شرکت تولید زهر مایع عقرب

امروزه شرکت های تولید کننده متعددی در زمینه تولید انواع زهر مایع عقرب مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با بهره گیری از دستگاه های مجهز از عقرب استخراج می کنند و سپس آن را در بسته های مناسب نگهداری نموده و با ضمانت کیفیت راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نمایند که به دلیل کاربرد فراوان و کارایی مطلوب از فروش بالایی برخوردار بوده و دارای مشتریان بسیاری است.

شرکت تولید زهر مایع عقرب

مشخصات زهر مایع عقرب چیست؟

مشخصات زهر مایع عقرب چیست؟ از مشخصات زهر مایع عقرب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول به صورت خالص از گونه های مختلف عقرب زرد، سیاه و قهوه‌ای و … استخراج می شود و عاری از هرگونه ناخالصی و ترکیبات اضافی است.
  • زهر عقرب به صورت مایعی شفاف و بی رنگ است و دارای بسته بندی استاندارد و مناسبی می باشد و از خواص دارویی بالایی برخوردار است.
  • دارای انواع ترکیبات مفید و پروتئین خاصی است که در درمان انواع بیماری های مختلف نقش موثری دارد.
  • زهر کژدم در ساخت و تولید انواع داروهای مختلف نظیر آنتی بیوتیک، مالاریا، مسکن، شیمی درمانی و …. مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از کارخانه های داروسازی، مراکز پزشکی و آزمایشگاهی از خریداران عمده این محصول محسوب می شوند.
  • زهر عقرب مایع باید در محیط خیلی خنک نگهداری شود تا بتواند خواص خود را حفظ نماید و تا شش ماه در شرایط دمایی مناسب قابل استفاده می باشد و می توان از آن در درمان انواع امراض نظیر ام اس، سرطان و … استفاده کرد.

لیست قیمت زهر مایع عقرب

لیست قیمت زهر مایع عقرب قیمت زهر عقرب تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد و مواردی نظیر کیفیت و نوع بسته بندی این محصول، شرایط نگهداری آن، شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و…. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. شایان ذکر است قیمت انواع زهر عقرب مایع در خرید و فروش هایی که به شکل عمده و مستقیم انجام می شود به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

یکی از ساده ترین راه ها برای استعلام قیمت روز انواع زهر عقرب تماس با کارشناسان واحد فروش همین سایت می باشد و ضمن اطلاع از قیمت می‌توانید از راهنمایی مشاوران ما برای خریدی بهتر و آسان تر بهره مند شوید و پس از انتخاب و ثبت کردن سفارش، محصول در موعد مقرر با بهترین بسته بندی به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت و امروزه خرید آنلاین به دلیل مزایای فراوان طرفداران زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما