شرکت پخش زهر مایع عقرب

اگر از شما سؤال شود گران بهاترین مایع جهان چیست ممکن است در ذهنتان به دنبال انواع عطرها یا بعضی داروهای مایع مثل انسولین بیفتید. اگرچه شاید این مایعان نیز ارزشمند باشند اما زهر مایع عقرب گران قیمت‌ترین مایع جهان است. برای آشنایی با این مایع قیمتی در ادامه با ما همراه باشید…

شرکت پخش زهر مایع عقرب

کاربرد زهر مایع عقرب چیست؟

کاربرد زهر مایع عقرب چیست؟

همان طور که در بالا ذکر شد قیمتی‌ترین مایع جهان زهر عقرب است و قیمت هر سی سی از آن بسته به گونه عقرب چیزی در حدود 60 تا 95 میلیون تومان می‌ارزد.
حتماً برای شما هم این رقم برای تنها یک سی سی از یک مایع عجیب است! اما اگر بدانید که برای به دست آوردن تنها یک گرم زهر عقرب خشک به 6000 عقرب نیاز است! غیر از مسئله تعداد و سختی‌های پرورش عقرب تصور کنید در روش زهرگیری الکتروشوک فرد با عقرب زنده به طور مستقیم سر و کار دارد و ممکن است حتی به قیمت جانش تمام شود البته مسئله کاربردهای استراتژی و خواصی که زهر عقرب در کشاورزی و پزشکی دارد نیز مزید بر علت است.
تحقیقات روی کاربرد زهر مایع عقرب همچنان ادامه دارد و روز به روز به خواص بیشتری از این مایع جادویی پی می‌برند که در زیر به مهم‌ترین کاربردهای آن اشاره می‌کنیم.
از مسائل پیش روی بشر در عرصه کشاورزی بحث سموم و آفت کش‌ها است که نه تنها با ایجاد پسماندهای سمی که برای انسان و موجودات دیگر مضر است باعث تخریب ساختمان خاک می‌شود.
امروزه بحثی در زمینه کشاورزی و گیاهپزشکی تحت عنوان مبارزه بیولوژیک مطرح است که در آن از کریستال‌های باکتریایی و یا موادی که منشأ جانوری دارند به عنوان سم و آفت کش برای از بین بردن حشرات استفاده می‌شود که نه تنها بقایای آن در خاک تجزیه می‌شود بلکه از اکوسیستم و تنوع زیستی نیز حمایت می‌کند.
از دیگر کاربردهای مهم زهر عقرب در زمینه داروسازی می‌باشد.
همان طور که مستحضر هستید هیچ داروی شیمیایی وجود ندارد که عارضه جانبی از خود در بدن بر جای نگذارد.
داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مانند داروهای استروئیدی یا کورتونی که در پیوند اعضا جهت پیشگیری از پس زدن عضو دارند نیز از این قاعده مستثنا نیستند.
زهر عقرب با خاصیت تضعیف کنندگی خود درست مشابه این داروها عمل کرده و بنابراین جایگزین خوبی به شمار می‌رود.
در زمینه تشخیص و درمان سرطان نیز زهر عقرب با خاصیت فلورئورسنتی خود کمک شایانی به پزشکان می‌نماید و حتی احتمال عود بیماری و میزان احتمال ابتلا به این بیماری را نیز مشخص می‌کند.
از دیگر کاربردهای این مایع می‌توان به درمان مشکلات استخوانی مانند آرتریت روماتوئید و درمان مالاریا نیز اشاره کرد.

مرکز فروش زهر مایع عقرب

مرکز فروش زهر مایع عقرب به علت گران قیمت بودن و پرسود بودن صنعت سم عقرب، بسیاری از سایت‌ها و مراکز این کالای حیاتی را عرضه می‌کنند که البته همه آنها نیز معتبر نیستند و قبل از خرید باید کاملاً هوشیار بود و با افراد متخصص مشورت کرد چرا که در این خرید فرصت آزمون و خطا ندارد.
در حال حاضر مرکز فروش زهر عقرب استان عقرب خیز خوزستان است که با توجه به این که کشنده‌ترین عقرب‌ها در این ناحیه وجود دارند دور از ذهن نیست که بهترین انواع سم نیز در این منطقه استخراج شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما