عرضه کنندگان زهر عقرب کوچک

زهر عقرب کوچک علیرغم ترسی که ایجاد می کند می تواند دارای خاصیت دارویی و اثر بخشی در پزشکی و درمان بیماری ها باشد و به همین علت شناسایی عرضه کنندگان و تولید کنندگان این محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و یکی از راه های کسب درآمد می باشد.

عرضه کنندگان زهر عقرب کوچک

زهر عقرب هوتننتوتاسالسی چه مشخصاتی دارد؟

زهر عقرب هوتننتوتاسالسی چه مشخصاتی دارد؟ کژدم یا عقرب گونه ای از عنکبوتیان متعلق به شاخه بندپایان می باشد که دارای بدنی بند بند،هشت پا و گاهی دارای سم کشنده می باشند. زهر عقرب در نوک دم آن قرار دارد این جانور اغلب در شب فعال بوده و شکار می کند و در طول روز به دلیل جلوگیری از گرما در زیر سنگ ها و حفره های زمین مخفی می شود.

اغلب نام عقرب رعب و وحشت زیادی را به دنبال دارد که تا حدودی مبالغه آمیز است. در واقع در حدود 200 گونه عقرب در سراسر دنیا شناسایی شده که فقط حدود 25 گونه از آنها دارای خاصیت کشندگی و سمی برای انسان هستند.

در ایران سه گونه عقرب خطرناک که دارای خاصیت سمی هستند شناسایی شده است. عقرب هوتننتوتاسالسی (Hottentotta saulcyi) یا عقرب زرد حفار بدنی به رنگ قهوه ای یا زرد دارد. زهر عقرب هوتننتوتاسالسی می تواند خطرناک و در بسیاری موارد کشنده باشد. زهر این عقرب شفاف بوده و دارای خاصیت قلیایی می باشد و می تواند سبب عوارض جدی در سیستم تنفسی فرد و سیستم قلب و عروق گردد. از نظر پزشکی این عقرب یکی از شش عقرب مهم در ایران می باشد. این عقرب متعلق به خانواده بوتیده است. اندازه ای متوسط داشته و رفتاری بسیار خشن و تهاجمی دارد.

ناگفته ها در مورد زهر عقرب زرد

ناگفته ها در مورد زهر عقرب زرد عقرب زرد یا عقرب کوچک اندازه ای بین 40 تا 60 میلی متر دارد. این عقرب دارای بدنی زرد رنگ و کوچک است. اگرچه نیش این عقرب دردناک است اما افراد بالغ را اغلب نمی کشد و کودکان نابالغ و افراد خردسال و سالخوردگان یا افراد ناتوان بیشتر در معرض خطر می باشند. سم این عقرب می تواند گلبول های قرمز خون را تخریب نموده و این عقرب به نام عقرب مرگ در نواحی جنوبی ایران شناخته می شود.

پپتید کلروتوکسین یکی از اجزای زهر عقرب زرد بوده برای درمان تومورهای مغزی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین سایر اجزای سم ممکن است در تنظیم انسولین و درمان دیابت بتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

تحقیقات زیادی روی زهر عقرب کوچک در حال انجام است و تحقیقات نشان داده این زهر روی سلولهای سرطانی موثر بوده و برای درمان بیماری های خودایمنی نظیر آرتریت روماتوئید، لوپوس و پسوریازیس می تواند استفاده شود.

مراکز خرید زهر عقرب کوچک

مراکز خرید زهر عقرب کوچک پرورش عقرب در حال حاضر بسیار نوپا و هنوز اشباع نشده است. زهر عقرب یکی از مواد گران قیمت در دنیا می باشد و چنانچه مراکزی جهت تولید و فروش این محصول وجود داشته باشد دارای ظرفیت های رشد بسیار خواهد بود.

در واقع عمده ترین مشکل اصلی در عرضه این محصول نبود مراکز خرید زهر عقرب می باشد. از آنجا که زهر عقرب اغلب 5 تا 6 دقیقه سالم باقی می ماند بنابراین شرایط نگهداری دشواری است و سریعا باید به مراکز خرید زهر عقرب ارسال گردد. همچنین در صورت فریز کردن بین 20 تا 30 روز قابلیت نگهداری دارد و چنانچه امکانات آزمایشگاهی بیشتری در اختیار باشد می توان آن را به صورت سم مایع خشک نمود و سم خشک قابلیت نگهداری بیشتری تا سه سال را دارا می باشد.

با توجه به فناوری های جدید و ارتباطات گسترده و آنلاین خرید و فروش زهر عقرب می تواند از طریق سایت های معتبر انجام گرفته و ارتباطی مستقیم بین تولید کنندگان و فروشندگان این محصول ارزشمند فراهم می شود.

نظر به اینکه زهر عقرب با توجه به خواص ذکر شده دارای پتانسیل مهمی برای صادرات می باشد این شرکت می تواند با خرید زهر عقرب کوچک، این محصول را با قیمت و کیفیت بهتری ارسال نموده و همچنین نیاز داخلی کشور را نیز تامین نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما