فروشنده انواع زهر عقرب زرد کوچک

عقرب زرد کوچک که به عقرب گاردیوم نیز معروف است یکی از عقرب های بومی در کشور ما می باشد که دارای زهری بسیار کشنده و خطرناک است که می تواند به راحتی یک نفر را در کمترین زمان ممکن از پای درآورد.

انواع زهر عقرب زرد کوچک توسط فروشنده این محصول در حجم های مناسب با قیمت بسیار عالی عرضه شده و شما می توانید نیاز خود را به طور مستقیم با این فروشنده در میان گذاشته تا در اسرع وقت سفارش شما اخذ و در آدرس مورد نظرتان تحویل داده شود.

فروشنده انواع زهر عقرب زرد کوچک

مشخصات قابل توجه زهر عقرب پرورشی

مشخصات قابل توجه زهر عقرب پرورشی استفاده از زهر زرد کوچک در سال‌های اخیر برای استحصال زهر از آن بسیار زیاد شده است و مزارع بزرگ پرورش عقرب مذکور در سطح کشور ایجاد شده اند تا بتوانند بهترین نوع زهر را از این جاندار کوچک استحصال کنند؛ زهر این عقرب از نظر خلوص بی نظیری است و می‌توان بهترین نوع داروهای شیمی درمانی را از آن تولید نمود همچنین در این زهر ناخالصی به چشم نمی خورد و به دلیل روش استحصال مناسبی که در مورد آن به کار رفته است باعث شده که این زهر عاری از هر نوع مواد دیگر باشد.

از مشخصات زهر عقرب پرورشی مذکور می توان به رنگ آن اشاره کرده این مختص زهر این عقرب است که کاملاً شفاف بوده و هیچ نوع تمایل رنگی خاصی در آن دیده نمی‌شود و یکی از مشخصه‌های این نوع زهر همین رنگ به خصوص آن به شمار می‌رود.

از مشخصات ویژه این زهر به دست آمده از این عقرب پرورشی می‌توان به این مطلب اشاره کرد که به شکل مایع می‌تواند در دسترس باشد و شکل پودری آن نیز که سفید رنگ است و حالت کریستال دارد نیز قابل دسترسی است به همین دلیل این زهر در دو شکل مذکور می‌تواند در دسترس استفاده کنندگان از آن قرار بگیرد تا بتوانند از آن به هر صورتی که صلاح می دانند برای تولید محصولات خود استفاده کنند.

همچنین این زهر روش استحصال بسیار ویژه و منحصر به فرد دارد و طی آن از روش‌های دقیق و پیشرفته امروزی استفاده می شود تا هیچ نوع ترکیبی وارد این زهر نشود و خلوص آن را از بین نبرد و به این ترتیب زهری که در نهایت آماده می‌شود به علت غلظت بالایی که دارد می تواند بیشترین میزان ترکیبات دارویی را از آن به دست آورد.

خصوصیات مهم زهر عقرب خالص

خصوصیات مهم زهر عقرب خالص

از حدود یک دهه گذشته پرورش عقرب جهت تولید زهر عقرب خالص مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است به طوری که مزارع مختلفی در سطح کشور و در اندازه‌های وسیع توانسته‌اند به پرورش عقرب و تولید زهر از آن بپردازند؛ این تولید کنندگان محصولات خود را در داخل و خارج کشور ارائه می‌کنند و به دلیل این که زهر عقرب دارای خواص درمانی متعددی است و از خصوصیات مهمی برخوردار است صادرات آن به کشورها و بازارهای مختلف نیز از انجام می شود.

از خصوصیات مهم زهر عقرب مذکور این است که چنانچه در ساخت دارو مورد استفاده قرار گیرد داروهای تولید شده از آن تاثیرگذاری بسیار سریع تر و موثرتری از انواع داروهای شیمیایی دیگر دارند و به این ترتیب است که این زهر یکی از موثرترین زهر های طبیعی با منشاء حیوانی می تواند برای درمان بیماری‌های مختلفی از جمله تومورهای سرطانی مورد استفاده قرار گیرد و توانسته است استفاده از داروهای شیمی درمانی را کمتر کرده و خود همان نقش را با عوارض کمتر در بدن بیمار سرطانی ایفا نماید.

آنچه که در مورد خصوصیات مهم این زهر لازم است به آن اشاره کرد حجم بسیار کم و در عین حال تاثیرگذاری بسیار گسترده آن است به طوری که حتی یک گرم از این زهر می تواند برای تولید تعداد بسیار زیادی از قرص ها و داروهای شیمی درمانی کفایت کند.

همه چیز درباره زهر عقرب گاردیوم

همه چیز درباره زهر عقرب گاردیوم زهر عقرب گاردیوم یا عقرب زرد کوچک محصولی به دست آمده از کیسه زهر مخصوصی است که در بند پایانی دم عقرب وجود دارد و هر از چندگاهی در پرورش این نوع عقرب آن را از محل نگهداری خارج کرده و با استفاده از وسایل مخصوصی زهر قرار گرفته شده در این قسمت را از آن خارج می‌کند؛ این زهر بسیار محدود است و به همین دلیل باید هزاران عقرب استحصال شود.

از هزاران عقرب می توان تنها یک گرم زهر به دست آورد و همین نشانه اهمیت این نوع زهر و قیمت بالای آن می تواند باشد؛ در گذشته نه چندان دور از زهر عقرب به عنوان خطرناک‌ترین ظهرها یاد می‌شد اما امروزه این ظهر در عین حال که این شهرت را همچنان حفظ کرده است به عنوان یکی از موثرترین داروهای شیمی درمانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تحقیقات گسترده بر روی خصوصیات دقیق این زهر و نحوه عملکرد آن در مبارزه با بیماری ها در جریان است تا به این شکل بتوان از حداکثر ظرفیت این زهر برای از بین بردن سرطان و تومور وجود دارد استفاده کرد و به این ترتیب با استفاده از این ماده طبیعی و حیوانی بتوان بیشترین نقش را در درمان یکی از مشکلات بزرگ در پزشکی یعنی درمان سرطان ها به روش آسان برطرف نمود.

صادرات عمده زهر عقرب زرد کوچک

صادرات عمده زهر عقرب زرد کوچک ایران یکی از کشورهای پهناور منطقه است که به علت تنوع شرایط خاص آب و هوایی مکان مناسبی برای رشد عقرب به خصوص در مناطق جنوبی کشور است و این در عین خطرناک بودن می‌تواند یک مزیت بسیار بزرگ نیز به شمار آید به طوری که می‌توان از این عقرب ها جهت استحصال زهر استفاده کرد و درآمدزایی قابل توجهی را از آن به دست آورد.

در سال‌های اخیر پرورش عقرب رو به فزونی گذاشته است و محصول به دست آمده از آن علاوه بر تأمین نیاز داخل به کشورهای مختلف نیز صادر می‌شود و صادرات زهر عقرب توانسته است ارزآوری بسیار زیادی را برای کشور به همراه داشته باشد.

صادرات عمده زهر عقرب زرد کوچک به دلیل کیفیت بالای این محصول به بسیاری از کشورهای منطقه صورت می‌گیرد و حجم‌های مناسبی برای ارائه آن در نظر گرفته شده است بنابراین چنانچه قصد صادرات انواع زهر این عقرب را به کشورهای دیگر دارید یا تجربه زیادی در این زمینه طی سال‌های گذشته به دست آورده اید می‌توانید این زهر را در داخل کشور با قیمت خوبی تهیه کنید و آن را با سود فراوان در کشورهای همسایه به فروش برسانید و به این ترتیب از سود زیاد این تجارت بهره ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما