عرضه کننده زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

خوشبختانه در کشور ایران مراکز بسیار زیادی در حوزه های مختلف به فعالیت مشغول هستند که از فعال ترین و برترین آنها می توان به مرکز پخش انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا اشاره کرد. در این مراکز انواع مختلفی از زهر عقرب سیاه امپراطور با بهترین کیفیت و به صورت صد در صد خالص به تمامی بازارهای خرید و فروش و متقاضیان آنها با قیمت مناسب و ارزان و به روش های متفاوت اعم از: مستقیم و غیر مستقیم پخش و توزیع می شود.

عرضه کننده زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

اطلاعاتی مختصر در مورد زهر عقرب سیاه

اطلاعاتی مختصر در مورد زهر عقرب سیاه کشور ما به علت دارا بودن مناطق کویری و خشک میزان فراوانی عقرب دارای است که آنها از گونه های متفاوتی برخوردار هستند. این حیوان ترسناک دارای یک ماده با ارزش و عالی است که امروزه افراد از آن به شکل های مختلفی استفاده می کنند.

زهر عقرب خالص سمی دارای قابلیت های بی نظیری است که این امر سبب شده است آن از محبوبیت عالی و فوق العاده ای برخوردار باشد. یکی از گونه های متفاوت این محصول به شکل زهر عقرب پرورشی است که ما در این مطلب می خواهیم باکیفیت ترین انواع زهر این عقرب را بررسی کنیم.

با کیفیت ترین نوع این محصول این است که آن به بهترین شکل استخراج شده باشد که از حالت اولیه ای خود خیلی دور نشده باشد و همه املاح آن به بهترین شکل حفظ شود. گونه با کیفیت این سم به این شکل است که در بسته بندی های مناسب و عالی طراحی شده است که افراد به راحتی نسبت به نیاز خود آن را خریداری می کنند.

کیفیت مناسب این محصول در زهر است که از زمان استخراج آن زیاد نگذشته باشد و تازگی خود را حفظ کرده باشد و لازم به ذکر است که آن خالص باشد و در آن از هیچ مواد اضافه و غیره استفاده نکرده باشند و به آسانترین شکل قابل استفاده باشد.

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب خالص

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب خالص گرچه عقرب حیوان خطرناکی به نظر می‌رسد ولی زهر مایع عقرب خیلی سودمند است و هر ساله دانشمندان با تلاش و کوشش سعی می‌کنند از پروتئین های زهر عقرب برای درمان بیماری های نا علاج مثل سرطان استفاده‌ کنند.

زهر عقرب در جراحی پیوند قلب خیلی کاربرد دارد و در این جراحی نقش مهمی دارد و همچنین از زهر عقرب در درمان سرطان استخوان استفاده می‌شود.همچین زهر عقرب مایع ای گران بها است، که در کشاورزی هم کاربرد زیادی دارد.

زهر عقرب یکی از مهمترین و بهترین آفت کش ها میباشد و به دلیل اینکه زهر عقرب فواید زیادی در پزشکی دارد. در بعضی از شهر های ایران مرکز پرورش عقرب ایجاد کرده اند که بتوانند زهر مورد نیاز برای درمان بیماری ها را در کشور تامین نمایند.

5 ویژگی مهم زهر عقرب پرورشی

5 ویژگی مهم زهر عقرب پرورشی عقرب سياه خیلی خطرناک است و بیشتر عقرب های ایران از این نوع هستند و در جاهایی که رطوبت زیاد است عقرب های بسیاری دیده می‌شود . عقرب های جنوب ایران بخصوص در شهر خوزستان که آب و هوای خیلی گرم و مرطوبی دارد.عقرب های سیاه زیادی در این منطقه وجود دارند که این عقرب دها کشنده تر و خطرناک تر هستند.

و زهر این گونه عقرب ها غلیظ‌ تر است. عقرب سیاه نوعی از عقرب های شب زی است که شبانگاه از خواب بلند می شود به دنبال شکار می‌رود و تا شکار خود را پیدا نکند دوباره به منطقه استراحت گاه خود نیز نمی‌رود استراحت گاه آنها نیز جاهایی هستند، مانند زیر سنگ ها و اجسام بزرگ و جای هایی خلوت است و تراکم در آنجا بسیار کم است.

زهر عقرب سیاه یکی از سمی ترین نوع های زهر عقرب است، که با قیمت بسیار بالایی در مناطقی مانند به خوزستان و جنوب ایران که عقرب سیاه های کشنده در آنجا زیاد است به فروش می‌رسد. همچنین زهر عقرب سیاه بسیار سمی و خطرناک است.

زهر عقرب در جراحی کردن و پیوند قلب نیز استفاده میشود. این عمل مهم اغلب در بیماران مبتلا به بیماری قلبی انجام میشود. بلکه در تمام بیمارانی که مریضی قلبی و عمل پیوند دارند نباید عمل قلب انجام شود، این عمل راه حل نهایی برای درمان بیماری های قلبی است.

برتری آن با استفاده از زهر عقرب در این عمل، کاهش ریسک و شکست یا اینکه از این عمل پس زدن در هنگام پیوند است. زهر عقرب سیاه در کشور های خارجی با قیمت بسیار بالایی به عرضه میرسد.

قیمت هر گالن زهر عقرب سیاه 39 میلیون دلار قیمت دارد. یعنی لیتری 150 میلیون دلار نیز قیمت دارد. زهر عقرب با اینکه قیمت بسیار بالایی دارد. گرفتن آن نیز از درون جنگل ها و صحرا نیز انجام میشود. که کار بسیار سختی است. و کار هر کسی نیست و هیچکس به راحتی نمیتواند. عقرب را بگیرد. همچنین گرفتن زهر آن هم کار بسیار مشکلی است و فقط در آزمایشگاه های خاص نیز زهر عقرب ها را میگیرند.

قیمت انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

قیمت انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا قیمت زهر عقرب پرورشی امپراطور پس از تکمیل تمامی فرایندهای تولید و بسته بندی آن در کارخانه و کارگاه های مخصوص توسط افراد و صاحب نظران فعال در این حوزه با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف مشخص و تعیین می شود و سپس طی بیانیه ای به مراکز فعال در زمینه خرید و فروش این محصول ابلاغ می گردد.

قیمت این نوه زهر عقرب تحت تاثیر المان های بسیار زیادی قرار دارد که از مهمترین و اصلی ترین آنها می توان به: نوسانات بازار،نوع بسته بندی، وزن و اندازه، کیفیت و مرغوبیت، اصل و طبیعی بودن آن، میزان عرضه و تقاضا، روش های خرید و فروش و غیره بستگی دارد که بدون شک تمامی این موارد ذکر شده در کاهش و یا افزایش نرخ این محصول بسیار تاثیر گذار هستند.

امروزه به منظور استعلام قیمت از این محصول راه و روش های بسیار زیادی وجود دارد که از ساده ترین و آسان ترین آنها می توان به روش اینترنتی و آنلاین اشاره کرد. اگر شما نیز قصد اطلاع از قیمت ایت محصول به روش آنلاین را دارید، می توانید به سایت و فروشگاه اینترنتی و غیر حضوری ما مراجعه نمایید.

قیمت زهر عقرب امروز در معتبری محصول به صورت مستقیم قابل مشاهده و استعلام است از این افراد می تواند قبل از خرید آن از قیمت واقعی این محصول با خبر شوند و سپس به میزان دلخواه خود آن را سفارش دهند که در مدت زمان کوتاهی به دست آن‌ها می‌رسد. قیمت انواع زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا از طریق این مرکز در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما