صادرات انواع زهر عقرب به کشورهای دیگر

زهر عقرب گران قیمت ترین مایع جهان است به طوری که همه مردم در فکر پرورش و درآمدزایی از آن هستند . عرضه زهر عقرب به صورت مستقیم صورت می گیرد و افراد می توانند آنها را با قیمتی ارزان تر خریداری کنند. این زهر عقرب از قیمت ارزانی برخوردار هستند، چرا که واسطه ها در آن حذف می شوند و از قیمت محصول بسیار کاسته می شود و خریداران می توانند آنها را با قیمتی ارزان تری خریداری کنند که این شیوه خرید بسیار به صرفه و اقتصادی است.

صادرات انواع زهر عقرب به کشورهای دیگر

زهر کژدم چه فوایدی دارد؟

زهر کژدم چه فوایدی دارد؟ از خطرناک ترین و کشنده ترین عقرب های سمی ساکن مناطق ایران، زهر عقرب سیاه، زهر عقرب دم سیاه، زهر عقرب گاردیوم و زهر عقرب دوریه (Odontobuthus doriae) است.

عقرب دوریه از تیره Buthidae یکی از انواع عقرب های بسیار خطرناک است و سالانه موارد متعددی از عقرب گزیدگی توسط این گونه را شاهد هستیم و در این مقاله در مورد عقرب دوریه توضیح خواهیم داد. ادنتوبوتوس دوریه عقربی حفار است که میتواند سوراخ هایی تا عمق 40 سانتی در زمین بکند.

این عقرب از نظر جثه، کوچک تا متوسط است. اندازه نوع بالغ آن جدای از نر و ماده بودن به60تا 75 میلی متر میرسد و گاها تا 100 میلی متر هم دیده شده. رنگ آن، روشن و ساده زرد و متمایل به قهوه ای کمرنگ است.

خوراک آن از حشرات و بندپایان کوچک است. لبه های دندانه ای مشخص در دو طرف دم قابل رویت است. دارای چنگال های نسبتا قوی انبر شکل است که پهنای آن درانتها به شدت نازک می شود. دوریه معمولا شب زیست است ولی گاها در اوایل و اواخر روز هم دیده شده است. در مناطق نیمه بیابانی و بیابانی، استپ های کلسیم کربناتی، قسمتهای خشک صخره ای و پوشش های گیاهی فقیر تا متوسط زیست میکند و عموما در مناطق خشک زندگی میکند و عقربی خشک زیست . در مناطق کشاورزی، حاشیه آبادی ها، و منازل هم دیده شده.

ماوای این عقرب عراق و ایران است و پراکندگی جهانی ندارد. این عقرب، بسیار چابک و فعال است و معمولا آماده حمله. محل گزش پر درد و همراه با تورم و قرمز شدن از مشخصات محل نیش این عقرب است.عموما شدت ظاهری گزش در حد زنبور گزیدکات . گزش این عقرب، موارد فوتی در پی نداشته است.

فروش ویژه زهر عقرب در تهران

فروش ویژه زهر عقرب در تهران خرید از فروشگاه اینترنتی بهترین شیوه خرید است که محصولات به صورت مستقیم ارائه می شوند و از قیمت آنها تا حدودی کاسته می شود. بخاطر همین عرضه عمده و مستقیم زهر عقرب درجه یک به دست توزیع کنندگان یکی از اقدامات بسیار به صرفه و سودآور است که موجب کاهش قیمت این محصول می شود و افراد می توانند از این طریق محصولی با هزینه مناسب وکیفیت عالی خریداری کنند.زهر عقرب 100% اصل مارایی زیادی دارد زهر عقرب بیابان مدل های زیادی دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما