فروش عمده زهر عقرب تلخ

تولید عصاره زهر عقرب تلخ توسط تولیدکنندگان معتبر این زهر در کشور انجام می‌شود و بهترین انواع این زهر را که دارای کیفیت عالی با استاندارد جهانی است به خریداران عمده ارائه می کند، خریداران این زهر می توانند نیاز خود را به طور مستقیم و بدون واسطه از این تولید کنندگان تامین نمایند و بهترین زهر مزبور را با قیمت ارزان درخواست کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای آنها ارسال گردد و بتوانند از آن جهت صادرات به دیگر کشورها نیز استفاده نمایند.

فروش عمده زهر عقرب تلخ

5 ویژگی مهم زهر عقرب هوتنتوتا ساچ

5 ویژگی مهم زهر عقرب هوتنتوتا ساچ پرورش عقرب و جمع آوری عصاره زهر عقرب پرورشی یکی از شغل های خطرناک اما بسیار پرسود در دنیای امروز است. باکیفیت ترین انواع زهر عقرب پرورشی از گونه های مختلفی از عقرب به دست می آید. از مهمترین گونه های عقرب پرورشی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • عقرب گاردیوم یا همان عقرب سیاه
  • عقرب زرد
  • عقرب شیطان
  • عقرب دم پهن

باکیفیت ترین نوع زهر از عقرب گاردیوم که دارای سمی کشنده است، گرفته می شود. شدت اثرگذاری زهر این عقرب به گونه ای است که در مدت زمان بسیار کوتاهی و گاه در حد چند ثانیه پس از گزیدگی وارد خون شده و فرد را از پا در می آورد. عقرب از جمله بندپایانی بوده که بیشتر در بیابان ها و کوهستان های صعب العبور یافت می شود. در سال های اخیر به دلیل خاصیت درمانی بالای زهر این حیوان خزنده، پرورش آن در زمره کسب و کارهای پرسود مطرح شده است. زهر عقرب پرورشی که در محیط های آزمایشگاهی و تحت کنترل به دست می آید دقیقا همان خواص و کاربردهای را دارید که عقرب های موجود در بیابان دارا هستند. از آنجا که هدف از پرورش عقرب به دست آوردن سود است، انواع عقرب هایی پرورش داده می شوند که زهر آن کشنده می باشد.

عقرب های پرورشی زهردار بیشتر برای مقاصد درمانی تولید و تکثیر می شوند و خریداران عمده زهر این حیوانات نیز شرکت های بزرگ داروسازی در سراسر جهان هستند. زهر این نوع عقرب ها علاوه بر آنکه به عنوان پادزهر شناخته می شود، در صنایع دیگر مانند کشاورزی هم استفاده می شود. امروزه از انواع زهر عقرب های پرورشی برای از بین بردن آفات و بیماری هایی که سبب نابودی گیاهان در مرحله رشد هستند، استفاده می کنند. سم عقرب کوچکترین عوارض زیست محیطی نداشته و به طور طبیعی سبب از بین بردن آفات گیاهی می گردد.

شاخصه های بارز زهر عقرب دوریه

زهر عقرب زرد به عنوان یکی از شش گونه عقرب شناسایی شده در جهت که می تواند دارای خصوصیات درمانی باشد از جمله بهترین ها به شمار می رود که دارای کیفیتی عالی و میزان غلظت بسیار بالا است و به طور بسیار خلاصه می توان 5 ویژگی مهم آن را در زیر بیان کرد : این زهر دارای میزان ترکیبات پپتیدی بسیار موثر برای درمان به مقدار زیاد است و به همین دلیل از جمله زهرهای باکیفیت و پرمصرف توسط کارخانه ها و شرکت های مختلف داروسازی به شمار می رود. ترکیبات خاص موجود در آن می تواند به عنوان جایگزین برای انواع داروهای شیمی درمان و ضد سرطان مورد استفاده قرار گیرد و با کمترین عوارض جانبی همراه باشد. به دو شکل فیزیکی متفاوت یعنی جامد و مایع ارائه می شود که نوع مایع آن راحت تر مورد استفاده قرار می گیرد اما حمل و نقل آن ساده تر انجام می شود. این زهر کمترین زمان تاثیرگذاری را روی بافت ها و اندام های هدف دارد. به دلیل امکان پرورش این عقرب در محیط بسته میزان تولید این زهر می توان فراوان باشد.

زهر عقرب این روزها یکی از موثرترین و گران ترین داروهایی است که در صنعت پزشکی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و مزایای بسیار زیادی دارد. این سم گران بها چیزی در حدود 1500 نوع پروتئین دارد که برای درمان بسیاری از بماری ها خاص نیز موثر است و به همان اندازه که اسم آن برای برخی ترسناک است می تواند شفا بخش و موثر نیز باشد. از مهم ترین خواص زهر عقرب شفاف می توان به موارد زیر اشاره کرد تضمین موفقیت عمل پیوند سیاهرگی با استفاده از ماده ای به نام مارگوتوکسین مسکن درد درمان بیماری ارتروز جلوگیری از شکست عمل بای پس قلب با افزایش روند جریان خون به قلب درمان بیماری لوپوس که در آن پادتن ها به سلول های خود بدن حمله می کنند درمان بعضی از سرطان ها با تشخیص بافت سرطانی کمک به پس نزدن بافت یا عضو پیوندی درمان بیماری مالاریا

مشخصات قابل توجه زهر مایع عقرب

مشخصات قابل توجه زهر مایع عقرب زهر عقرب خالص همانطور که بسیار مهلک و کشنده است در درمان بسیاری از بیماری های لا علاج مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین کمک بسیار زیادی در داروسازی به جامعه پزشکی ایران کرده است. زهر عقرب علاوه بر اینکه موارد پزشکی دارد در تهیه آفت کش های گیاهی نیز به وفور مورد استفاده قرار میگیرد و به خاطر مزایای از قبیل تجزیه راحت تر در محیط زیست فوایدی که برای گیاهان دارد بسیار مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است. از گذشته های بسیار دور از زهر عقرب در درمان بسیاری بیماری های لاعلاج سلاطین استفاده های گوناگون میشد. نقش و نگارهایی از عقرب را در کنار طبیبان بر روی کتیبه ها گواه بر این موضوع است که پیشینیان ما نیز به خواص درمانی زهر عقرب پی برده بودند.

کتابی درباره عقرب نوشته شده به نام ترسناک متمول که تمام اطلاعات لازم در زمینه عقرب نحوه پرورش نحوه استخراج زهر آن و حتی روش های نگه داری زهر عقرب را میتوان یافت و در بیشتر کتاب خانه های کشور موجود است در زیر به چند مورد از موارد بسیار کاربردی زهر عقرب در درمان بیماری های خاص اشاره مختصری میکنیم. محققان به تازگی کشف کرده اند زهر عقرب خاصیت فلوروسنت دارد و میتواند در تشخیص توده های سرطانی موجود در مغز مورد استفاده قرار بگیرد.

زهر عقرب تلخ یک مسکن بسیار قوی می باشد که میتواند در دردهای عضلانی طاقت فرسا به صورت پماد موذچرد استفاده قرار بگیرد. بیشترین کاربرد زهر عقرب در عمل جراحی سیاه رگ می‌باشد که باعث جلوگیری از شکست پیوند سیاهرگی بسیار قابل توجه است. همچنین زهر عقرب باعث جلوگیری از شکست پیوند عمل بای پس قلب که نوعی پیوند سیاهرگی است نیز استفاده میشود زهر عقرب برای درمان بیماری هایی با منشاء روماتیسم نیز در روماتولوژی ها کاربرد به سزایی دارد

خصوصیات مهم زهر عقرب سیاه

زهر عقرب دوریه، به دست آمده از یکی از خطرناک ترین عقرب های ایران به نام ادنتوبوتوس دوریه است. این عقرب حفار، زرد رنگ و شب فعال است و شدت گزش ان در حد شدت گزش زنبور گزارش شده است. این زهر درصورت ورود به بدن، علاوه بر ایجاد تورم و گزش در محل گزیدگی سبب لرزش غیرعادی عضله اسکلتی میشود که البته تمامی این علائم طی چهل و هشت ساعت فروکش میکند. از خواص بسیار مهم این زهر خاصیت ضدسرطان بودن ان است که طبق تحقیقات از رشد و تکثیر سلول ها و بافت های سرطانی جلوگیری میکند و در درمان ان نیز موثر واقع شده است.

با توجه به گونه های مختلفی که عقرب ها دارند زهر آن نیز با شناخت نوع آن امکان پذیر است. ادنتوبوتوس نوعی عقرب است که به آن عقرب حفار هم می گویند و می توان آن را در قسمت های مختلف زمین پیدا کرد و آن را در مناطق مختلف کشور یافت این نوع عقرب ها بسیار ترسناک هستند. امروزه از زهر این بند پایان استفاده‌های زیادی می کنند مخصوصاً زهر عقرب صادراتی که محصول کاملا طبیعی و خالص بوده و در فروشگاه‌های معتبر به فروش می‌رسد. زهر عقرب مشخصات ویژه‌ای دارد و بر اساس نوع عقرب زهر ان مشخص می‌شود.

یکی دیر از مشخصه های این نوع زهر بر اساس رنگ آن قابل تشخیص است یعنی هرچقدر پررنگ‌تر باشد خالص تر است. عقرب ها از گونه بندپایان هستند که چنگال های آن ها در قسمت دم آن ها است و زهر آن را می‌گیرند. بسته‌بندی و فروش این نوع محصول به صورت گرمی است زیرا هر گرم آن می‌تواند تاثیر فوق العاده ای در ورمان بیماری ها داشته باشد.

همه چیز درباره زهر عقرب پرورشی

همه چیز درباره زهر عقرب پرورشی عقرب سیاه یکی از عقرب های بسیار معروف می باشد و به دلیل شکل و رنگ بسیار خاصی که دارد همواره یکی از رعب آورترین عقرب ها به شمار می آید. یکی از سمی ترین عقرب هایی که وجود دارد عقرب سیاه می باشد. در واقع این عقرب با نیش بزرگی که دارد می‌تواند باعث گزیدگی بسیار شدید شده و در آن به حدی است که صد برابر از زنبور های دیگر دردناک تر می باشد‌.

زهر عقرب هوتنتوتا ساچ امروز بسیار خواهان زیادی دارد چرا که با توجه به شرایطی که در آن وجود دارد و مزایای که زهر عقرب سیاه نسبت به زهر عقرب های دیگر دارد همواره سطح تقاضا برای این نوع سر بالا بوده و به شدت مورد توجه قرار دارد. امروزه مراکز بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه خرید و فروش این محصول فعالیت می‌کنند و ما در بخش بعدی در مورد آن بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد. اما باید بدانید که زهر عقرب با توجه به فواید سلامتی بسیار زیادی که در صنعت پزشکی ایجاد کرده است به شدت گران بوده و می توانید از آن سودهای بسیار خوبی را کسب کنیم.

گاردیوم نام یک عقرب بسیار سمی و کشنده بوده که بیشتر در حوالی استان های خوزستان و هرمزگان در جنوب ایران یافت می شود. زهر این عقرب می تواند به سرعت و در فاصله بسیار کوتاهی پس از گزیدگی وارد خون شده و فرد را از پا درآورد. زهر عقرب گاردیوم می تواند به راحتی گلبول های قرمز خون را تخریب کند و سیستم عصبی فرد را با اختلال مواجه سازد. البته زهر این عقرب در کنار کشندگی بالا، فواید دارویی و درمانی فراوانی هم داشته و همین امر سبب گردیده به صورت پرورشی هم در محیط های کاملا ایمن رشد داده شود.

عقرب گاردیوم خوزستان دارای دم طلایی بوده و در جنوب کشور به عقرب سیاه معروف است. نوع نر آن خطر بیشتری داشته و در صورت گزیدگی زهر آن می تواند با سرعت بسیار بالایی در تمام بدن منتشر شود.

پارامتر های موثر بر تعیین قیمت زهر عقرب

عقرب یا کژدم یکی از خطرناکترین گونه های بندپایان است که نیش آن در دمش می باشد. عقرب ها که انواع گوناگونی دارند بیشتر در آب و هوای گرم زندگی می کنند. انواع عقرب ها ۸ پا دارند و نیش آن ها فوق‌العاده خطر ناک و زهر آگین است. حتی بعضی از زهر های آن ها می تواند انسان را به کشتن دهد. زهر عقرب که در انواع مختلفی مانند زهر عقرب سیاه، زهر عقرب زرد و زهر عقرب بیابان می باشد، یکی از گران‌ ترین و مهم ترین مایع در دنیا می باشد که کاربرد های فراوانی دارد. هر لیتر از این زهر ها میلیون ها دلار ارزش دارد و قیمت گذاری می شود.

زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا، پارادوکس جالبی دارد و همانطور که باعث ایجاد درد میشود، مسکن درد است و از بروز درد جلوگیری میکند. این زهر، در درمان بیماری هایی چون آرتروز رماتیسم سرطان استخوان که یک بیماری سخت نام برده شده کاربردی است و برای درمان بیماری لوپوس لوپوس که یک بیماری خود ایمنی است و سبب تضعیف بدن میشود استفاده میشود. از جمله خاصیت های شگفت انگیز این زهر، مکانیسم عمل ان در عمل های پیوند اعضاست که در پذیرش عضو جدید به بدن کمک می‌کند. قیمت زهر عقرب به موارد مختلفی بستگی دارد.

صادرات انواع زهر عقرب تلخ

صادرات انواع زهر عقرب تلخ بازرگانی فروش زهر مایع عقرب را به مستقیم عرضه می کند تا خریدارانی که قصد سفارش دارند بتوانند نیاز خود را در زمانی کوتاه تر، به صورت یکجا و با هزینه مناسبتری تهیه نمایند. در سال های اخیر فروش انواع زهر عقرب به صورت اینترنتی هم گسترش زیادی پیدا کرده است.

در این روش فروش مشتری نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می تواند به صورت آنلاین برای ثبت سفارشات خود اقدام نماید. فروش به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی صورت می گیرد و خریدار می تواند هر زمان از روز که فرصت کافی در اختیار داشت برای ثبت سفارش و خرید اقدام نماید. اگر قصد خرید آنلاین زهر عقرب سیاه را دارید می توانید به سایت ما مراجعه کنید. قیمت های اعلام شده به دلیل فروش بی واسطه و مستقیم مناسبتر از نرخ هایی است که در بازار آزاد برای فروش اعلام می شود. صادرات زهر عقرب در ایران زیاد است.

صادرات عصاره زهر عقرب را به صورت بسته بندی شده و در اندازه های مختلف به کشورهای دیگر ارسال می کند. از آنجا که زهر عقرب یکی از گرانقیمت ترین مایع ها در جهان به شمار می رود، صادرات در این حوزه سودآوری بسیار خوبی را هم برای تجار و هم برای کشور به همراه دارد. در حال حاضر صادر کنندگان ایرانی توانسته اند با ارائه باکیفیت ترین زهر عقرب سیاه به صورت گرمی به کشورهای متقاضی گام مثبتی را در جهت توسعه صادرات این ماده پرکاربرد بردارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما