عرضه انواع زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی

زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی در مدل های مختلفی وجود دارد. عرضه انواع زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی در این مجموعه وجود دارد. در ادامه به قیمت زهر عقرب و صادرات زهر عقرب و همچنین ویژگی های زهر عقرب گاردیوم پرورشی اشاره می کنیم

عرضه انواع زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی

مزیت های قابل توجه زهر عقرب مایع

مزیت های قابل توجه زهر عقرب مایع در روش دستی عقرب را با کمک نوار بر روی دستگاه مخصوص آن ثابت کرده و نوک دم آن را بر لوله مویرگی درجه بندی شده قرار می دهند، سپس شکم عقرب را به کمک دست تحریک می کنند، که زهر آن آزاد شود.

• در روش تحریک الکتریکی این بار هم عقرب را به کمک نوار بر روی دستگاه مخصوص زهرگیری ثابت کرده، ولی این بار به کمک الکترود ۵ثانیه به عقرب شوک وارد می کنند تا زمانی که زهر خارج شود، به همین منظور بدن عقرب را در محلول نمکی برای هدایت الکتریکی بهتر غوطه ور و با الکترود شوک وارد می کنند.

پس از زهرگیری مایع بدست امده را برای مدت کوتاهی فریز می کنند، چون امکان خراب شدن ان زیاد است پس مجبورند ان را خشک و پودر کنند. این پودر در بسیاری از شرکت های بهداشتی و داروسازی، عطاری ها و همچنین طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد، در ایران ۶۰ گونه عقرب وجود دارد که ۴ نوع ان ها بسیار ارزشمند است.

عقرب زرد حفار ادونتوبوتوس دوریه، گونه ای از عقرب است که قادر به حفر زمین تا عمق ۴۰ سانتی متر می باشد، که بیشتر در مناطق بیابانی و مناطق خشک با پوشش های گیاهی دیده می شوند، زهر عقرب دوریه نسبتا قوی می باشد، ولی احتمال مرگ فرد مسدوم اندک است. درمان مرگبارترین پشه در دنیا با زهر عقرب یکی دیگر از خواص آن است، مالاریا هر ساله ۱۰۰ برابر همه ی حملات حیوانات درنده قربانی می گیرد؛

ازمایش های به تازگی ثابت کرده است که زهر عقرب توانایی مبارزه با این بیماری را دارد و می تواند از پیشرفت آن جلوگیری کند.علیرغم اثرات خطرناک وتهدید کننده عقرب زرد خواص درمانی آن در طب باستان از هزاران سال پیش تا به الان توسط انسان ها قرار گرفته است. امروزه ارزش درمانی بالقوه ترکیبات مختلف زهر عقرب به طور فزاینده ای مورد بررسی قرار می گیرد؛ زیرا این ترکیبات ممکن است منجر به امید بخشی برای توسعه داروهای جدید باشد.

این کشنده درمانگر که زهر مایع آن بسیار با ارزش است، به کشورهای آمریکا و اروپا وکشورهای عربی صادر می شود. گفته می شود که زهر عقرب برای مداوای بیمارهای خاص و تولید انتی بیوتیک در پزشکی استفاده می شود؛ همچنین وجود کلوروتوکسین در زهر عقرب، باعث تشخیص اندازه و موقعیت تومورهای سرطانی در علم پزشکی شده است. زهر عقرب مایع، از جمله محصول گران قیمت در دنیا محسوب می شود زیرا دارای خواص درمانی بسیار می باشد که امروزه با تولیدات انبوه آن با کیفیت مرغوب در برخی نقاط کشور توانسته به اکثر کشورهای دنیا از جمله کشورهای عربی و اروپایی صادر شود که صادرات نقش مهمی در رونق تولیدی و اقتصادی کشور ایفا می نماید.

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب گاردیوم دوریه

به عنوان مسکن درد کاربرد دارد برای جلوگیری از شکست پیوند سیاهرگی استفاده می شود چون دارای ماده ای به نام مارگوتوکسین می باشد و می تواند به تیم پزشکی کمک کند تا پیوند سیاهرگی با موفقیت انجام شود. برای درمان بیماری آرتروز، رماتیسم و سرطان استخوان فوق العاده می باشد به درمان بیماری لوپوس کمک می کند در واقع این بیماری مربوط به پادتن ها می باشد و هنگامی که پادتن ها به جای این که در مقابل عوامل بیماری زای خارجی از بدن محافظت کنند به خودشان حمله می نمایند که این باعث ایجاد بیماری به نام لوپوس می شود.

از شکست جراحی بای قلب جلوگیری می کند در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که این جراحی به منظور افزایش خون رسانی به قلب انجام می شود. برای نمایان کردن سلول های سرطانی قابل استفاده می باشد و به فرآیند درمان سرطان ها کمک می کند. به درمان آرتریت کمک شایانی خواهد کرد برای درمان مالاریا بی نظیر است. تاریخچه تکامل عقرب ها به ۴۳۵ میلیون سال پیش باز می گردد؛

آنها عمدتا در بیابان ها زندگی می کنند، اما با طیف گسترده ای از شرایط محیطی سازگار شده اند. معمولا عقرب‌ های ایرانی به دلیل داشتن نیش در نوک دم خود از جمله سمی‌ ترین و کشنده‌ ترین گونه‌ های عقرب در جهان محسوب می‌شوند که اغلب نیاز به آب و اکسیژن ندارند و مدت های طولانی می توانند بدون آب زنگی کنند که شرکت های تولید کننده، از این نوع محصول عمده برای درمان انوع بیماری ها استفاده های زیادی می کنند و آن ها را طبق استانداردهای روز دنیا با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار عرضه می کنند تا مشتریان بتوانند بر اساس نیاز و سرمایه خود آن را خریداری و مورد مصرف قرار دهند.

حدود ۱۸ ماه طول میکشد تا عقرب به سنی برسد که قابلیت سم گیری را داشته باشد. از هر ۱۵۰ هزار عدد عقرب به طور میانگین ۲۵ گرم سم خشک عقرب تولید میگردد، که قیمت هر گرم آن در بازارهای جهانی ۷۰ میلیون تومان میباشد.

بعبارتی از پرورش عقرب و سم گیری ۱۵۰ هزار عقرب میتوان ۱.۷ میلیارد تومان فروش داشت و ره کسب درآمدزایی از زهرعقرب است. زهر عقرب مایع داروی اثربخشی در زمینه پزشکی و درمان بیماری ها به شمار می رود. به همین دلیل تولید و فروش زهر عقرب به روش مناسبی برای تولید ثروت و کسب درآمد برای برخی افراد تبدیل شده است. با توجه خواص سم عقربها هر گالن زهر عقرب ۳۹ میلیون دلار قیمت دارد و از این روی زهر عقرب در زمره گرانترین مایعات دنیا قرار می گیرد.

اطلاعات مختصری در مورد زهر عقرب گاردیوم پرورشی

اطلاعات مختصری در مورد زهر عقرب گاردیوم پرورشی عقرب ها در همه قاره ها به جز قطب جنوب یافت می شوند؛ بیش از ۲۵۰۰ گونه توصیف شده وجود دارد که ۲۲ خانواده موجود تا به امروز شناخته شده اند. آنها در درجه اول حشرات و سایر بی مهرگان را شکار می کنند، اما برخی از گونه ها مهره داران را هم می گیرند؛ و از انبر خود برای مهار واز بین بردن طعمه استفاده می کنند؛ و خودشان هم توسط حیوانات بزرگتر طعمه می شوند.

عقرب ها نیش سمی خود را هم می توانند برای شکار وهم برای دفاع از خود استفاده کنند؛ جالب است بدانید که در آفریقای غربی، میانمار و اسیای شرقی از عقرب به عنوان خوراک استفاده می کنند؛ عقرب سرخ شده به طور سنتی در شاندونگ چین خورده می شود. زهر عقرب زرد که حالت مایع دارد، مخلوطی از سموم عصبی است، که علاوه بر سموم عصبی طیف وسیعی از دیگر مولکول های فعال زیستی را می توان در زهر عقرب یافت.

پیشرفت در جدا سازی مولکول های مفید آن نه تنها امکان توسعه درمان های موثرتر در برابر علائم عقرب زدگی را فراهم می آورد؛ بلکه منجر به ایجاد درمان برای بیماری های به طور مثال: ضد درد، ضد سرطان، ضد قارچ، ضد باکتری و ضد ویروس شده است. بنابراین زهر عقرب می تواند هدایتی برای توسعه درمان های جدید علیه بیماری های فعلی و نوظهور باشد. زهر تولید شده پس از استخراج اگر در هوای آزاد قرار بگیرد، بعد از چند دقیقه از بین می رود، و این باعث شده شرایط نگه داری از زهر عقرب مایع بسیار دشوار شود

آشنایی مختصر با زهر عقرب زرد گاردیوم

زهر عقرب که برای دفاع و کشتن خلق شده است، الان در جایگاه پرارزشترین مایع قرار گرفته است، جالب اینجاست که بدانید همه گونه های عقرب زهر تولید نمی کنند، تنها چند نوع از عقرب ها زهر آن ها کشنده و مورد استفاده است. پروتئینی که در این زهر مایع وجود دارد برای ورم مفاصل و درمان فلج چندگانه و عارضه های روده ای کاربرد دارد. در سال های اخیر نیز از زهر عقرب که زیستگاه آنها در مناطق مرزی سوریه، عراق و تا حدودی غرب ایران است،

به صورت موفقیت امیزی در معالجه انواع تومور ها استفاده شده است. با وجود همه این موفقیت ها، تولید زهر عقرب بسیار کم و قیمت بالای آن مانع از عرضه گسترده دارویی آن شده است. رای تولید و پرورش عقرب، محیط پرورش باید ویژگی های خاصی داشته باشد که آسیبی به عقرب ها وارد نشود به طور مثال: • داشتن هوای پاک، تمیز و ایمنی کافی برای جلوگیری از ورود آلودگی ها و مشکلات دیگر الزامی می باشد، تا به هنگام استخراج زهر به دست آمده خراب نشود.

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب گاردیوم

مختصری درباره فرآیند تولید زهر عقرب گاردیوم بهتر است پایه های قفس عقرب در تابستان با شن و ماسه ودر زمستان با سبوس گندم پوشانده شود، تا شرایط زیستی عقرب ها را مانند محیطی که از آن آمده اند فراهم شود، ودر مراقبت و بیرون اوردن زهر آنها لازم است از یک شخص متخصص استفاده شود.

• برای آب عقرب ها بهتر است در تابستان اب به طور دوره ای با بطری در بستر پاشیده شود، که رطوبت بالا را حفظ کند، در حالی که در زمستان یک ظرف اب با سطح کم عمق در مرکز هر جعبه قرار می گیرد.

• در تغذیه آنها حشرات زنده مانند ملخ، جیرجیرک یا مگس و پروانه هفته ای یک بار به عنوان غذا پیشنهاد می شود، و بهتر است غذای آن ها را در شب بدهید، زیرا آنها درشب فعالیت بیشتری دارند.

• پاکیزگی جعبه های عقرب که در آن نگه داری می شوند، بهتر است روزانه تمیز شود، و شن و ماسه پس از هر یک ماه تغییر کند. •

برای نور و روشنایی محل نیاز نیست زیاد هزینه کنید، چون انها به مناطق تاریک عادت دارند، ودمای بین ۲۱ تا ۳۲ درجه برای انها مناسب است. روش های زیادی برای جمع آوری زهر عقرب توصیف شده است، که می توان آن را با روش های مختلفی مانند: تحریک دستی و تحریک الکتریکی انجام‌ داد

پارامتراهای موثر بر قیمت زهر عقرب

همچنین زهر عقرب، مایعی بی رنگ و شفاف است که خاصیت قلیایی و خنثی کنندگی قوی دارد که سم آن اغلب از عناصر مهمی مانند: گوگرد، ازت، کربن و هیدروژن تشکیل شده و همچنین پروتئین زیادی را در خود نهفته که آنزیم و توکسین از این نمونه هستند و باعث می شوند تأثیر زیادی بر روی انواع بیماری ها داشته باشند و نیز مشتریان زیادی را به خود جذب نمایند.

شایان ذکر است اغلب از زهر عقرب برای درمان بیماری هایی نظیر: دیابت، انواع سرطان، روماتیسم و دردهای مفصلی، تقویت سیستم ایمنی و نیز سیستم عصبی بدن و غیره استفاده می کنند که با توجه به خواص منحصر به فردی که دارد به درمان این نوع بیماری ها کمک زیادی می کند. عقرب ها دارای رنگ های متفاوتی هستند که از جمله آن ها می توان به عقرب دم سیاه اشاره کرد که دارای زهری قوی و از خواص و کاربرد بالایی برخوردار می باشد که به درمان انواع بیماری ها کمک فراوانی می نماید.

باید خاطر نشان کرد که از مزایای زهر عقرب دم سیاه می توان به ساخت داروهایی نظیر آنتی بیوتیک، داروهای ضد سرطانی و مفصلی اشاره کرد زیرا زهر عقرب حاوی پروتئین های زیادی است که می تواند به درمان انواع بیماری های صعب العلاج نیز کمک بزرگی نماید.

زهر عقرب گاردیوم دوریه در مدل های مختلفی

صادرات انواع زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی

صادرات انواع زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی روزگاری مردم تصور می کردند که تصویر یک موجود زیانکار از قدرتی جادویی برای دفع زیان آن موجود زنده (و دیگر زیانکاران) برخوردار است- و این، شاید علت ِ دو جانبه بودن نماد کژدم یا عقرب را توجیه کند. در تبت، تصویر کژدم یا عقرب را برای تعویذ دربرابر دیوان زیانکار، روی کاغذ می کشیدند و می بلعیدند. در هنر تبتی، کژدم یا عقرب صفت ویژۀ پاداماسب هاوا، بنیانگذار لامایی در جنبۀ «خشمگین خود به عنوان نابودکنندۀ دیوان» بود. مصر یک کژدم- ویا عقرب الهه به نام سرکت داشت که از آغاز دورۀ سلسله ها مورد پرستش قرار داشت. این الهه به شکل آدمی بود و تاجی از کژدم ویا عقرب بر سر داشت که دم آن بالا بود و گویی می خواست نیش بزند.

این الهه از تخت فرعون و از یکی از کوزه های کانوپی، درطی مومیایی حفاظت می نمود و یکی از نگهبانان جهان فرودین (جهان مادی) بود. مصریان اعتقاد داشتند تعویذ کژدم ویا عقرب آنان را از نیش زهرآلود عقرب حفاظت می‌کند. در بین النهرین، کژدم ویا عقرب – خدایان، در آغاز، نسبتی با خورشید داشتند و نگهبانان «جایگاه برآمدن خورشید» بودند. در نیمۀ اول هزارۀ سوم پیش از میلاد این کژدم ویا عقرب – خدایان را روی مهرهای استوانه ای شکل تصویر می‌کردند و بعدها در تندیسهای آشوری آن عقرب ها را به گونه ای نشان می دادند که بخشی از آن عقرب ها به صورت بدن انسان بود و نگهبانان پرستشگاه ها و خدایان مقیم در آن پرستشگاه ها به شمار می آمدند. آنجا که نگهبانان قصر سلطنتی بودند، شاخ های یک خدا، بالها، پاهای چنگالدار و دم کژدم ویا عقرب برایشان در نظر گرفته می شد.

صادرات انواع زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی در این مرکز بسیار راحت است این محصول در مدل های مختلفی وجود دارد و افراد زیادی به دنبال تهیه و خرید آن هستند. زهر عقرب زرد گاردیومدر بسته بندی های مختلفی وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما