صادرات کلی زهر عقرب دوریه

عقرب یکی از گونه های بند پایان است که در دسته عنکبوتیان قرار دارد.نام دیگر این جانور کژدم می باشد.عقرب ها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها عقرب دوریه نام دارد.زهر عقرب دوریه بسیار مهلک و کشنده است.نیش عقرب هادر نوک دمشان قرار گرفته است که هنگام احساس خطر ماده ای سمی را که در انتهای دم آنها قرار گرفته به سمت دشمنان خود پرتاب می کنند.یکی از این عقرب ها دو ریه نام دارد.زهر عقرب دوریه بسیار مهلک و در عین حال سودمند است.

صادرات کلی زهر عقرب دوریه

درباره ویژگی های زهر عقرب گاردیوم

درباره ویژگی های زهر عقرب گاردیوم از جمله گونه های مختلف جانوری که تا حدود زیادی همه با نام آن آشنایی دارند عقرب است.

سم عقرب بسیار خطرناک است و نیش آن بسیار زهرآگین و کشنده می باشد البته باید خاطر نشان کرد که نباید همیشه از زاویه کشنده گی به سم عقرب ها توجه کرد چرا که دانشمندان از دیرباز توانسته اند با علم خود به کاربردهای زهر این جانور ترسناک پی ببرند. این عقرب نقاط مرطوب و گرم و بیشتر مناطق جنوب استان خوزستان و هرمزگان را برای زندگی کردن دوست دارد.

زهر عقرب گاردیوم بسیار قوی است و باعث ایجاد امراضی چون نارسایی های کلیوی_اختلال در سیستم عصبی و همچنین بروز اختلال در سیستم قلبی و عروقی در فرد گزیده شده و آسیب پذیر می گردد.محل گزیدگی این عقرب شباهت زیادی به سوختگی درجه سه دارد و روند بهبودی محل گزش بسیار کند انجام می شود و نیاز به زمان زیادی دارد.

جمعیت بسیاری که توسط این عقرب گزیده شده اند به دلیل نداشتن درد و علائم خاص دیر به پزشک مراجعه می کنند و همین امر باعث شده که جان این بیماران بیش تر به خطر بیفتد.این بیماران با علائم آزاردهنده ای مثل تهوع_گیجی_استفراغ و سردرد_تغییر رنگ ادرار روبه رو می شوند.راه اندازی مراکز کژدم زدگی تا حدود زیادی باعث کاهش میزان مرگ و میر و دسترسی سریع تر به پزشکان متخصص شده است.

مزیت های خاص زهر عقرب زرد

مزیت های خاص زهر عقرب زرد کسانی که به کار پرورش عقرب مشغول می باشند حتما به ویژگی های خاص سم عقرب ها پی برده اند. آنها حتی قادر به شناسایی انواع گونه های عقرب ها هستند.از جمله این عقرب ها می توان از عقرب زرد نام برد.درآمدزایی از زهر این گونه عقرب ها بسیار سودآور است.دانشمندان درصدد یافتن راه هایی برای استفاده بهینه و موثر از زهر عقرب زرد می باشند. شاید باورش برایتان سخت باشد که از زهر عقرب می توان برای درمان بیماری های سخت و لاعلاج استفاده نمود دانشمندان دریافته اند که در زهر عقرب یک نوع پروتئین به نام پیتید وجود دارد.

فوایدسم عقرب زرد در پزشکی:

1_تسکین دهنده دردها

2_درمان آرتروز روماتیسمی

3_جلوگیری از شکست بای پس قلبی

4_درمان بیماری سرطان

زهر عقرب در کشاورزی نیز کاربرد دارد،به این صورت که زهر عقرب می تواند به عنوان یک آفت کش عمل کند و برای دفع حشرات مفید باشد علاوه بر این در مقایسه با سموم صنعتی آسیب کمتری به خاک می رساند و تجزیه پذیر می باشد و آلودگی کمتری به محیط زیست وارد می کند.

مراکز تولید انواع زهر عقرب دوریه

مراکز تولید انواع زهر عقرب دوریه از آنجا که دانشمندان به خاصیت مفید زهر عقرب در زمینه های مختلف داروسازی و کشاورزی پی برده اند در نتیجه تولید زهر عقرب توسط افرادی که به اطلاعات زیادی در مورد این ماده گرانبها دست یافته اند انجام می گیرد.تا آنجا که ما در حال حاظر نیز شاهد توسعه هر چه بیش تر تجارت زهر عقرب ها می باشیم.

در ایران نیز این شغل یکی از جدید ترین شغل ها محسوب می گردد که سود آوری زیاد آن باعث شده تا بسیاری از افراد آماده فعالیت در زمینه پرورش عقرب شده اند.برخی از شرکت ها در ایران وجود دارند که در کار تولید زهر عقرب فعالیت می کنند این کارخانه ها بعد از تولید،زهر عقرب خود را به صورت های متفاوت در بازار عرضه می نمایند.

شرکت هایی که در کار تولید زهر عقرب فعالیت دارند با پرورش عقرب ها سعی در تولید سمی مرغوب و با کیفیت دارند تا خاصیت درمانی زیادی داشته باشد و محصولات خود را روانه بازار های داخلی و بین المللی می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما