فروش مستقیم زهر عقرب زرد گرمی

زهر عقرب مایعی تقریباً بی‌رنگ و شفاف است. PH زهر عقرب بین 7 تا 14 می باشد و خاصیت خنثی تا بازی دارد. همچنین زهر عقرب یک نوع پروتئین محسوب می شود. زهر عقرب خواص و فواید بسیار بالایی دارد و در صنایعی از جمله پرشکی، داروسازی و …. استفاده می شود. همچنین زهر عقرب زرد گرمی خواص درمانی و دارویی بسیاری دارد.

فروش مستقیم زهر عقرب زرد گرمی

3 مورد از مزایای زهر عقرب خالص

3 مورد از مزایای زهر عقرب خالص زهر عقرب خالص خواص و فواید بسیار فراوان و کاربردهای زیادی در عرصه پزشکی و داروسازی دارد. برخی از این کاربرد های پزشکی و داروسازی برای شما شرح داده شده است:

  • استفاده زهر عقرب در آرتروز روماتیسمی : زهر عقرب در پیشگیری و درمان بیماری آرتروز رماتیسمی با سرطان استخوان کار می کند. بنابر این بیماری آرتروز روماتیسمی می تواند به طور طبیعی و با استفاده از زهر کژدم درمان شود.
  • استفاده از زهر عقرب برای یک آفت کش طبیعی : زهر عقرب می تواند به عنوان یک آفت کش طبیعی نیز استفاده شود. مطمئنا این آفت کش ها نسبت به آفت کش های شیمیایی ساخته شده توسط کارخانه ها با محیط زیست سازگار تر است. به دلیل حاوی سموم بودن آن، تمام انواع آفات موجود در گیاه را می کشد.
  • استفاده از زهر عقرب برای کمک به درمان و پیشگیری از انواع سرطان ها : سرطان یکی از کشنده ترین بیماری های جهان می باشد. سرطان سخت ترین بیماری برای درمان است. اما اکنون دانشمندان متوجه شده اند که سم عقرب نیز می تواند به عنوان یک درمان برای سرطان مورد استفاده قرار بگیرد. لذا این دارو امن تر و با عوراض جانبی بسیار کمتر از داروهای شیمیایی است و میتواند در پیشگیری و کمک به درمان انواع سرطان ها نقش بسزایی داشته باشد.

زهر عقرب گاردیوم چه مشخصاتی دارد؟

زهر عقرب گاردیوم چه مشخصاتی دارد؟ گاردیوم نوعی عقرب بسیار سمی و خطرناک اسن که معمولاً در حوالی استان خوزستان و هرمزگان یافت می شود. اندازه بدن عقرب بالغ بین ۵۰ تا ۸۵ میلیمتر گزارش شده است. بدن بسیار تخت و باریک دارند، معمولاً به رنگ زرد یا زرد متمایل به قهوه ای، یک نوار طولی تیره رنگ بر روی قسمت شکمی قابل مشاهده می باشد. طول دم معمولا از سایر عقربها بلندتر است. معمولا وارد خانه ها در این مناطق میشود. از حشرات و بندپایان تغذیه میکند. بدن بسیار باریک و تخت خود را در میان درزها و شیارها پنهان می کند.

عقرب گاردیوم کشنده ترین عقرب دنیا در ایران زهر این نوع کژدم می‌تواند یک انسان بالغ را به کام مرگ بکشاند. این عقرب سمی‌ترین کژدم جهان است. همچنین سم این عقرب میتواند گلبول‌های قرمز خون را تخریب کند. سم این عقرب، دو ترکیب را شامل می‌شود که قابلیت تغییر رنگ دارند و می‌توانند با عفونت‌های باکتریایی مبارزه کنند و آن ها را از بین ببرد.

زهر این عقرب (زهر عقرب گاردیوم) از لحاظ ظاهری مانند سایرین کژدم ها می باشد اما از لحاظ شیمیایی بسیار خطرناک تر نسبت به سایر عقرب های مجود در جهان است.

تولید کنندگان زهر عقرب زرد گرمی

تولید کنندگان زهر عقرب زرد گرمی گرانبهاترین مایع در جهان سم یا همان زهر عقرب است که قیمت هر یک گرم سم خشک این موجود بسیار بالاست، لذا این روز‌ها ما شاهد گسترش تجارت زهر عقرب هستیم، چراکه در آمد زایی در زهر عقرب بسیار سودآور است. این شغل یکی از نوپا‌ترین شغل‌ها است که درآمد میلیونی آن موجب شده تا جوانان اشتیاق بیشتری برای فعالیت در این حوزه داشته باشند. زهر عقرب حاوی پروتئین‌ های مفیدی است و برای درمان بسیاری از بیماری‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازار بسیار پر سودی را به خود اختصاص داده است.

عقرب خشک شده، روغن عقرب، پودر و آرد عقرب در بسیاری از شرکت‌های دارویی و بهداشتی، عطاری‌ها و طب‌های سنتی داخل کشور قابلیت استفاده دارد.

این شرکت، مرغوب ترین و بهترین سم عقرب های مختلف را با نوین ترین و بروز ترین متد های ممکن در ایران و جهان تهیه می کند و به دست شما هموطنان عزیز می رساند. تولید زهر عقرب مرغوب همیشه در اولویت ماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما