شرکت عرضه زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی

زهر انواع عقرب بویژه زهر عقرب سیاه در بازارهای کشورمان با قیمتهای متناسبی به فروش می رسد تا بدین ترتیب افراد بتوانند آن را به صورت ویژه خریداری نمایند. شرکت عرضه زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی، محصولات درجه یک خود را برای تامین نیازهای بازار داخلی و خارجی کشورمان برگزیده و توانسته با بهترین قیمتها آن را به دست متقاضیان خرید برساند و زمینه بهره مندی همگان را مهیا سازد.

شرکت عرضه زهر عقرب گاردیوم 20 سی سی

کارایی سم عقرب در زمینه های پزشکی

کارایی سم عقرب در زمینه های پزشکی علم پزشکی نسبت به گذشته پیشرفت های چشم گیری داشته است. این علم با رجوع به طبیعت توانسته موادی را شناسایی کند که برای درمان بسیاری از بیماری ها موثر خواهند بود. چرا که مواد ارزشمندی در آنها نهادینه شده است. نمونه بارز آن هم زهر جانورانی نظیر عقرب و مار است که در برخی از پوشش های گیاهی زندگی می کنند.

البته باید بدانید که پیشینه کشف اثرات مثبت زهر عقرب در درمان بیماری ها به هزاران سال قبل می رسد. این را می توان در آثار مکتوبی که از مصر باستان به ما رسیده، متوجه شد.

کاربرد سم عقرب در زمینه های پزشکی:

  • تشخیص زودهنگام انواع سرطان
  • کمک به متوقف کردن رشد سلول های سرطانی و درمان مدل های بدخیم از آن
  • درمان ام اس
  • تولید برخی از آنتی بیوتیک ها
  • تولید پادزهر برای گزیدگی های شدید

اینها بخشی از کاربردهای انواع زهر عقرب بوده که تاکنون به اثبات رسیده است. بسیاری از مراکز تحقیقاتی در سطح دنیا فعالیت دارند که توانسته اند این شاخص های مثبت را به اثبات برسانند و البته تحقیقات در این باره هنوز ادامه دارد.

شایان ذکر بوده کلیه شاخص های مثبتی که از انواع سم عقرب بویژه سم عقرب سیاه ذکر شده، تنها در صورتی قابل دستیابی بوده که بتوانیم به نمونه های اصل و خالص از آن دسترسی داشته باشیم.

صادرات انواع زهر عقرب گاردیوم

صادرات انواع زهر عقرب گاردیوم زهر عقرب گاردیوم که از شناخته شده ترین عقرب های موجود در زیستگاه های بومی ایران بوده، از ارزشمندی های فوق العاده ای برخوردار است و می تواند پیشرفت های پزشکی را با جهش روبرو نماید.

صادرات انواع زهر عقرب گاردیوم، به کشورهای دیگر هم دقیقاً در همین راستاست. در واقع واحدهای تحقیقاتی پیشرفته ای در این کشورها راه اندازی شده که ظرفیت های عظیمی برای تحقیق و بررسی در این باره دارد.

کشورهای هدف صادرات ، معمولاً کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای همسایه می باشد که تمایل دارند این ماده را به صورت عمده خریداری نمایند و در ازای دریافت میزان زیادی از آن هزینه های متناسبی بپردازند.

همانطور که گفته شد این دسته از زهرها، از نظر کیفیت تضمین شده هستند و می توانند اصالت دارند؛ پس طبیعی بوده که کارایی آنها هم در سطح بالاتری باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما