرار می‌دهند، تا بتوانند محصول اصل ایرانی را به دنیا معرفی کرده و آن را جهانی کنند. عقرب ایرانی جزء عقرب های نایابی است که دارای تنوع و گونه های مختلفی است، و می توان از این طریق روی آنها سرمایه گذاری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما