عرضه کلی زهر عقرب دوریه

عرضه کلی زهر عقرب دوریه به راحتی صورت می گیرد. خرید زهر عقرب به راحتی صورت می گیرد و مثل گذشته نیست. این محصول کارایی زیادی دارد. برای اطلاعات بیش تر به شما پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را راجع به نکات مهم در انتخاب زهر عقرب و همچنین ویژگی های زهر عقرب دوریه و خرید مستقیم زهر عقرب پرورشی مطالعه نمایید.

عرضه کلی زهر عقرب دوریه

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب طی سالهای اخیر پیشرفت دستاوردهای پزشکی سبب شده تا متخصصین بتوانند از زهر عقرب برای تولید برخی داروها به ویژه در حوزه شیمی درمانی نهایت استفاده را داشته باشند. همین امر روند رو به رشد پرورش انواع عقرب در نقاط مختلف کشور را به همراه داشته است.

عقرب پرورشی معمولاً از گونه هایی نظیری ادنتوبوتوس دوریه انتخاب می شوند که میزان قابل توجه ای زهر تولید می کنند و در صنایع پزشکی کاربردهای فراوانی دارند. همانطور که می دانید این ماده بسیار سمی حاوی مقادیر زیادی پروتئین طبیعی است که نقش مستقیمی در رفع دردهای عصبی و مفصلی دارد. بزرگترین مزیت های زهر عقرب پرورشی امکان بکارگیری آن در ساخت داروهای مسکن و آرامش بخش است.

البته باید خاطر نشان کنیم که در صنایع شیمیایی و همچنین تولید برخی مواد بهداشتی نیز استفاده از این ماده به ویژه در کشورهای پیشرفته رواج دارد. شایان ذکر که قیمت انواع زهر عقرب به واسطه محدودیت های تولید و هزینه های بالا همواره جزء گرانترین محصولات پزشکی طبیعی در سراسر جهان به شمار می آید.

ویژگی های زهر عقرب دوریه

ویژگی های زهر عقرب دوریه سم عقرب به همان میزان که کشنده و خطرناک است، مفید و شفابخش هم می باشد. در ایران شصت گونه عقرب وجود دارد که چهار گونه از آنها بسیار ارزشمند هستند. در زهر عقرب ها ترکیبات شیمیایی خاصی وجود دارد که خواص بی شماری دارند و طبق نظر پزشکان برای ساخت داروها به کار می روند.

داروهای بسیاری از جمله داروی بیماری هایی نظیر پسوروزیازیس، کورن، سرطان پستان، سرطان پوست، تومور های بدخیم، لوپوس، آرتریت، روماتوئید، التهاب روده بزرگ، سیروز صفراوی،کولیت زخم دار و دیابت نوع ۱ و ۲ که در تولید هر یک از این داروها از زهر عقرب دم سیاه استفاده شده است.

گفته شده در زهر عقرب پروتئینی به نام پپتید وجود دارد که ترکیبات آن در بدن هر گونه از آنها متفاوت است و این یعنی هزار وپ انصد نوع پروتئین گوناگون. محققان انگلستانی دریافته اند که سم عقرب به جلوگیری از شکست در عمل بای پس قلبی نیز کمک می کند.

همچنین در آن نوعی سم به نام مارگوتوکسین یافت شده که به پیوند سیاهرگ کمک می کند از آنجایی که سم عقرب گران بها ترین مایع جهان است و گفته می شود قیمت هر گرم از آن در حدود ۸۰ میلیون تومان می باشد، پس چند نکته را در خرید این ماده ارزشمند را حتما در نظر بگیرید.

خرید مستقیم زهر عقرب پرورشی

خرید مستقیم زهر عقرب پرورشی زهر عقرب بنابر استفاده های بی شماری که در درمان بیماریهای لاعلاج دارد گزینه بسیار خوبی در استقبال از این زهر ارزشمند شده است، مثلا نوع زهر عقرب سیاه و رگه های رنگی که این زهر دارد با توجه به مکان تولید این زهرها خریداری می شود. برای خرید این زهر سعی کنید به برند شرکت صید کننده عقرب در ایران دقت داشته باشید چرا که صید و پرورش عقرب باید زیر نظر کارشناسان و متخصصیص مربوطه انجام شود.

حتما از نحوه نگهداری و مایع زهر عقرب دم سیاه جویا شوید چرا که نگهداری این زهر در مواجهه با هوای آزاد ظرف حدود ۶ دقیقه و اگر فریز شود بعد از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه از بین می رود. پس به نحوه نگهداری این سم دقت داشته باشید. به همین علت سعی کنید راهنمای نگهداری زهر عقرب دم سیاه و زهر عقرب گاردیوم را درخواست کنید تا با مشکل جدی روبرو نشوید می دانید که این سه ها به صورت خشک نگهداری می شوند و به طور میانگین از هر صدو پنجاه هزار عقرب، ۲۵ گرم زهر خشک به دست می آید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما