صادرات عمده زهر عقرب مزوبتوس اپئوس

عقرب های مزوبتوس اپئوس عقرب های کوچکی هستند که در مناطق خشک و نیمه خشک زندگی می کنند رنگ این عقرب ها زرد است زهر عقرب مزوبتوس اپئوس مثل دیگر عقرب ها از لحاظ پزشکی ارزش زیادی دارد برای همین افراد زیادی به پرورش آن مشغول هستند .

فروش زهر عقرب در ایران از جمله در آمدهایی است که سالانه درآمد زیادی را از طریق صادرات این محصول به کشور اختصاص می دهند برای خرید این محصول مثل دیگر محصولات به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توان خرید و فروش کرد.

صادرات عمده زهر عقرب مزوبتوس اپئوس

3 نکته مهم در مورد زهر عقرب خالص

3 نکته مهم در مورد زهر عقرب خالص برای سم گیری از دو روش استفاده می کنند 1- عقرب ها دارای دمی هستند که دارای پنج بند است و بند آخر آن حاوی سم می باشد برای گرفتن سم باید قسمت انتهایی دم یعنی بند آخر را جدا کرد آن را شستشو داده و در دستگاه خشک کن قرار می دهند سپس در هاون های بلورین می کوبند و خوب آن را آسیاب می کنند سپس آن را در آب مقطر حل می کنند سپس این محلول را در سانتریفوژ قرار می دهند تا مایع محتوی سم جدا شود .

2- در روش دیگر به وسیله ی دستگاه شوک الکتریکی سم را از بدن جانور می گیرند دستگاه که دارای دو سر الکتریکی است رادر دو طرف غده سمی قرار می گیرد سپس به جانور شوک الکتریکی وصل می شود که این کار باعث می شود زهر خالص به بیرون بریزد زهر عقرب خالص ابتدا شفاف و بی رنگ است ولی اگر بیشتر در زیر دستگاه شوک قرار گیرد کم کم این زهر به رنگ کدر در می آید که دارای نا خالصی است .

3- زهر عقرب امپراطور زهری شفاف است که به آن زهر خالص می گویند زهر این نوع عقرب را در آزمایشگاه توسط وسایل آزمایشگاهی می گیرند چون این نوع عقرب آرام است توسط دو پنس برداشته می شود سپس زهر آن را می گیرند .

زهر عقرب مزوبتوس ایئوس دارای توکسین های مختلفی است که بدن پستانداران و حشرات را تحت تاثیر قرار می دهد برای همین باید زهر این عقرب خالص شود بعد از انجام مراحل خالص کردن سم آن را به بدن موش تزریق می کنند در روی بدن موش می فهمند که این زهر خالص شده یا هنوز نیاز به یک سری آزمایشات دیگر دارد در این مرحله سه توکسین از هم جدامی شود که می توان آن رادر تهیه سرم استفاده کرد .

5 ویژگی قابل توجه زهر عقرب سیاه

5 ویژگی قابل توجه زهر عقرب سیاه عقرب سیاه از جمله بزرگترین گونه عقرب های سمی در ایران به شمار می رود محل نگهداری این حیوان باید کاملا پوشیده باشد دارای مکانی برای تهویه هوا باشد محل پرورش این حیوان زیاد نباید دارای نور باشد بلکه بهتر است تاریک باشد چون فعالیت غذایی این حیوان بیشتر در شب انجام می شود و هر چه حیوان غذا ی بیشتری بخورد دارای سم بیشتری خواهد بود .

سم عقرب بعد ازگرفتن باید زود خشک شود وگر نه تا نیم ساعت بعد این مایع فاسد می شود از ویژگی های زهر عقرب سیاه :1- در علم پزشکی از آن استفاده می کنند برای درمان آرترز و سرطان از آن استفاده می کنند .

2- یک مسکن درد قوی به حساب می آید .

3- استفاده در جراحی ها از جمله در جراحی پیوند قلب به کار می رود.

4- یک آفت کش عالی و طبیعی در امور کشاورزی به حساب می آید.

5- برای درمان لوپوس و مالاریا از آن استفاده می کنند همچنین برای پاکسازی تومور نیز به کار می رود .

زهر این عقرب به خاطر اینکه برای بیماری های سخت استفاده می شود دارای بازار خوبی است و افراد زیادی به پرورش این حیوان پرداخته اند البته باید افراد باتجربه این کار را انجام دهند چون این کار خطر ناک است .

مراکز فروش زهر عقرب مزوبتوس اپئوس

مراکز فروش زهر عقرب مزوبتوس اپئوس شرکت ها و نمایندگی های زیادی در زمینه تزیع زهر عقرب مزوبتوس اپئوس که عقرب زرد به شمار می آید فعالیت دارند این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه زهر عقرب رادر بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت در بازار توزیع و پخش می کنند.

آن ها سعی می کنند تا محصولات کاملا اصل و مرغوب را در اختیار خریداران قرار دهند همچنین آن ها این محصول را در بسته های کوچک نیز عرضه می کنند تا تمام افراد با هر توان مالی بنتوانند آن را خریداری کنند آن ها نیز این محصول را از طریق سایت های اینترنتی به فروش می رسانند ما نیز باید سعی کنیم این محصول را از شرکت های شناخته شده به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری کنیم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما