صادر کننده زهر عقرب زرد کوچک

گونه های مختلف عقرب های سیاه و عقرب گاردیوم یا عقرب زرد بسیار خطرناک و کشنده می باشند. البته زهر عقرب زرد کوچک در ابتدا خطرات چندانی ندارد ولی با گذشت زمان و بی توجهی به آن مشکلات زیادی به وجود می آورد؛ لذا باید سریعتر برای درمان آن به مراکز درمانی مراجعه کرد. البته نوع کم خطر این جانوران نیز وجود دارد که قبل از تشدید آسیب گزیدگی درمان راحت تری دارند.

صادر کننده زهر عقرب زرد کوچک

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب مایع

نکات کلیدی در انتخاب زهر عقرب مایع عقرب ها علاوه بر خطراتی که برای جسم انسان ها دارند، از خاصیت درمانی بسیار زیادی برخوردارند. به این معنا که زهر عقرب مایع در بهبود بسیاری از بیماری ها موثر است. این مایع بدون رنگ و دارای انواع گوناگون عناصر گروه قلیایی می باشد، حاوی مقدار زیادی پروتئین و آنزیم است.

این مایع از گران ترین مایع های دارویی است که بسیار کمیاب می باشد. از خواص درمانی فوق العاده مایع عقرب می توان در درمان بیماری های خطرناک مانند انواع سرطان ها، بیماری ایدز، تومور مغزی، دیابت نوع یک و نوع دو و غیره نام برد. ناگفته نماند از هر نوع عقرب برای مصرف درمانی استفاده نمی شود و اغلب عقرب هایی که به سنین سم گیری رسیده و همچنین جفت گیری نکرده یا باردار نمی باشند

را در درمان این گونه بیماری ها انتخاب می کنند.عقرب ها یا به نام دیگر کژدم ها، همانطور که می دانید از بند پایان هشت پا و خطرناک با رنگ های سیاه و زرد می باشند که زهر کشنده یا بسیار زجر دهنده ای دارند. این حشرات در انواع گوناگونی وجود دارند که هر نوع آن ها صدمات خفیف یا شدیدی به انسان ها می زنند. این جانوران اغلب در روزها مخفی شده و در شب هنگام فعالیت خود را آغاز می کنند.

اطلاعاتی درباره زهر عقرب پرورشی

اطلاعاتی درباره زهر عقرب پرورشی برای بهره بردن از خواص درمانی زهر عقرب ابتدا باید به پرورش این حشره خطرناک و مفید اقدام کنند تا بدین طریق از نوع عقرب و سم موجود درآن آگاه شوند؛ لذا طبق متن نوشته شده فوق، با پرورش عقرب می توانند به باردار یا نابارور بودن آن پی ببرند و با استفاده از نوع مایع عقرب و انجام آزمایشات گوناگون در روی آن از ترکیبات موجود در زهر عقرب آگاه شوند و با استفاده از آن ترکیبات، زهر مفید و متناسب با درمان درمان بیماری ها را تشخیص دهند‌.

دانشمندان براساس تحقیقات و مطالعات گوناگون به این نتیجه رسیده اند که زهر عقرب در هوای آزاد در ترکیب با گازهای متنوع موجود در هوا واکنش داده و خواص درمانی خود را از دست می دهند. بنابراین ضروری است این حیوان در جعبه ای با ایمنی کامل نگهداری شود تا بدین صورت هم از واکنش با هوا در امان باشند و هم مانع فرار به محیط های دیگر شوند.

امروزه کشورهای پیشرفته بسیاری به این موضوع پی برده اند، لذا برای درمان بیماری ها در آزمایشگاه ها پرورش و نگهداری می کنند. در کشور ایران نیز زهر عقرب پرورشی در استان های شیراز، اصفهان، یزد، تهران، تبریز و غیره انجام می گیرد. این روش علاوه بر مصرف دارویی راهی برای کسب درآمد عالی می باشد چرا که قیمت هر گرم از زهر این حشره به هشتاد میلیون دلار می رسد.

مزیت های خاص زهر عقرب گاردیوم

مزیت های خاص زهر عقرب گاردیوم گاردیوم از کشنده ترین نوع عقرب ها در جهان شناخته شده است که اغلب در نواحی جنوبی کشور و استان های خوزستان، سمنان، لرستان و غیره زندگی می کند. رنگ این حشره زرد می باشد اما با وجود این ویژگی کشنده تر از عقرب های خاکستری یا سیاه هست. زهر عقرب گاردیوم چنان قوی است که می تواند به سهولت انسانی با بدن مقاوم را تا حد مرگ برساند. نیش این حیوان از همه ی عقرب ها شدیدتر است و تا نیم درصد احتمال زنده ماندن انسان را دارد که آن هم با مراجعه سریع تر به مراکز درمانی و در مدت زمان طولانی امکان پذیر است که به احتمال نود درصد پس از زنده ماندن، باعث نقص عضو یا اختلالات سیستم ایمنی بدن می شود.

عقرب گاردیوم مانند سایر عقرب ها در کنار خطرات و آسیب های شدیدش خواص بسیاری دارد و به صورت پرورشی نیز موجود می باشد که در ادامه به تفسیر برخی از این فواید ها می پردازیم:

زهر عقرب گاردیوم در درمان بیماری هایی از قبیل تومورهای بدخیم، جراحی پیوند عضو، جراحی قلب، توقف رشد سلول های سرطانی، بیماری ام اس و غیره بسیار موثر است بدین ترتیب که.‌‌‌..

● زهر عقرب در درمان انواع بیماری های سرطانی مانند سرطان پستان، سرطان ریه، سرطان خون و غیره تاثیر گذار است.

● در جراحی پیوند عضو نیز برای سازگاری اعضای مختلف بدن دو شخص استفاده می شود تا عمل جراحی باعث تضعیف یا از بین رفتن عملکرد سایر بخش های بدن اشخاص نشود. بدین ترتیب که می توانند با استفاده از مایع عقرب نقاط ضعف و تداخلی بدن انسان ها را پیدا کنند.

● در جراحی قلب هم احتمال دارد خون با کاهش یا لخته شدن، مانع جریان یافتن به سایر قسمت های بدن شود که در این گونه موارد سم گاردیوم می تواند راه انتقال خون به نقاط مختلف بدن را باز نماید.

مراکز عرضه زهر عقرب زرد کوچک

مراکز عرضه زهر عقرب زرد کوچک امروزه عرضه زهر عقرب در بسیاری از کشورهای جهان رواج یافته است و در مزارع مخصوص پرورش عقرب، انواع مختلف این حیوان را از نوع پر خطر، کم خطر یا بی خطر پرورش می دهند و با زهر گیری آن در افزایش سود و درآمد خود تلاش می کنند. قیمت این مایع به ازای هر یک لیتر صد و پنجاه میلیون دلار می باشد که برای تهیه مقدار قابل قبولی از آن برای درمان بیماری ها باید با دقت بیشتر و پذیرفتن خطرات جدی تر، از زهرگیری چندین عقرب استفاده نمایند.

زهر عقرب را ابتدا با زحمت فرآوان به صورت دانه های ریز و با دست زهر گیری می کنند و بعد با انجام آزمایشات گوناگون در جانوران آزمایشگاهی و تزریق به این جانوران از مقدار مورد نیاز آن برای درمان بیماری های مختلف آگاه می شوند و سپس در درمان انسان ها بهره می گیرند.

این حشره جانوری کمیاب بوده و به تعداد زیاد در همه نقاط کره زمین موجود نمی باشد. از انواع متنوع آن عقرب های زرد کوچک استان های هرمزگان و خوزستان نسبت به سایر استان ها با تعداد بیشتری وجود دارد؛ بنابراین عرضه زهر عقرب زرد در این شهرها به مقدار فرآوانی انجام می گیرد و به همه نقاط کشور ایران و کشورهای خارجی صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما