شرکت تولید زهر عقرب امپراطور گرمی

زهر عقرب امپراطور گرمی در ردیف یکی از گران ترین زهر های تولیدی در جهان قرار داشته و کاربرد های گسترده ای در صنایع و مصارف گوناگون دارد. به طور کلی 4 نوع زهر از عقرب ها گرفته می شود که خواص درمانی فوق العاده فراوانی برای هر کدام ذکر شده است. قیمت این ماده با ارزش و گران قیمت به نسبت غلظت و کیفیت آن متفاوت بوده و بر حسب گرم تعیین می گردد که در حجم های بالا و خرید های عمده، قیمت نهایی مشتری تا حدودی کاهش می یابد.

شرکت تولید زهر عقرب امپراطور گرمی

راهنمای انتخاب زهر عقرب امپراطور

راهنمای انتخاب زهر عقرب امپراطور عقرب که با نام کژدم هم شناخته می شود، بر خلاف ظاهر ترسناکش که البته بی علت هم نیست، درون بدن خود گنجی کم یاب نهفته دارد که به دلیل کاربردهای گسترده آن، به یک تجارت فوق العاده سود ساز و البته پر هیجان تبدیل شده است. زهر این موجود ریز جثه در صنعت دارو سازی و درمان بیماری ها کاربرد گسترده ای داشته و از آن در تهیه دارو ها برای بیماری های مختلف استفاده می شود.

حتی در درمان و پیشگیری از تومور های بدخیم و نخاعی، سرطان پستان، سرطان ریه، سرطان بافت همبند، سرطان پوست، سرطان رحم و چندین بیماری دیگر نیز از این معجون شگفت انگیز استفاده می شود. بر خلاف زهر عقرب سیاه که بسیار خطرناک و کشنده می باشد، عقرب امپراطور خطرناک نبوده و در صورت نیش زدن این گونه عقرب معمولا نیاز به پیگیری درمانی خاصی نیست مگر آنکه بدن به آن حساسیت نشان دهد.

در خصوص نحوه انتخاب زهر عقرب امپراطور لازم است تحقیق کاملی در زمینه نحوه پرورش عقرب ها و همچنین شرایط محیطی پرورش گاه مجموعه مدنظر صورت گیرد. غلظت و کیفیت این محصول تا حد زیادی به شرایطی که عقرب در آن پرورش یافته بستگی داشته و در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد پرورش عقرب امپراطور که بومی امریکا و آفریقا می باشد، کیفیت نهایی محصول دچار افت شده و نتیجه مدنظر از این محصول حاصل نخواهد شد.

فروشنده زهر عقرب امپراطور گرمی

فروشنده زهر عقرب امپراطور گرمی مجموعه ما به عنوان فروشنده زهر عقرب فعالیت داشته و آماده همکاری و تامین سفارش مشتریان صنایع مختلف می باشد. زهر تولیدی مجموعه ما دارای خلوص و غلظت مناسب بوده و به لحاظ قیمت نیز از صرفه بسیار بالایی برخوردار است.

این مجموعه در زمینه پرورش گونه های مختلف عقرب مشغول بوده و انواع مختلف زهر عقرب را تولید کرده، در بازار داخل ایران به طور مستقیم عرضه می نماید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشخصات زهر عقرب و همچنین قیمت روز آن می توانید به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما