صادر کننده زهر عقرب سیاه گرمی

صادر کننده زهر عقرب سیاه گرمی را به صورت بسته بندی شده و در اندازه های مختلف به کشورهای دیگر ارسال می کند. از آنجا که زهر عقرب یکی از گرانقیمت ترین مایع ها در جهان به شمار می رود، صادرات در این حوزه سودآوری بسیار خوبی را هم برای تجار و هم برای کشور به همراه دارد.

در حال حاضر صادر کنندگان ایرانی توانسته اند با ارائه باکیفیت ترین زهر عقرب سیاه به صورت گرمی به کشورهای متقاضی گام مثبتی را در جهت توسعه صادرات این ماده پرکاربرد بردارند.

صادر کننده زهر عقرب سیاه گرمی

آشنایی با انواع زهر عقرب پرورشی

آشنایی با انواع زهر عقرب پرورشی

عقرب از جمله بندپایانی بوده که بیشتر در بیابان ها و کوهستان های صعب العبور یافت می شود. در سال های اخیر به دلیل خاصیت درمانی بالای زهر این حیوان خزنده، پرورش آن در زمره کسب و کارهای پرسود مطرح شده است.

زهر عقرب پرورشی که در محیط های آزمایشگاهی و تحت کنترل به دست می آید دقیقا همان خواص و کاربردهای را دارید که عقرب های موجود در بیابان دارا هستند. از آنجا که هدف از پرورش عقرب به دست آوردن سود است، انواع عقرب هایی پرورش داده می شوند که زهر آن کشنده می باشد.

عقرب های پرورشی زهردار بیشتر برای مقاصد درمانی تولید و تکثیر می شوند و خریداران عمده زهر این حیوانات نیز شرکت های بزرگ داروسازی در سراسر جهان هستند. زهر این نوع عقرب ها علاوه بر آنکه به عنوان پادزهر شناخته می شود، در صنایع دیگر مانند کشاورزی هم استفاده می شود.

امروزه از انواع زهر عقرب های پرورشی برای از بین بردن آفات و بیماری هایی که سبب نابودی گیاهان در مرحله رشد هستند، استفاده می کنند. سم عقرب کوچکترین عوارض زیست محیطی نداشته و به طور طبیعی سبب از بین بردن آفات گیاهی می گردد.

مشخصات مهم زهر عقرب هوتنتوتاساچ

مشخصات مهم زهر عقرب هوتنتوتاساچ

در ایران اقسام مختلفی از عقرب رشد می کنند که یکی از شناخته ترین آنها عقرب هوتنتوتاساچ می باشد. زهر این عقرب در کنار پنج گونه دیگر از عقرب ها در علم پزشکی و برای مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

زهر عقرب هوتنتوتاساچ دارای نوعی پروتئین خاص به نام پپتید بوده و از ساختار پیچیده ای برخوردار است. امروزه هم در طب سنتی و هم در طب مدرن از زهر این عقرب برای درمان بسیاری از بیماری ها به خصوص بیماری های صعب العلاج استفاده می کنند.

از مهمترین ویژگی های زهر عقرب هوتنتوتاساچ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • غلظت بالایی دارد و به همین دلیل هم پرورش هم زهرگیری از این نوع عقرب صرفه اقتصادی زیادی دارد.
  • رنگ زهر عقرب هوتنتوتاساچ روشن بوده و گاها متمایل به زرد است.
  • وجود اسید آمینوهای مختلف در زهر این عقرب به درمان بیماران سرطانی کمک زیادی می کند.

زهر عقرب هوتنتوتاساچ به دلیل آنکه خاصیت مادون قرمز دارد در تصویربرداری هم از آن استفاده می شود. به کمک زهر این عقرب می توان سلول های سرطانی، تعداد آنها و میزان پیشرفت شان را به خوبی مشاهده نمود.

بازرگانی فروش زهر عقرب سیاه گرمی

بازرگانی فروش زهر عقرب سیاه گرمی

بازرگانی فروش زهر عقرب سیاه گرمی را به مستقیم عرضه می کند تا خریدارانی که قصد سفارش دارند بتوانند نیاز خود را در زمانی کوتاه تر، به صورت یکجا و با هزینه مناسبتری تهیه نمایند.

در سال های اخیر فروش انواع زهر عقرب به صورت اینترنتی هم گسترش زیادی پیدا کرده است. در این روش فروش مشتری نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می تواند به صورت آنلاین برای ثبت سفارشات خود اقدام نماید.

فروش به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی صورت می گیرد و خریدار می تواند هر زمان از روز که فرصت کافی در اختیار داشت برای ثبت سفارش و خرید اقدام نماید. اگر قصد خرید آنلاین زهر عقرب سیاه را دارید می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت های اعلام شده به دلیل فروش بی واسطه و مستقیم مناسبتر از نرخ هایی است که در بازار آزاد برای فروش اعلام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما