عرضه انواع زهر عقرب کوچک

با صادرات کلی زهر عقرب کوچک، افراد در اقصا نقاط جهان دسترسی آسانی به این نمونه محصولات دارند، خوشبختانه زهر عقرب باکیفیت و با خلوص بالا در ایران تولید می شود که طرفداران بسیار زیادی در سایر نقاط جهان پیدا کرده است، شایان ذکر است که زهر عقرب با نژادهای مختلفی از این نوع جانداران تهیه می شود که نمونه های تهیه شده از عقرب آندروکتوس از برترین و پرطرفدارترین نمونه هاست، شما می توانید این نوع زهر را در حجم های مورد نیاز خود که در بسته های مناسب عرضه شده تهیه و استفاده کنید.

عرضه انواع زهر عقرب کوچک

مزیت های قابل توجه زهر عقرب خالص

مزیت های قابل توجه زهر عقرب خالص زهر مایع عقرب پرزدار دارای ویژگی هایی است که ما در این مبحث قصد داریم شما را با برخی از آن ها آشنا کنیم، به طور کلی این نوع زهر دارای رنگ نسبتا شفافی است که خاصیت های بیشماری دارد، این زهرها پس از برداشت در محفظه های مخصوصی نگهداری می شوند که اغلب در پت یا شیشه های پلاستیکی می باشد، زهر عقرب خالص از گرانقیمت ترین مدل هاست که می بایست در شرایط مناسبی نگهداری شده تا ماندگاری بالایی داشته باشد.

از رایج ترین گونه های عقرب می توان به عقرب های سیاه اشاره کرد که نمونه های بسیاری زیادی از آن در طبیعت یافت می شود، عقرب های سیاه در سنین مختلفی هستند که برخی از تولید کنندگان زهر با در نظر گرفتن شرایط سنی این موجودات، اقدام به زهرگیری و جداسازی زهر آن ها می کنند. عقرب سیاه پرزدار چه عقربی است؟ عقرب ها با نام دیگر کژدم نیز شناخته می شند، اگر با جزییات بیشتری بر روی عقرب ها توجه کنیم، متوجه پرزهایی بر روی بدن آن ها می شویم که در نمونه های بالغ بیشتر یافت می شود، این مدل موجودات با نام عقرب پرزدار نیز شناخته می شند که در هر دو جنسیت آن ها وجود دارد. فرآیند زهرگیری عقرب به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود، یک عقرب بالغ می تواند یک یا چند قطره کوچکی از زهر را طی مدت زمان مشخص تولید نماید که اگر شرایط مناسب و خوراک عالی در اختیار آن ها قرار گیرد، می توانیم انتظار تولید زهر بیشتری از آن ها را داشته باشیم.

نکات کلیدی در انتخاب زهر مایع عقرب

نکات کلیدی در انتخاب زهر مایع عقرب در میان تمامی زهرهای موجود در طبیعت، زهر بچه عقرب از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بوده و خاصیت های بیشتری نیز دارد، از این نوع زهر می توان به عنوان یک داروی مسکن قوی استفاده کرد که در تسکین و درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می شود. در گذشته تنها از عقرب های بالغ پروسه زهرگیری انجام می شد اما امروزه با کشف خاصیت های زهرهای عقرب های جوان تر و بچه عقرب ها، نمونه های خالص و پرخاصیت تر از آن به دست مصرف می رسد، از زهر بچه عقرب جهت پیوند اعضا همچون پیوند قلب نیز مورد استفاده قرار می گیرد و کسانی که دچار بیماری های مربوط به قلب هستند برای درمان نهایی خود ممکن است از این نمونه زهرها استفاده کنند.

بچه عقرب ها بخاطر جثه کوچکی که دارند ممکن است زهر کمتری در آن ها وجود داشته باشد اما بخاطر خلوص و خاصیت بیشتر، با قیمت نسبتا بیشتری عرضه می شود که شما می توانید نمونه های اصلی از آن را تهیه و در موارد مختلف استفاده نمایید. هر کدام از عقرب ها طول عمر مشخصی دارند، بچه عقرب ها به سرعت رشد کرده و طی یک سال به عقرب نوجوان تبدیل می شوند، طی این مدت پرورش دهندگان می توانند زهرهای بخصوصی از آن ها تهیه کرده که ممکن است با قیمت بالاتری به دست مصرف کننده برسد، زهرهای عقرب های کوچک و نوزاد با نمونه های بالغ جداسازی شده و به دست صنایع مختلف جهت ساخت انواع داروها قرار می گیرد.

ویژگی های خاص زهر عقرب سیاه

ویژگی های خاص زهر عقرب سیاه شاید شما بازدیدکنندگان عزیز از زهر عقرب دوریه اطلاعات کمی داشته باشید، ما در ادامه می خواهیم شما را با خصوصیات مهم این نوع زهر آشنا کنیم، به جرأت می توان گفت که برخی از نژادهای عقرب ها دارای زهرهایی هستند که به دسته های مختلفی تشکیل می شوند، شایان ذکر است که درصد زهر در هر کدام از عقرب ها متفاوت می باشد که برخی از آن ها به صورت خالص و برخی نیز با افزودن ترکیباتی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

ترکیباتی که در زهر عقرب وجود دارد می تواند اثرات متفاوتی بر روی بدن انسان وارد کند، برخی از افراد تصور می کنند زهر عقرب مایع تنها در یک گونه از عقرب ها بوده در صورتی که این تصور کاملا غلط است، باید به شما بگوییم که زهرهای موجود در بازار از عقرب های مختلفی که هر یک شکل و اندازه متفاوتی دارند تهیه و تولید می شود. همانطور که قبلاً نیز اشاره کوچکی به آن کردیم، مهم ترین خصوصیات زهرهای عقرب، خاصیت مسکن بودن و ضد درد است که از برترین آت ها برای ساخت برخی از داروهای شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. هر چقدر که میزان خلوص زهر بالاتر باشد، کشندگی و سمی بودن آن نیز بالاتر بوده که یک قطره از آن می تواند مقدار زیادی از خون موجودات را لخته نماید، افرادی که در معرض سم عقرب قرار می گیرند، زمان بسیار کمی برای مراجعه به پزشک دارند، محل گزش نیش عقرب نیز بسیار مهم بوده و اگر در نقاط حساس بدن ایجاد شود، می تواند بسیار خطرناک و کشنده باشد.

بخاطر تولید زهر عقرب در ایران، علاوه بر اینکه از نمونه های مختلف آن در کشور استفاده می شود، از خالص ترین زهرها برای ارسال به کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد، عقرب های آندروکتوس کراسیکودا تنها در نقاط خاصی از جهان یافت می شوند که خوشبختانه این مدل عقرب در ایران نیز یافت و پرورش پیدا کرده است، بخاطر همین موضوع زهر به دست آمده از آن ها دارای ارزش قیمتی بسیار بالایی است.

تولید کنندگان زهر عقرب کوچک

تولید کنندگان زهر عقرب کوچک سایتی مه هم اکنون از آن بازدید می کنید فروشگاه (زهرینه) نام دارد، ما در این فروشگاه اقدام به عرضه زهر عقرب سیاه آندروکتوس کراسیکودا کرده ایم و برای آسودگی شما مشتریان عزیز، نیازی به مراجعه حضوری نبوده و تمامی مراحل سفارش گیری به شکل غیر حضوری انجام می گیرد. برخی از مشتریان در مورد قیمت زهرهای موجود از ما سوال می کنند، در پاسخ به این عزیزان می توانیم بگوییم که این محصولات قیمت ثابتی نداشته و روز به روز در حال نوسان می باشد، از مواردی مهمی که باعث کاهش قیمت زهر عقرب می شود، میزان سفارش دهی محصول می باشد، به طور کلی می توان گفت، افرادی که قصد خرید عمده زهر عقرب را دارند، قطعا قیمت بسیار کم تری برای آن ها پرداخت کرده و ما نیز شرایط ویژه و ایده آلی برای آن ها در نظر گرفته ایم.

زهرهای موجود در فروشگاه ما کاملا اصلی و طبیعی بوده، در پروسه زهر گیری از ترکیبات دیگر برای زهرها استفاده نشده و به همین خاطر افرادی که قصد خرید زهر عقرب را دارند، می توانند حساب ویژه ای بر روی فروشگاه های ما باز کنند. همکاران ما در قسمت پشتیبانی آماده همکاری با شما عزیزان هستند مه برای ثبت و تکمیل شدن سفارش خود می بایست با تلفن های پشتیبانی که در صفحه اصلی سایت وجود دارد ارتباط برقرار کرده تا علاوه بر بهره گیری از قیمت روز زهر عقرب، از موجودی محصولات مطلع شده و سفارش خود را نیز ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما