صادرات زهر عقرب زرد 750 سی سی

زهر عقرب زرد 750 سی سی یکی از زهر های مفید در علم پزشکی می باشد این عقرب در بیشتر نقاط کشور وجود دارداین نوع عقرب دارای اندازه های متوسط می باشد دارای بدنی زرد رنگ و چنگال ها و انتهای دم عقرب قهوه ای می باشد.

زهر این نوع عقرب مثل سایر عقرب ها به صورت زهر عقرب بسته بندی خشک شده در بسته بندی های بهداشتی در بازار عرضه می شود عرضه این محصول توسط پرورش دهندگان صورت می گیرد .

صادرات زهر عقرب زرد 750 سی سی

آشنایی با زهر عقرب هوتنتوتاسالسی

آشنایی با زهر عقرب هوتنتوتاسالسی زهر عقرب هوتنتوتاسالسی در نواحی نیمه خشک زندگی می کند این عقرب در بیابان های خشک نمی باشد بلکه در کوها و ارتفاعات بیشتر دیده می شود زهر این عقرب در حدی می باشد که فرد باید تحت نظر پزشک معالجه شود و تاثیر سم این عقرب برسیستم های قلبی عروقی اثر می گذارد.

این غقرب غیر حفا می باشد در نرها قسمت های تحتانی بدن این جانور باریکتر و طولانی تر از ماده ها می باشد و تقریبا تمامی اندام های بدنشان دارای مو می باشد زهر عقرب 100% طبیعی این جانور مثل دیگر عقرب ها شفاف و بی رنگ می باشد .

این جانور از بند پایان مثل سوسک و جیرجیرک تغذیه می کند و غذای خود را به صورت مایع مصرف می کند محلولی را ترشح می کند و طعمه بعد از تکه تکه شدن توسط عقرب به صورت مایع در می آید سپس آن را می خورد .

عقرب هوتنتوتاساچ از خراد تا اواخر مهر بیشترین فعالیت را دارد و از اواخر مهر فعالیت آن کمتر می شود و در زمستان دارای هیچ فعالیتی نیست و اصلا دیده نمی شود بیشتر در استان های فارس، بوشهر ، و خوزستان به صورت فراوان دیده می شوند.

زهر این جانور دارای پروتئین می باشد که به عنوان دارو از آن استفاده می کنند این نوع عقرب را به صورت پرورشی برای تولید زهر پرورش می دهند زهر این نوع عقرب هم به صورت خشک شده در بسته بندی های بهداشتی به بازار عرضه می شود چون زهر به صورت مایع زود فاسد و غیر قابل استفاده می شود.

زهر عقرب برای درمان بیماری های نا علاج مورد استفاده قرار می گیرد و دارای اهمیت زیادی است برای همین افراد زیادی هستند که به پرورش عقرب در انواع مختلف مشغول می باشند زهر عقرب خالص به زهری گفته می شود که هنگام خارج شدن این زهر به وسیله های گوناگون از بدن جانور بدون رنگ وشفاف می باشد از خواص زهر عقرب می توان :

1- ضد درد می باشد با مطالعه هایی که محققین انجام داتده اند این محصول یک مسکن قوی به حساب می آید.

2- در جراحی های عمل پیوند قلب مورد استفاده قرار می گیرد در خیلی از عمل ها پیوند ممکن است زود جواب ندهد ویا بدن آن را نپذیرد ولی با استفاده از این محصول ریسک آن کمتر می شود .

3- دارویی برای درمان لوپوس می باشد لوپوس یک بیماری مربوط به پادتن های بدن می باشد.

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب خالص

نکات مهم در انتخاب زهر عقرب خالص زهر عقرب هرچند بسیار خطرناک و گاهی هم کشنده می باشد ولی در علم پزشکی توانسته اند از زهر این جانور دارو هایی را تولید کنند که بسیار ارزشمند می باشد کاربرد زهر عقرب به این صورت است :

1- مسکن قوی درد می باشد بعضی از درد ها شدید هستند و با هر دارویی کم نمی شوند استفاده کردن از این زهر باعث کاهش درد می شود.

2- برای درمان خیلی از سرطان ها مفید می باشد.

3- برای پاک سازی تومور مفید است بعد از عمل جراحی تومورها ممکن ایت بعد از مدتی به فعالیت بپردازند با استفاده این زهر کلا پاکسازی می شوند.

4- برای درمان بیماری لوپوس که یک بیماری پادتنی می باشد مفید است .

5- باعث درمان بیماری مالاریا می شود این بیماری از نوعی پشه به نام مالاریا به انسان سرایت می کند و خطرناک است .

6- برای از بین بردن آفات کشاورزی موثر می باشد و این باعث شده که کشاورز از سم های شیمیایی کمتر استفاده کند .

زهر عقرب آزمایشگاهی ابتدا بر روی جانورانی مثل موش و میمون که دارای ساختار بدنی شبیه انسان می باشد امتحان می شود و اگر جواب مثبت نشان داد می فهمند زهر این نوع عقرب به عنوان عقرب پرورشی مفیددمی باشد .

شاخصه های بارز زهر عقرب پرورشی

شاخصه های بارز زهر عقرب پرورشی این عقرب با نام عقرب سیاه نیز شناخته می شود. رنگ این عقرب قهوه ای و یا قهواه ای مایل به سیاه است و سطح شکمی ان زرد رنگ است به همین دلیل به زهر آن زهر عقرب زرد نیز گفته می شود.

زهر عقرب بیابانی غیر حفار آندروکتوس کراسیکودا مزیت ها و خاصیت های زیادی دارا می باشد. زهر عقرب از ترکیبات مختلفی تشکیل شده که هر کدام از این ترکیبات برای درمان نوع خاصی از بیماری ها به کار می رود. زهر عقرب برای درمان بیماری هایی همچون لوپوس ، ام اس ، سیروز صفراوی ، دیابت نوع یک و دو ،ارتریت روماتوئید ،التهاب روده بزرگ و غیره استفاده می شود. زهر عقرب سبب تولید یک داروی فوق العاده موثر برای درمان سرطان استفاده می شود به این صورت که این داروی ساخته شده از زهر عقرب سبب توقف رشد و از بین رفتن سلول های سرطانی در افراد می شود

از انجایی که سم عقرب گرانترین مایع دنیاست نحوه سم گیری و خالص بودن ان از اهمیت بالایی برخورد دار می باشد. یکی از رایج ترین روش های سم گیری از عقرب استفاده از بند سمی ان که در انتها قرار گرفته ، است. برای سم گیری بند سمی را از بند پنجم جدا کرده و می شویند. بند سمی شسته شده را در دستگاه مخصوص قرار داده و به مدت یک ماه خشک می کنند سپس ان را کوبیده و خرد می کنند و با اب مقطر مخلوط کرده و در دستگاه دیگری قرار داده و سپس سم خالص جداسازی می شود. شرایط نگه داری سم عقرب بسیار مهم است و در صورت قرار گرفتن در هوای ازاد در عرض پنج دقیقه از بین خواهد رفت.

مراکز فروش زهر عقرب زرد 750 سی سی

مراکز فروش زهر عقرب زرد 750 سی سی زهر عفرب هوتنتوتاساچ نیز مثل دیگر عقربها دارای خواص دارویی زیادی می باشد از این رو افراد زیادی به پرورش این عقرب مشغول می باشند آن ها بعد از گرفت زهر عفرب به صورت مایع باید آن را سریع در درجه های مخصوص فریز کنند و یا آن را در دستگاه ها خشک کن خشک کنند .

سپس آسیاب می کنند و در بسته بندی های 120سی سی قرار می دهند تا تمامی افراد در موقع نیاز بتوانند آن را تهیه کنند بهترین راه فروش زهر عقرب به صورت خشک می باشد چون به صورت فریز هم زمان مشخصی دارد وسپس بی خاصیت می شود.

قیمت زهر عقرب پرورشی هوتنتوتاساچ بستگی به کیفیت و اندازه ی آن دارد هر چه زهر با کیفیت تر باشد مقذار بسته بندی بیشتر باشد دارای قیمت بیشتری خواهد بود زهر خشک شده تیره با کیفیت تر می باشد پس زهر تیره این عقرب دارای قیمت بالایی است چون خالص می باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما