فروشندگان عمده زهر بچه عقرب اصل

عقرب یک گیاه خارپشت عجیب و غریب است، شبیه یک خرچنگ رودخانه، متعلق به نوع حشرات بندپایان است که قرن ها از همه موجودات زنده وحشت داشته است. گزش وی تا حد فلج نسبی و مرگ خطر بزرگی را برای فرد به همراه دارد. ما فروشندگان عمده زهر بچه عقرب اصل هستیم. آنها از زمان های بسیار قدیم توسط انسان ها مورد استفاده قرار می گرفته است، در حالی که برخی دیگر هنوز در آزمایشگاه ها در حال مطالعه هستند. در میان این سموم مفیدترین و محبوب ترین داروها زهر عقرب غیر حفار ساچ هستند.

فروشندگان عمده زهر بچه عقرب اصل

زهر نیش عقرب داروی ضدسرطان است

زهر نیش عقرب داروی ضدسرطان است کاربرد زهر عقرب از گذشته تا به حال بسیار زیاد بوده است. انسان یاد گرفت که از سموم با منشا حیوانی برای اهداف دارویی استفاده کند و از آنها دارو درست کند. در این حالت از مواد فعال بدست آمده از این گونه سموم استفاده می شود. سم عقرب زرد برای مبارزه با سرطان به زهر عقرب زرد کمک می کند. گروهی از محققان از کمبریج موفق به جداسازی پروتئینی از مواد سمی این عقرب اسرائیلی شدند و از آن برای ایجاد سم مصنوعی استفاده کردند.

زهر عقرب زرد در درمان سرطان مفید است. یک پروتئین منحصر به فرد قادر به یافتن سلولهای سرطانی مغز، اتصال به آنها و ترکیب با ید رادیواکتیو است. به این ترتیب سلول های سرطانی از بین می روند و بیماری سخت درمان می شود. سم مار موکاسین برای صنعت داروسازی، سم مار یک ماده اولیه ویژه با ارزش است.

عقرب دارای یک اندازه چشمگیر است (گاهی اوقات تا 18 سانتی متر)، مانند یک خرچنگ ماهی به نظر می رسد: یک بدن تقسیم شده به بخش، 2 چنگال، 6 اندام. شما می توانید یک موجود خطرناک را با یک دم خمیده به سمت بالا و یک نیش تیز تشخیص دهید.

آشنایی با عرضه کنندگان زهر بچه عقرب

آشنایی با عرضه کنندگان زهر بچه عقرب مجموعه ما یکی از برترین عرضه کنندگان زهر بچه عقرب در ایران است. این زهر استثنایی است. دانشمندان آمریکایی از ایالات متحده و مکزیک دو ترکیب شیمیایی در سم عقرب یافتند که به طور موثری باکتری های استافیلوکوک و باکتری های مقاوم به سل را در مدل های موش از بین می برد. این تیم قبلاً موفق به سنتز هر دو ماده در آزمایشگاه شده است. این اثر در وب سایت دانشگاه استنفورد منتشر شده است.

آزمایشات نشان داد که مواد تشکیل دهنده تغییر دهنده رنگ، دو بنزوکینون ناشناخته هستند – دسته ای از مولکول ها با خواص ضد میکروبی. هنگامی که آنها از سم جدا و جدا شدند، پس از تماس با هوا، یکی قرمز و دیگری آبی شد. مشخص شد که بنزوکینونهای موجود در سم عقرب تقریباً یکسان و از نظر ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند، به استثنای تفاوت در اکسیژن و اتم های گوگرد.

منبع: zahrine

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما