صادر کننده زهر عقرب امپراطور گرمی

عقرب ها عضو خانواده ی عنکبوتیان هستند که معمولا عقرب ها دارای ۸ پا هستند .عقرب ها روزها در زیر سنگ ها ودر سوراخ ها پنهان می‌شوند و شب ها به شکار میروند. رنگ عقرب ها معمولا به رنگ زرد یا قهوه‌ ای و سیاه می‌باشد که از میان عقرب ها چند نمونه خطرناک از آنها در کشور ما در جنوب ایران و در خوزستان وجود دارد. زهر عقرب سیاه نوع خطرناک زهر ها هستند. ولی زهر آنها خیلی گران است به طوری که زهر آن صادر می‌شود. زهر عقرب امپراطور گرمی 4 ميليارد تا 8 میلیاد است.

صادر کننده زهر عقرب امپراطور گرمی

3 مورد از مزایای زهر عقرب سیاه

3 مورد از مزایای زهر عقرب سیاه عقرب سياه خیلی خطرناک است و بیشتر عقرب های ایران از این نوع هستند و در جاهایی که رطوبت زیاد است عقرب های بسیاری دیده می‌شود . عقرب های جنوب ایران بخصوص در شهر خوزستان که آب و هوای خیلی گرم و مرطوبی دارد. عقرب های سیاه زیادی در این منطقه وجود دارند که این عقرب دها کشنده تر و خطرناک تر هستند. و زهر این گونه عقرب ها غلیظ‌ تر است. زهر عقرب خالص به درمان خیلی از بیماری ها کمک می‌کند چون زهر عقرب سرشار از پروتئین می‌باشد و برای درمان بیماری هایی چون سرطان وام اس و روماتیسم مفصلی خیلی مفید می‌باشد.

زهر عقرب خیلی گران می‌باشد و به دلیل همین قیمت بالا خیلی افراد به فکر پرورش عقرب هستند و عقرب ها را پرورش می‌دهند تا از آنها زهر تهیه کنند و این کار برای پرورش دهندگان این جانور سود اقتصادی فراوانی دارد، همچنین زهر عقرب پرورشی مانند زهر عقرب امپراطور از گرانترین مایع های جهان است که فواید بسیار زیادی دارد. گرچه عقرب یک جانور خطرناک به نظر می‌رسد ولی زهر آن خیلی سودمند است و هر ساله دانشمندان با تلاش و کوشش سعی می‌کنند از پروتئین های زهر عقرب برای درمان بیماری های نا علاج مثل سرطان استفاده‌ کنند. زهر عقرب در جراحی پیوند قلب خیلی کاربرد دارد و در این جراحی نقش مهمی دارد و همچنین از زهر عقرب در درمان سرطان استخوان استفاده می‌شود.

همچین زهر عقرب مایع ای گران بها است، که در کشاورزی هم کاربرد زیادی دارد. زهر عقرب یکی از مهمترین و بهترین آفت کش ها میباشد و به دلیل اینکه زهر عقرب فواید زیادی در پزشکی دارد. در بعضی از شهر های ایران مرکز پرورش عقرب ایجاد کرده اند که بتوانند زهر مورد نیاز برای درمان بیماری ها را در کشور تامین نمایند.

5 ویژگی مهم زهر عقرب پرورشی

5 ویژگی مهم زهر عقرب پرورشی برای پروش دادن عقرب باید آنها را در مناطقی قرار دهیم که هوا زیاد سرد نباشد. همچنین زیاد گرم هم نباشد. چون باعث تلف شدن آنها میشود. یکی دیگر از شرایط نگهداری آنها این است. که باید در مناطقی نگهداری کنیم. که آنجا بسیار تاریک و ساکت باشد. و عقرب نیز احساس خطر نکند. همچنین درون قفس های آنها باید یک ظرف کوچک آب هم باشد. گاهی عقرب خود را درون ظرف آب میکند. تا بدنش تمیز شود. همچنین یک چیز شگفت انگیز در مورد عقرب ها این است که عقرب ها قبل از جفت گیری نیز میرقصند. همچنین در تاریکی میدرخشند. و رنگ زیبایی در تاریکی دارند. و از عمر بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

عقرب بیشتر در مناطقی یافت می‌شود که هوا در آن منطقه بسیار گرم و شرجی است، همچنین در همان مناطق هم پرورش عقرب نیز صورت می‌گیرد، و عقربه پرورشی نیز زهر بسیار گران قیمتی دارد.

به همین دلیل افراد زیادی در مناطقی مانند خوزستان که هوا بسیار گرم است به فکر پیدا کردن عقرب و پرورش دادن عقرب هستند تا از این راه به پول بسیار زیادی برساند. برای پرورش دادن عقرب بیشتر از نوع عقرب زرد استفاده می کنند چرا که عقرب زرد در ایران هم تکامل بسیار زیادی دارد. و هم اینکه زهر بسیار گرانی نیز دارد.

عقرب ها آب نمیخورند. و از آب درون آن طعمه ای که شکار کرده اند نیز تغذیه میکنند. و هرگز نیز به آب احتیاج ندارند. و در محیط بسیار گرم و خشک هم این عقرب ها زنده میمانند. عقرب های پرورشی نسبت به عقرب های دیگر که در جنگل ها و صحرا ها نیز وجود دارد. کمتر وحشی هستند. و زهر آنها نیز گران تر است.

شاخصه های بارز زهر عقرب بیابانی

شاخصه های بارز زهر عقرب بیابانی عقرب سیاه گزنده ای بسیار خطرناک اما با ارزش است، عقرب سیاه نوعی از عقرب های شب زی است که شبانگاه از خواب بلند می شود به دنبال شکار می‌رود و تا شکار خود را پیدا نکند دوباره به منطقه استراحت گاه خود نیز نمی‌رود استراحت گاه آنها نیز جاهایی هستند، مانند زیر سنگ ها و اجسام بزرگ و جای هایی خلوت است و تراکم در آنجا بسیار کم است. زهر عقرب سیاه یکی از سمی ترین نوع های زهر عقرب است، که با قیمت بسیار بالایی در مناطقی مانند به خوزستان و جنوب ایران که عقرب سیاه های کشنده در آنجا زیاد است به فروش می‌رسد. همچنین زهر عقرب سیاه بسیار سمی و خطرناک است.

زهر عقرب در جراحی کردن و پیوند قلب نیز استفاده میشود. این عمل مهم اغلب در بیماران مبتلا به بیماری قلبی انجام میشود. بلکه در تمام بیمارانی که مریضی قلبی و عمل پیوند دارند نباید عمل قلب انجام شود، این عمل راه حل نهایی برای درمان بیماری های قلبی است. و برتری آن با استفاده از زهر عقرب در این عمل، کاهش ریسک و شکست یا اینکه از این عمل پس زدن در هنگام پیوند است.

زهر عقرب سیاه در کشور های خارجی با قیمت بسیار بالایی به عرضه میرسد. قیمت هر گالن زهر عقرب سیاه 39 میلیون دلار قیمت دارد. یعنی لیتری 150 میلیون دلار نیز قیمت دارد. زهر عقرب با اینکه قیمت بسیار بالایی دارد. گرفتن آن نیز از درون جنگل ها و صحرا نیز انجام میشود. که کار بسیار سختی است. و کار هر کسی نیست. و هیچکس به راحتی نمیتواند. عقرب را بگیرد. همچنین گرفتن زهر آن هم کار بسیار مشکلی است. و فقط در آزمایشگاه های خاص نیز زهر عقرب ها را میگیرند.

مرکز خرید زهر عقرب امپراطور گرمی

مرکز خرید زهر عقرب امپراطور گرمی پخش زهر عقرب بیابانی به صورت عمده وبدون واسطه انجام می‌شود که خریداران آن می‌توانند از فروش این زهر به سود بسیار بالایی برسند وبه دلیل ارزش بسیار زیادی که این محصول دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است ومورد خرید وفروش دلال ها می‌باشد.

زهر عقرب باکیفیت دارای مرغوبیت بسیار زیادی است که در کشور های دیگر و خاورمیانه نیز این زهر با کیفیت بازار کار بسیار خوبی دارد. و همچنین مورد استفاده افراد و اشخاص زیادی قرار می‌گیرد. و دلال ها بابت خرید زهر عقرب امپراطوری پول بسیار خوبی نیز می‌دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما