فروش ویژه زهر بچه عقرب اصل

عقرب در گروه عنکبوتیان قرار دارد که به طور معمول در دیدگاه مردم نیش عقرب کشنده است ولی متخصصان توانسته اند با تغییرات کمی در آن، از نیش عقرب در حوزه های درمانی، کشاورزی و …. هم بهره مند شوند.

نیش عقرب در نوک دم آن قرار دارد و از زهر عقرب برای ساخت پادزهر و همچنین دارو برای درمان دیابت، سرطان و روماتیسم استفاده می‌شود.

زهر بچه عقرب با وجود اینکه کشنده است؛ اما در ساخت دارو‌های ضدسرطانی، ساخت آنتی بیوتیک و درمان درد‌های مفصلی، ایدز و MS و ساخت دارو‌ها کاربرد دارد و همچنین محققان در مورد استفاده این سم، در بحث آفت کشی مزارع کشاورزی به نتایج خوبی رسیده اند

نیش عقرب می‌ تواند به عنوان یک تسکین دهنده درد در بدن استفاده شود.در عمل پیوند سیاهرگ، نیش عقرب می‌ تواند مانع از شکست این عمل بسیار مهم باشد به تیم پزشکی کمک زیادی می کند.نیش عقرب می‌ تواند به عنوان یک درمان بسیار کارساز برای بیمارانی که دارای آرتروز روماتیسمی هستند به کار رود.به کمک نیش عقرب می‌ توان به درمان بیماری لوپوس پرداخت، از اینرو پزشکان از این روش برای درمان این بیماری استفاده می کنند.

فروش ویژه زهر بچه عقرب اصل

استفاده از زهر عقرب در جراحی پیوند قلب

استفاده از زهر عقرب در جراحی پیوند قلب مواد زهرآگین موجود در زهر عقرب غیر حفار ساچ در آمریکای مرکزی در جلوگیری از وقوع نارسایی قلبی پس از جراحی بای پس قلب، نسبت به هر دارو یا ماده ای دیگر 100 برابر کارایی داشته و تاثیرگذار است.

این زهر بسیار کاربردی بوده و تنها چند مولکول از آن می تواند برای کنترل واکنشهای عروق خونی پس از جراحی بای پس کافی باشد.

یکی دیگر از کاربرد زهر عقرب همچنین در بهبود عملکرد در بیماران مبتلا به سابقه بیماری قلبی میباشند است . اگرچه در تمام بیماران قلبی عمل پیوند قلب نباید انجام شود، این عمل راه حل نهایی درمان بیماری قلبی است. مزیت استفاده از زهر عقرب در این عمل، کاهش ریسک شکست یا پس زدن در هنگام پیوند است.

راهنمای خرید زهر بچه عقرب

راهنمای خرید زهر بچه عقرب مرکز فروش زهر بچه عقرب این محصول را در اختیار همه قرار داده است و افراد زیادی به دنبال تهیه و خرید این محصول هستند. زهر عقرب اصل در مدل های مختلفی وجود دارد. خواص زهر عقرب بسیار زیاد است.خرید و فروش زهر عقرب از طریق حضور در سایت نیز امکان پذیر است و صادرات آن از طریق کارشناسان فروش ما در سایت انجام میشود، ایران با توجه به آب و هوای گرم و کویری که در مناطق میانی دارد چندین گونه کمیاب عقرب را در خود جای داده است.

با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار، نمی توانیم قیمت دقیقی برای این نوع زهر در نظر بگیریم ولی چنانچه مشتریان عزیز تمایل به استعلام قیمت های تقریبی این نوع زهر می توانید به کارشناسان واحد فروش ما مراجعه نمایید.https://zahrine.org/

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما