فروشندگان زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا گرمی

عقرب یکی از گونه های بند پایان است که در دسته عنکبوتیان قرار دارد.نام دیگر این جانور کژدم می باشد.عقرب ها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها عقرب دوریه نام دارد.زهر عقرب دوریه بسیار مهلک و کشنده است.نیش عقرب هادر نوک دمشان قرار گرفته است که هنگام احساس خطر ماده ای سمی را که در انتهای دم آنها قرار گرفته به سمت دشمنان خود پرتاب می کنند.یکی از این عقرب ها دو ریه نام دارد.زهر عقرب دوریه بسیار مهلک و در عین حال سودمند است.زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا گرمی کارایی زیادی دارد.

فروشندگان زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا گرمی

آشنایی با کاربردهای زهر عقرب بالغ

آشنایی با کاربردهای زهر عقرب بالغ زهر عقرب خالص عقرب یا کژدم یکی از گونه های بند پایان است که دارای نیشی در دم خود می باشد و بیشتر در آب و هوای گرم فعال است. انواع عقرب ها هشت پا دارند و نیش آن ها زهر آگین است که برخی از زهرها کشنده نیز می باشند. آن ها معمولا شب ها شکار می کنند و روزها در زیر سنگ یا سوراخ های در طول زمین و به طور کلی جاهای تاریک پنهان می شوند

رنگ بیشتر عقرب ها زرد متمایل به قهوه ای، خاکستری، سیاه و قهوه ای است و اندازه کوچکی تا ۱۸ سانتی متر دارند. بدن آن ها که حالتی تخت دارد باعث شده که عقرب ها بتوانند از شکاف های بسیار باریک عبور کنند.

آن ها برای شکار می توانند نیش خود را که در انتهای دم قرار گرفته به آن حیوان که بیشتر حشرات موذی است، تزریق کنند. از جمله شکارهای آن ها می توان به سوسک های سیاه و قورباغه ها اشاره کرد. به طور دقیق تر شکار آن ها به این صورت است که ابتدا طعمه خود را نیش زده و سپس توسط آرواره هایشان طعمه را خرد کرده و بر اثر آنزیمی که ترشح می کنند، آن را به صورت مایع در می آورند

مشخصات انواع زهر عقرب سیاه

مشخصات انواع زهر عقرب سیاه از جمله گونه های مختلف جانوری که تا حدود زیادی همه با نام آن آشنایی دارند عقرب است که در رده عنکبوتیان جای گرفته است.گونه های متفاوتی از این جانور در سرتاسر جهان دیده شده است که یکی از آنها عقرب گاردیوم نام گذاری شده است. سم عقرب بسیار خطرناک است و نیش آن بسیار زهرآگین و کشنده می باشد البته باید خاطر نشان کرد که نباید همیشه از زاویه کشنده گی به سم عقرب ها توجه کرد چرا که دانشمندان از دیرباز توانسته اند با علم خود به کاربردهای زهر این جانور ترسناک پی ببرند. زیستگاه عقرب گاردیوم بیش تر در مناطق شرجی_گرم آسیا و خاورمیانه قرار گرفته است.

گاردیوم های نر دمی بلند دارند ولی ماده ها برعکس نرها دمشان کوتاهتر است. زهر عقرب گاردیوم بسیار قوی است و باعث ایجاد امراضی چون نارسایی های کلیوی_اختلال در سیستم عصبی و همچنین بروز اختلال در سیستم قلبی و عروقی در فرد گزیده شده و آسیب پذیر می گردد.محل گزیدگی این عقرب شباهت زیادی به سوختگی درجه سه دارد و روند بهبودی محل گزش بسیار کند انجام می شود و نیاز به زمان زیادی دارد.

زهر عقرب سیاه بالغ کارایی زیادی دارد. زهر بچه عقرب سیاه مدل های زیای دارد. انواع زهر عقرب در این مرکز وجود دارد

پخش زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا گرمی

پخش زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا گرمی از آنجا که دانشمندان به خاصیت مفید زهر عقرب در زمینه های مختلف داروسازی و کشاورزی پی برده اند در نتیجه تولید زهر عقرب توسط افرادی که به اطلاعات زیادی در مورد این ماده گرانبها دست یافته اند انجام می گیرد.تا آنجا که ما در حال حاظر نیز شاهد توسعه هر چه بیش تر تجارت زهر عقرب ها می باشیم. در ایران نیز این شغل یکی از جدید ترین شغل ها محسوب می گردد که سود آوری زیاد آن باعث شده تا بسیاری از افراد آماده فعالیت در زمینه پرورش عقرب شده اند.

برخی از شرکت ها در ایران وجود دارند که در کار تولید زهر عقرب فعالیت می کنند این کارخانه ها بعد از تولید،زهر عقرب خود را به صورت های متفاوت در بازار عرضه می نمایند. شرکت هایی که در کار تولید زهر عقرب فعالیت دارند با پرورش عقرب ها سعی در تولید سمی مرغوب و با کیفیت دارند تا خاصیت درمانی زیادی داشته باشد و محصولات خود را روانه بازار های داخلی و بین المللی می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما