عرضه کنندگان زهر عقرب کشنده

زهر عقرب کشنده اگر چه نامی وحشتناک دارد و در ذهن بسیاری از افراد ترسناک به نظر می رسد اما امروزه خواص درمانی بسیاری برای آن به اثبات رسیده و از این منظر عرضه کنندگان انواع زهر این حشره را بر اساس تقاضای مشتریان آماده ساخته و به آنها عرضه می دارند. به این ترتیب امروزه در صنایع پزشکی و صنعت تولید دارو استفاده از زهر عقرب روشی مرسوم و درمانگر است که اثرات مفید استفاده از آن به اثبات رسیده است.

عرضه کنندگان زهر عقرب کشنده

زهر عقرب کشنده اما درمانگر است

زهر عقرب کشنده اما درمانگر است درازدم یا کژدم نام هایی است که بر حشره ای به ظاهر وحشتناک با زهری کشنده اطلاق شده است که زهر آن خواص درمانی بسیاری در پزشکی داشته و از آن برای تشخیص و درمان بسیاری از بیماری های خطرناک مانند سرطان استفاده می شود.

این حشره متعلق به گروه بندپایان رده عنکبوتیان با هشت پا و نیش یا زهری کشنده است که در نوک دم او واقع شده است. آب و هوای گرم و مرطوب مکان فعالیت این حشره می باشد. از خصوصیات عقرب آن است که در طی روز هیچ فعالیتی نداشته و در شب از پناهگاه خود بیرون آمده و به فعالیت می پردازد.

مکان هایی مانند حفره های زیر سنگ ها و مناطق خنک زمین از جمله جایگاه های عقرب می باشند که این امر به دلیل ساختار بند بند بدن این حشره است که امکان حرکت و جابه جایی او را در فضای بین شکاف ها ایجاد می نماید.

بیش از دو هزار گونه عقرب در مناطق مختلف جهان وجود دارند که از این میان تعداد پنجاه عدد از آنها دارای نیشی با خواص درمانگر می باشد. این امر سبب شده است تا در حال حاضر صنعت تولید و پرورش عقرب به یک صنعت پول ساز در جهان مبدل شود. از این رو انواع زهر عقرب بالغ، زهر عقرب دم سیاه در مراکز پرورش تولید شده و روانه بازار های داخلی و خارجی می شود.

تاثیر سم عقرب بر سرطان رحم

تاثیر سم عقرب بر سرطان رحم اگر چه که نام عقرب با خصوصیت سمی و کشندگی آن عجین شده است اما بر خلاف باور عموم که ممکن است اطلاعی از خواص درمانی عقرب نداشته باشند زهر عقرب دارای خواص بسیاری در درمان و پیشگیری از سرطان های بدخیم می باشد.

به عنوان مثال می توان به تاثیر سم عقرب در تشخیص و درمان سرطان رحم که یک سرطان شایع در میان خانم ها به شمار می رود. در واقع سم عقرب دارای ترکیبات ضد سرطانی مهمی است که پروتئینی بوده و کاربرد آنها از رشد و تکثیر سلول های سرطانی در نواحی رحم پیشگیری می نماید.

از این رو امروزه با استفاده از سم عقرب شناسایی و جدا سازی مولکول هایی که دارای خواص ضد سرطانی می باشند به راحتی امکان پذیر بوده و این امر روند کنترل این بیماری را به نحو موثری بهبود بخشیده است.

خرید آسان زهر عقرب کشنده

خرید آسان زهر عقرب کشنده

عقرب ها یکی از مفید ترین حشرات روی کره زمین هستند که جهت تهیه انواع داو و واکسن و سرم از گذشته تا کنون از آنها استفاده شده است. این امر به دلیل خواص و ترکیبات خاصی است که در سم کژدم وجود دارد.

به این منظور امروزه صنعت تولید زهر عقرب مایع به یکی از پول ساز ترین صنایع جهان مبدل شده است که خرید آسان آن توسط مراکز تولید دارو و سرم صورت می گیرد.

در این راستا برای خرید زهر عقرب با تولید کننده یا فروشنده یا واسطه فروش تماس گرفته شده و پس از دریافت مشخصات و کیفیت زهر عقرب استخراج شده و همچنین قیمت فروش آن اقدام به تهیه سم عقرب می نمایند.

منظور ار خرید آسان آن است که خریدار می تواند به راحتی پس از کسب اطلاعات لازم در مورد شیوه خرید و همچنین قیمت مناسب و نحوه دریافت آن با فروشنده وارد مذاکره شده و این محصول را در زمان و مکان مناسب طبق توافق انجام شده دریافت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما