فروشگاه انواع زهر عقرب هرات صادراتی

مواد تشکیل دهنده زهر عقرب هرات صادراتی کربن هیدروژن ازت گوگرد و نوعی از پروتیین و آنزیم ها می باشد که با فرمولاسیون بسیار خاصی کنار هم قرار گرفته اند. پروتیین های عقرب نوعی پپتید است که در آزمایشگاه ها قابلیت مشابه سازی ندارند. کشورما دارای تنوع عقرب های فراوانی است اما بخاطر وجود سه نوع عقرب بومی و کم یاب در جهان در زمره شرکت های عرضه بهترین زهر عقرب تلخ قرار گرفته است.

فروشگاه انواع زهر عقرب هرات صادراتی

آرتریت با زهر عقرب درمان می شود

آرتریت با زهر عقرب درمان می شود زهر عقرب دورویه همانطور که بسیار مهلک و کشنده است در درمان بسیاری از بیماری های لا علاج مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین کمک بسیار زیادی در داروسازی به جامعه پزشکی ایران کرده است. زهر عقرب علاوه بر اینکه موارد پزشکی دارد در تهیه آفت کش های گیاهی نیز به وفور مورد استفاده قرار میگیرد و به خاطر مزایای از قبیل تجزیه راحت تر در محیط زیست فوایدی که برای گیاهان دارد بسیار مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است.

از گذشته های بسیار دور از زهر عقرب در درمان بسیاری بیماری های لاعلاج سلاطین استفاده های گوناگون میشد. نقش و نگارهایی از عقرب را در کنار طبیبان بر روی کتیبه ها گواه بر این موضوع است که پیشینیان ما نیز به خواص درمانی زهر عقرب پی برده بودند.

کتابی در باره عقرب نوشته شده به نام ترسناک متمول که تمام اطلاعات لازم در زمینه عقرب نحوه پرورش نحوه استخراج زهر آن و حتی روش های نگه داری زهر عقرب را میتوان یافت و در بیشتر کتاب خانه های کشور موجود است در زیر به چند مورد از موارد بسیار کاربردی زهر عقرب در درمان بیماری های خاص اشاره مختصری میکنیم.

محققان به تازگی کشف کرده اند زهر عقرب خاصیت فلوروسنت دارد و میتواند در تشخیص توده های سرطانی موجود در مغز مورد استفاده قرار بگیرد. زهر عقرب یک مسکن بسیار قوی می باشد که میتواند در دردهای عضلانی طاقت فرسا به صورت پماد موذچرد استفاده قرار بگیرد.

مرکز توزیع زهر عقرب هرات صادراتی

مرکز توزیع زهر عقرب هرات صادراتی عقرب ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع آنها سم هایشان نیز متفاوت است.رنگ اکثر عقرب ها زرد متمایل به رنگ قهوه ای می باشد،عقربهای سیاه،خاکستری و قهوه ای نیز وجود دارند. مجموعه زهرینه در حوزه تهیه و توزیع انواع زهر عقرب 100٪ خالص فعالیت دارد.

قیمت زهر عقرب سیاه بسیار وابسته به نوسانات قیمت در داخل کشور می باشد،هزینه نگهداری و تکثیر عقربها،مراحل مربوط به سم گیری توسط افراد متخصص و بسته بندی سم در ظرفهای مخصوص ،همه اینها تاثیر در قیمت زهر عقرب دارند،اما این مجموعه با توزیع عمده در داخل کشور و نیز صادرات به خارج از کشور سعی نموده است با قیمت بسیار مناسب محصولات خود در این حوزه را خدمت مشتریان عرضه نماید.

متقاضیان گرامی می توانند با مراجعه به سایت مجموعه زهرینه ضمن دریافت مشاوره در این زمینه سم عقرب بسیار با کیفیت تهیه شده از بهترین نوع عقرب های زرد مولد را ثبت سفارش و در اسرع وقت دریافت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما