فروشنده معتبر زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

عقرب یا کژدوم گونه از بندپایانی است که از خانواده عنکوبتیان هستند این جانور دارای زهر می باشد که از آن برای دفاع از خود استفاده می کند یکی از گونه های عقرب که بیشتر در کشورمان زندگی می کند عقرب زرد مزووبوتوس است که جثه ای ریز تر از سایر گونه ها دارد، زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس دارای کاربردهایی است که از آن استفاده های بسیاری می کنند.

فروشنده معتبر زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

مشخصات زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

مشخصات زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس کاربرد زهر عقرب در صنعت پزشکی بسیار زیاد است از این زهر برای درمان انواع بیماری های سخت استفاده می کنند حتی در آزمایشگاه ها و تصویربرداری های پزشکی برای بهتر نتیجه دادن عمل عکس برداری به خصوص برای بافت های سرطانی از این محصول استفاده می کنند.

عقرب زرد کوچک در بیشتر مناطق کشورمان وجود دارد این عقرب بیشتر در استان های خوزستان، کرمانشاه و مازندران زندگی می کند البته در سایر مناطق کشور نیز زندگی می کند این جانور کوچک اندام بیشتر در لابه لای تخته سنگ ها وجود دارد و زندگی می کند که با گرم شدن هوا و تاریک شدن از لانه خود بیرون می آید و به شکار می پردازد.

از جمله مشخصات عقرب مزوبوتوس می توان به طول ۵۰ میلی متری آن اساره کرد که رنگی زرد متنایل به قهوه ای دارد زهر این نوع عقرب جز دسته ی کم خطر قرار دارد و بیشتر از آن برای مصارف پزشکی استفاده می کنند، زهر این نوع عقرب در هنگام گزش محل گزیدن را متورم می کند که با خارش و درد شدید همراه است اما خطر بسیار زیادی برای انسان ندارد.

زهر این عقرب دارای مقدار زیادی پروتئین می باشد که در آزمایشگاه با جداسازی اجزای مختلف زهر آن را به مایعی شفابخش تبدیل می کنند.

بهترین عرضه کنندگان زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس

بهترین عرضه کنندگان زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس عقرب مزوبوتوس به صورت فراوان در دنیا وجود دارد در کشورمان نیز این گونه عقرب به صورت فراوان زندگی می کند به گونه ای که حدود نه گونه این جانور کوچک در کشورمان وجود دارد علاوه بر تعداد فراوان عقرب زرد کوچک در کشور این جانوار به صورت فراوان نیز در کشورمان پرورش داده می شود هم اکنون مزارع زیادی در کشورمان وجود دارند که این گونه از عقرب را پرورش می دهند و زهر آن را روانه بازار می کنند.

توزیع زهر عقرب مزوبوتوس از طریق فروشندگان مجاز زهر در کشور انجام می پذیرد بهترین تولید کنندگان و پرورش دهندگان با بهره گیری از انواع غذاهای طبیعی همچون انواع حشرات و قورباغه ها اقدام به تولید بهترن نوع عقرب زرد کوچک می کنند و زهر آن را با روش های مکانیزه از بدن خارج و برای مصارف گوناگون عرضه می کنند.

1

  1. سلام وقت بخیر.تشکر میکنم بابت مطالب مفید سایت.هیچ وقت فکر نمی کردم زهر عقرب زرد کوچک در درمان انواع بیماری‌های سخت کاربرد داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما