شرکت عرضه زهر عقرب به صورت گرمی

زهر عقرب مایعی تقریباً بی‌رنگ و شفاف است که خاصیت قلیایی تا خنثی دارد و در واقع یک نوع پروتئین محسوب می شود. سم از عناصری مانند کربن، هیدروژن، ازت و گوگرد تشکیل شده‌است. آنزیم‌ها که باعث سهولت تأثیر سم می‌شوند، شامل لستیناز، هیالورونیداز، فسفولیپاز، پروتئیناز و آنزیم‌های انعقادی یا ضدانعقادی است. زهر عقرب گرمی خواص درمانی و دارویی بسیاری دارد.

شرکت عرضه زهر عقرب به صورت گرمی

زهر عقرب به صورت گرمی به فروش می رسد

زهر عقرب به صورت گرمی به فروش می رسد پس از سالها تحقیق و پژوهش توانسته ایم با استفاده از سم مار و عقرب موفق به ساخت یک ترکیب پروتئینی شویم که اثرات آن روی چند رده سلولی ازجمله سلول‌های سرطانی سینه، ریه، خون و رحم مورد آزمایش قرار گرفته و در فاز حیوانی و همینطور انسانی نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته است.

تاکنون این دارو در برابر سرطان های مختلف نتایج مثبتی به همراه داشته است. زهر عقرب شاید نتواند به از بین بردن سرطان کمک کند، اما بعضی از این زهرها به پزشکان در تشخیص سرطان کمک می کنند. پژوهشگران به این روش رنگ آمیزی تومور نیز می گویند که از کلروتوکسین (پروتئینی کشنده در زهر عقرب) برای رنگ آمیزی تومور استفاده می کنند. این مولکول فقط به سلول های سرطانی مغز متصل شده و آن ها را با نشان فلورسنتی خود، روشن می کنند. این ویژگی به پزشکان این امکان را می دهد تا محل دقیق و میزان رشد سلول های سرطانی را در بدن مشخص کنند.

ارزش بسیاربالای هر گرم زهر عقرب سبب ورود برخی افراد به این صنعت شده است؛ اما باید این را در نظر داشت که تحقق کامل این سودآوری از زمان خرید، راه‌اندازی کارگاه، پرورش تا مرحله زهرگیری کژدم و سپس فروش آن ، بسیار سخت است و کارهر فردی نیست. پرورش این گونه بندپا و زهرگیری از آن به هیچ‌ وجه کار افراد عادی و عام مردم نیست و تنها شرکت‌های داروسازی و افراد مرتبط و دارای مجوز با این شرکت‌ها به انجام چنین کاری قادر هستند.

زهر عقرب ارزش دارویی فراوانی دارد؛ اما باید به این موضوع توجه کرد که پرورش عقرب در منزل خطرات جانی به‌همراه دارد و به هیچ‌وجه قانونی نیست لذا توصیه نمیشود که این بندپا را در خانه پرورش داد بلکه باید از مراکز معتبر و شرکت های دارای مجوزهای مربوطه خریداری کرد. پرورش این‌گونه بندپا شرایط و ضوابط خاص خود را دارد و خارج از این چارچوب هرگونه اقدام به پرورش می‌تواند خطرات جانی به‌دنبال داشته باشد. کژدم، عقرب یا درازدم‌ دارای هشت‌پا و نیشی با زهر کشنده است. نیش عقرب در نوک دم آن قرار دارد.

زهر عقرب 100% طبیعی در درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند بیماری قلب و لوپوس و ساخت داروهای‌ سرطانی کاربرد دارد. همین ویژگی‌های خاص کژدم باعث شده تا بسیاری از سودجویان برای منافع شخصی خود اقدام به شکار این موجودات کرده و آن‌ها را با قیمت ناچیز به برخی کشورهای خارجی بفروشند که این مسأله اگر با همین روند ادامه یابد، خود باعث تغییر در اکوسیستم و محیط‌زیست کشور می‌شود.

قیمت بالای زهر عقرب سبب شده تا بسیاری از افراد به‌صورت خودسرانه اقدام به زنده‌گیری و گرفتن زهر عقرب کنند، سودجویان بیش‌تر به امید آن‌که سم را استخراج کنند و آن را به‌صورت زهر عقرب خشک بفروشند، چنین عملی را انجام می‌دهند؛ اما ممکن نیست دنیای علم از این افراد سم خریداری کند. عقرب را در حالت اسارت نمی‌توان پرورش داد و هرگونه اقدام مشابه محکوم به شکست است.

فواید‌ زهر این نوع حشره سبب می‌شود که این موجود گزنده بسیار ارزشمند شود. یک شکل استفاده از سم عقرب تولید آنتی‌سرم یا پادزهر است که جزء مهمترین سموم است و جنبه دارویی آن نیز قابل‌انکار نیست؛ ضمن آن‌که در علم ژنتیک نیز کاربرد بسیاری دارد.

زهرعقرب اغلب به صورت گرمی به فروش می رسد اما در این شرکت ما زهر عقرب لیتری هم به فروش می رسانیم.

استفاده از سم عقرب در بیماران پیوند اعضا

استفاده از سم عقرب در بیماران پیوند اعضا زمانی که عضو جدید را به بدن پیوند می زنند، امکانش بسیار زیاد است که بدن آن عضو را نپذیرد و شروع به نابود سازی بافت ها بکند. با استفاده از زهر عقرب می توان این مشکل را نیز از بین برد. چند سالی است که از زهر عقرب یا نسخه سنتز شده آن در ساخت دارو های ایمنی بدن استفاده می شود.

خرید مرغوب ترین انواع زهر عقرب گرمی

خرید مرغوب ترین انواع زهر عقرب گرمی این شرکت موغوب ترین سم عقرب را با نوین ترین و بروز ترین روش های ممکن در جهان تهیه و به دست شما هموطنان عزیز می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما