عرضه مستقیم زهر عقرب زرد گرمی

عرضه مستقیم زهر عقرب زرد گرمی، به روش ها و شیوه های متنوع و مختلف صورت می گیرد زیرا کاربرد و کارایی. فراوانی که در زهر عقرب نهفته شده است بازار فروش گسترده ای را به این محصول اختصاص داده است و عرضه مستقیم این محصول اکثر اینترنتی و آنلاین بوده و مشتریان زیادی این کالا را به صورت عمده و مستقیم که به صرفه است خریداری می‌کنند.

عرضه مستقیم زهر عقرب زرد گرمی

نکاتی در خصوص زهر مایع عقرب

نکاتی در خصوص زهر مایع عقرب وقتی اسم و نامی از عقرب می شنویم اولین چیزی که به ذهن ما می رسد خطر ناک و سمی بودن این حشره کوچک می باشد اما این حشره ساکن در دل صحرا و دشت خشک و کوهستانی به جز داشتن ظاهر خطرناکش فواید و خواص درمانی بسیاری هم برای طبیعت و هم انسان داشته است و بسیاری از دانشجویان مبتکر و نخبه با پرورش عقرب تلاش می‌کند که هم باعث ایجاد درآمد زایی و هم برای نجات جان آدمی گام بردارند.

شاید باورش برایتان سخت باشد اما در سال های کنونی پرورش عقرب و گرفتن زهر مایع عقرب به یکی از بزرگترین و سود آور ترین تجات های دنیا تبدیل شده است و زهر عقرب باید می تواند کشنده و سبب مرگ یکی از ما شود اما اثر شفا بخش و نجات دهنده نیز داشته است و به درمان سریع و آسان بسیاری از بیماری‌ها کمک شایان و گسترده ای کرده است.

زهر عقرب خیلی باارزش بوده و گران ترین مایع در دنیا بوده و یک گرم از آن خیلی زیاد بوده است بوده است به همین علت است که ما شاهد گستردگی در پرورش و تجارت این مایع بوده و هستیم و گفته شده که اگر مایع عقرب مدت زمانی در معرض آفتاب قرار بگیرد ممکن است که اثرش کاملا از بین برود بنابراین شرایط نگهداری آن بسیار مهم و حیاتی است

ویژگی های قابل توجه زهر عقرب گاردیوم

ویژگی های قابل توجه زهر عقرب گاردیوم عقرب گاردیوم گونه همیسکرپیوس از خانواده همیسکرپیدائه هستند که دارای 15 زیر گونه بودند و شش تا از زیر گونه ها در ایران شناسایی شده است و مردم این زیر گونه ها را زیر گونه عقرب گاردیوم می پندارند و در مناطق جنوبی ایران ما شاهد بیشترین میزان گزش در میان دیگر مناطق بوده ایم که هر ساله تعداد زیادی از افراد از این طریق مصدوم و روانه بیمارستان های شهر می شود.

بدن عقرب گاردیوم تخت و باریک بوده و رنگش تقریبا زرد و مایل به قهوه ای بوده و دارای دمی دراز و بلند تر از دیگر عقرب های روی زمین دارد و در مناطق با هوای شرجی بیشتر دیده می شود و این گونه عقرب تغذیه خود را از میان حشرات و بند پایان به دست می آورند وقتی که به ناحیه گزش عقرب نگاه میکنیم به سوختگی درجه 3 شباهت دارد.

زهر عقرب گاردیوم بسیار قوی است و حاوی نئوروتوکسیک، کاردیوتوکسیک و هموتوکسیک می باشد و این نوع عقرب شباهت بسیار زیادی به برخی از زهر مارهای افعی دارد که از مهمترین کارهای آن ایجاد نارسایی کلیوی از نوع ثانویه در فردی که دچار گزندگی شده است می باشد، گزش ناشی از این نوع عقرب همچنین موجب همولیز شدید، نارسایی حاد و ثانویه کلیه ها، اختلالات سیستم عصبی و اختلالات قلبی عروقی می شود و به علاوه آثار موضعی آن نیز شدید بوده است.

البته باید بگوییم که زهر عقرب گاردیوم به نوعی پاد زهر بوده و خواص شگفت آور دارویی و درمانی دارد و در هرکدام از این زهر ها دارای ترکیبات شیمیایی مختلف بوده که می توان برای تقویت سلول های بنیادی بدن و سیستم بدنی و سرطان بسیار مفید و موثر است.

خرید بدون واسطه زهر عقرب زرد گرمی

خرید بدون واسطه زهر عقرب زرد گرمی خرید زهر عقرب زرد گرمی به صورت بدون واسطه و مستقیم می تواند بسیار به صرفه بوده و سود بسیاری از این طریق نصیب خریداران و مشتریان محترم می شود، زهر عقرب کاربرد زیاد و فراوان در صنعت و صنایع دارو سازی و پتروشیمی داشته و به نوعی پادزهر برای درمان هر دردی بوده است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما