شرکت عرضه زهر عقرب بیابانی

عقرب یا کژدم دادای زهری بسیار سمی است که می تواند برای انسان کشنده باشد البته حدود ۱۵۰۰ نوع عقرب وجود دارد که حدود بیست تا سی نمونه از آن ها سمی کشنده دارند البته سم این جانور آن قدر که می تواند کشنده باشد به همان اندازه نیز می تواند شفا دهنده باشد، زهر عقرب بیابانی جز سمی ترین ترکیبات است که از لحاظ درمانی جز بهترین سم ها به شمار می آید، شرکت عرضه زهر عقرب بیابانی این محصول را از عقرب هایی که زیستگاه آن ها بیابان است تهیه می کند.

شرکت عرضه زهر عقرب بیابانی

استفاده از زهر عقرب در زمینه های درمان

استفاده از زهر عقرب در زمینه های درمان استفاده از زهر عقرب طبیعی می تواند بسیاری از بیماری ها را درمان کند استفاده از این زهر حتی می تواند باعث درمان بیماری های لاعلاج شود.

  • زهر عقرب برای درمان بیماری های مفصلی همانند آرتروز و روماتیسمبسیار موثر است زیرا دارای ترکیبات پروتئینی است و باعث بهبود بیماری های مفصلی می شود همچنین از این نوع زهر می توان به جای مسکن استفاده کرد در بسیاری از مراکز از مشتقات آن به عنوان مسکن استفاده می کنند.
  • این محصول در درمان بیماری لوپوس بسیار موثر می باشد لوپوس بیماری است که پادتن های بدن به پادتن های دیگر بدن حمله می کنند و خود را از بین می برند در نتیجه دیگر پادتنی وجود ندارد که بتواند با بیماری مقابله کند به همین دلیل از زهر عقرب برای درمان کامل این بیماری بهره می گیرند.
  • با استفاده از این زهر می توان سلول های سرطانی را از بین برد ضمن اینکه استفاده از آن باعث می شود در زمان تصویر برداری سلول های سرطانی بهتر مشخص شوند.
  • در زمان عمل بای پس ممکن است این عمل با خطا مواجه شود و خون رسانی به قلب کاهش یابد در نتیجه با استفاده از این محصول می توان از بروز خطا در عمل بای پس اجتناب کرد.

فروش انواع زهر عقرب بیابانی

فروش انواع زهر عقرب بیابانی ایران کشوری بیابانی است عقرب ها هم بیشتر در مناطق بیابانی زندگی می کنند و در شب از محل اختفا خود خارج می شوند و به دنبال شکار می گردند به همین دلیل بیابان های کشورمان بهترین انواع این عقرب های زهر آگین را دارند.

زهر عقرب اصل حاصل حارج کردن زهر از بدن عقرب زرد ایرانی معروف به عقرب قاتل و همچنین انواع دیگر این جانور همانند عقرب سیاه است که توسط متخصصان این کار انجام می گیرد.

فروش انواع مختلف این زهر با مناسب ترین قیمت ها انجام می گیرد در بازار زهر عقرب و مشتقات آن با قیمت های بسیار بالایی به فروش می رسند اما شما می توانید قیمت های منصفانه آن را از سایت ما مشاهده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما