فروش انواع زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس گرمی

زهر عقرب بدون رنگ است. زهر عقرب خالص از گرانترین مایع های جهان است. به گونه ای که زهر عقرب لیتری، قیمتی بسیار بالا و باورنکردنی دارد. عقرب یکی از گونه های بند پایان است که نیشی در دم پیچ خورده ی خود دارد. زهر عقرب زرد، تاثیری بسیار سریع دارد و خیلی کشنده است. بیشترشان مناطق گرم زندگی می کنند.انواع مختلفی دارند که همگی آن ها ۸پا دارند و نیششان زهر آگین است و کشندگی زهر ها با هم فرق نیز می کند.

اغلب در شب ها مشغول به شکار هستند و روزها در زیر سنگ ها و زیر سایه به سر می برند. زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس یکی از کشنده ترین سم های موجود در جهان است. که عقرب این گونه بیشتر در دشت لوت زندگی می کند.

فروش انواع زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس گرمی

مشخصات زهر عقرب زرد

مشخصات زهر عقرب زرد

زهر عقرب فواید بسیاری دارد و با دانش و مهارت بالا استخراج می شود. زهر عقرب اصل، را دانشمندان کشور برای درمان بیماری ها به کار می برند. نکاتی عالی درباره انواع زهر عقرب عقرب ها برای استفاده از غذای خود ،طعمه را با آرواره هایشان خرد می کنند سپس با استفاده از آنزیمی که ترشح می کنند آن را به صورت مایع در اورده و می خورند.

عقرب ها گاهی بیش از۲۴ ساعت زمان می برد تا تغذیه کنند زیرا غذای ان ها باید به صورت مایع باشد. در دنیا بیش از ۲۰۰ نوع عقرب وجود دارد. در ایران ۳ مورد خطرناک ثبت شده که کشندگی بالای نیز دارد که به ترتیب به نام های، همی سکورپیوس لپتوروس، کمپسوبوتوس ماتهیزنی، آندرکتونوس کراسیکودا، به ثبت رسیده اند و بیشتر در مناطق جنوبی و نواحی گرم و خشک یافت می شوند و مکانیزم عمل زهرشان به صورت تخریب کردن گلبول های قرمز خون صورت می گیرد و با لخته شدن خون در رگ ها موجب مرگ قربانی در صورت درمان نکردن می شود. از زهر عقرب، دارویی برای آرتروز رماتیسم و سرطان استخوان تولید می شود که کارایی بالایی نیز دارد. شایان به ذکر است که زهر تمامی عقرب ها مفید نیستند و هنوز دانشمندان در حال بررسی و مطالعه می باشند.

از زهر عقرب ها برای تسکین درد استفاده می شود، همچنین در جراحی های قلب و پیوند می توان از آن نیز بهره گرفت که ریسک شکست و عدم پذیر پیوند را بسیار کاهش می دهد. خبر خوب برای کشاورزان این است که از سم عقرب به عنوان آفت کش طبیعی برای گیاهان استفاده می شود که سازگاری بالاتری نسبت به آفت کش های شیمیایی دارند. عقرب ها به دلیل داشتن بدن باریک و تخت به آسانی از میان تخته سنگ ها و شیار های باریک عبور می کنند و تا تاریک شدن هوا منتظر می مانند. سم ان در انتهای دم پیچ خورده شان قرار دارد و در صورت حمله سم خود را تزریق می کنند.

عرضه کنندگان انواع زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس

عرضه کنندگان انواع زهر عقرب همی سکورپیوس لپتوروس

فروش مستقیم انواع زهر عقرب گاردیوم پرورشی دانشمندان ایرانی به تولید خالص و با کیفیت زهر عقرب گاردیم در جهان مشهور هستند و ما می توانیم بهترین زهر عقرب را از مراکزی که به صورت معتبر مشغول به کار هستند را می توان تهیه کرد به صورتی که به کیفیت و اصالت ماده خریداری شده اطمینان حاصل فرمود. این داروی گران قیمت به صورت عمده نیز به فروش می رسد. زهر عقرب را با مراجعه به سایت معتبر نیز می توان تهیه کرد. چون زهر عقرب گران است توزیع آن باید با دقت بالایی صورت بپذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما