عرضه انواع زهر شفاف عقرب

عرضه انواع زهر شفاف عقرب به مقدار زیاد بین مشتریان انجام می شود که مراکز عرضه از برترین تولید کننده های داخلی ،این محصول را تامین می کنند و از آن جایی که این محصول کیفیت بالایی دارد باعث شده به عنوان یکی از کاربردی ترین محصولات شناخته شود و در داخل و خارج از کشور مشتریان زیادی را دارد. زهر عقرب خواص و فایده های زیادی برای سلامتی دارد به همین خاطر استفاده زیادی از آن می شود، یکی از فوایدش این است که به عنوان مسکن برای درمان درد بدن انسان استفاده می شود.

عرضه انواع زهر شفاف عقرب

مزیت های قابل توجه زهر عقرب پرورشی

مزیت های قابل توجه زهر عقرب پرورشی یکی از مزیت های قابل توجه زهر عقرب پرورشی این است که به خاطر داشتن مواد ارزشمندی مانند مارگوتوکسین ، به بهبود پیوند سیاهرگ کمک می کند،افرادی که بیماری های مفاصل مانند آرتروز و روماتیسم دارند می توانند از این محصول استفاده کنند و به صورت طبیعی از طریق این سم بیماری خود را درمان کنند،همچنین برای کسانی که دچار سرطان استخوان هستند نقش ویژه‌ای دارد وباعث می شود نیاز به شیمی درمانی کاهش پیدا کند،برای افرادی که بیماری لوپوس دارند هم این سم خیلی خوب هست و مانند پادتن عمل می کند البته همه این ها باید زیر نظر پزشک متخصص باشد.

زهر عقرب از عناصری مانند کربن،هیدروژن، نیتروژن و گوگرد تشکیل شده است و شامل پروتئین های مختلفی مانند آنزیم هم می شود،آنزیم ها باعث سهولت تاثیر سم می شوند. زهر کژدم ها بیشتر برجانوران و بندپایان کوچک موثر است اما بعضی از گونه های آن مانند عقرب قاتل برای انسان هم کشنده می باشد.زهر بیشتر عقرب های سمی باعث نابودی گلبول های قرمز خون می شود ودر محل گزش تغییر رنگ موضعی و تورم دردناک ایجاد می شود.

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب زرد

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب زرد کژدم ها یا عقرب ها گروهی از بندپایان متعلق به گروه عنکبوتیان هستند که ۸پا داشته ودارای نیشی با زهر کشنده هستند،گونه های زیادی از این جانوران در سراسر دنیا شناسایی شده اند.نمونه هایی از عقرب های خطرناک که در ایران وجود دارند عبارتنداز:لپتوروس که عقربی زرد رنگ و کوچک است که نرها دمی بلند دارند واین جانور در نواحی جنوبی وجنوب غربی ،بسیار فراوان است.زهر عقرب زرد مایعی بی رنگ و شفاف است که خاصیت قلیایی تا خنثی دارد و در حقیقت نوعی پروتئین است.

نوع دیگری از این جانور که در ایران یافت می شود ،عقرب دم کلفت عربی نام دارد که جثه ای درشت تر از گونه زرد رنگ دارد ورنگ آن سیاه یا قهوه ای تیره است ودر قسمت های زیادی از ایران مانند استان های بوشهر،خراسان رضوی و جنوبی،اردبیل،خوزستان و سیستان و بلوچستان یافت می شود.

زهر عقرب علاوه بر آسیبی که به گلبول های قرمز می زند،باعث ایجادعلائم عصبی می شود مانند بی قراری،تشنج،راه رفتن نامتعادل،آبریزش ازدهان، حساسیت شدید پوست به لمس، انقباضات ماهیچه ای، درد شکم و کاهش کارکرد سیستم تنفسی که دربیشتر موارد این علائم در عرض ۴۸فروکش می کند.

تولید کنندگان زهر شفاف عقرب

تولید کنندگان زهر شفاف عقرب از رایج ترین روش های تولید زهر عقرب که تولیدکنندگان از آن استفاده می کنند، استفاده از غده سمی عقرب یا به عبارتی بند انتهایی دم عقرب است، البته این بند انتهایی که به آن غده سمی گفته می شود را نباید با دیگر بندهای دم عقرب که پنج عدد هستند،اشتباه گرفت.در این روش برای سم گیری ابتدا غده سمی را ازمحل اتصال با آخرین بند دم(بندپنجم)قطع می کنند و آنرا شسته ودر دستگاه های خشک کننده به مدت یک ماه قرار می دهند تا به طور کامل خشک شود،سپس غده ها را در هاون های بلورین می کوبند تا خرد شوند وبعد با آب مقطر حل می کنند.محلول به دست آمده را در سانتریفوژ قرار می دهند تامایع محتوی سم جدا شود.

استفاده از دستگاه شوک الکتریکی، روش دیگری برای تهیه سم است که به وسیله آن سم خالص تری تولید می شود،به این ترتیب که با استفاده از دوسر الکترودی که در طرفین غده سمی قرار می گیرند ،شوک الکتریکی به جانور وارد می کنند که باعث می شود سم خالص به بیرون بریزد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما