صادرات انواع زهر عقرب مزوبتوس اپئوس

با وجودی که حدود 2000 گونه عقرب وجود دارد اما جالب است که بدانید تنها شش گونه از آنها دارای کاربرد پزشکی هستند که یکی از آنها عقرب مزوبتوس اپئوس می باشد که زهر آن دارای ترکیبات موثر مناسب می باشد.

انواع زهر عقرب مزوبتوس اپئوس در کشور ما تولید می شود که به دلیل با کیفیت بودن آن دارای خریداران عمده زیادی است و سالانه مقداری از مازاد داخلی به کشورهای دیگر صادر می شود که صادرات آن در شرایط کنونی می تواند صرفه اقتصادی بالایی داشته باشد.

صادرات انواع زهر عقرب مزوبتوس اپئوس

همه چیز در مورد زهر عقرب سیاه

همه چیز در مورد زهر عقرب سیاه عقرب سیاه یکی از بزرگترین انواع عقرب های شناخته شده می باشد که اندازه آن گاه به ۱۳ سانتی متر می رسد و زهر به دست آمده از این عقرب حاوی ترکیبات پروتئینی و پپتیدی است که از آن برای درمان بسیاری از بیماری ها از قبیل ام اس، سرطان، روماتیسم و انواع التهابات استفاده می‌شود و یکی از محصولات کاربردی برای تهیه برخی از آفت کش ها به شمار می رود.

زهر به دست آمده از این عقرب سیاه به صورت مایع پودر و پودر خشک شده ارائه می ‌شود و در طب سنتی و انواع شرکت های دارویی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

در زهر عقرب سیاه ترکیبات شیمیایی خاصی وجود دارد که در درمان بیماری های اتوایمیون که مربوط به عملکرد نامناسب سیستم ایمنی بدن است نقش دارند که از جمله آنها می ‌توان به بیماری سیروز صفراوی، دیابت نوع یک و دو اشاره کرده همچنین زهر می‌تواند برای از بین بردن تومورهای نخاعی و مغزی مورد استفاده قرار گیرد و برای تشخیص و درمان سرطان هایی همچون ریه، گردن رحم، کولون و پوست نیز موثر است.

قیمت انواع زهر عقرب مزوبتوس اپئوس

قیمت انواع زهر عقرب مزوبتوس اپئوس انواع زهر عقرب مزوبوتوس اپئوس را می توان از فروشنده این محصول خریداری کرد اما قبل از هر چیز باید استعلام قیمت آن انجام شود زیرا این زهر محصولی صادراتی است و علاوه بر عرضه و تقاضا و صادرات، نرخ ارز نیز می تواند بر قیمت آن تاثیر زیادی داشته باشد.

قیمت زهر عقرب مذکور را می توان به طور مستقیم از فروشنده آن جویا شده و برای این کار می توان به وب سایتی که فروشنده برای این کار اختصاص داده است مراجعه نمود تا اطلاعات دقیق تری از این زهر را به دست آورد همچنین استعلام قیمت آن را نیز انجام داد.

برای استعلام قیمت می توان به بخش محصولات سایت مراجعه و قیمت انواع این زهر را مشاهده کرد همچنین می توان با شماره تلفن های موجود در سایت ارتباط برقرار نمود و به این ترتیب به راحتی نرخ روز این محصول به دست آمده از این عقرب را جویا شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما