شرکت تولیدی زهر عقرب صادراتی

شرکت تولیدی زهر عقرب صادراتی با پرورش بهترین عقرب هایی که سم آن ها خاصیت درمانی دارد سعی می کند محصول اصلی را تولید و روانه بازار های داخلی و بین المللی کند زهر عقرب خاصیت شفابخشی دارد به طوری که تحقیقات انجام شده نشان می دهد که امروزه برای درمان بسیاری از بیماری سخت و کشنده می توان از آن استفاده کرد.

شرکت تولیدی زهر عقرب صادراتی

همه چیز درباره زهر عقرب کمپسوبوتوس ماتهیزنی

همه چیز درباره زهر عقرب کمپسوبوتوس ماتهیزنی زهر عقرب کمپسوبوتوس ماتهیزنی به صورت مایعی شفاف و بی رنگ است که دارای آنزیم هایی به نام فسفولیپاز، هیالورونیداز، پروتئیناز، لستیناز و آنزیم های ضد انعقادی یا انعقادی می باشد عقرب کمپسوبوتوس ماتهیزنی رنگ زرد و آجری دارد و استان خوزستان محل زندگی آن می باشد. خواص درمانی زهر عقرب باعث شده خرید آن بازار پر رونقی داشته باشد به عنوان نمونه دارای سمی به نام مارگاروکسین می باشد و از شکست پیوند سیاهرگی جلوگیری می کند علاوه بر این به عنوان مسکن درد هم کاربرد دارد.

برای درمان بیماری آرتروز رماتیسمی و سرطان استخوان از آن استفاده می کنند برای ساخت داروی لوپوس کاربرد دارد طبق تحقیقات محققان انگلیسی استفاده از زهر عقرب می تواند از شکست جراحی بای پس قلبی که به منظور خون رسانی قلب انجام می شود جلوگیری کند برای اثر بخشی انواع پیوند ها مانند پیوند قلب استفاده می شود چون در برخی از پیوند ها ممکن است بدن عضو مورد نظر را قبول نکند و باعث تخریب بافت ها شود.

برای نمایان کردن سلول های سرطانی مفید است و به درمان انواع سرطان ها کمک بزرگی می کند به طوری که امروزه در ساخت بسیاری از داروهای سرطانی از آن استفاده می کنند برای درمان بیماری های عضلانی و مفصلی مانند آرتریت کاربرد دارد.

راهنمای خرید انواع زهر عقرب صادراتی

راهنمای خرید انواع زهر عقرب صادراتی برای خرید انواع زهر عقرب صادراتی باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • برای اطمینان از کیفیت محصول به سراغ برند های معتبر بروید.
  • زهر عقرب معمولا رنگ شفاف، بی رنگ یا شیری دارد که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید.

امروزه علاوه بر این که برای درمان بیماری های سخت و لاعلاج از زهر عقرب استفاده می کنند به عنوان آفت کش طبیعی هم در کشاورزی استفاده می شود و همین باعث شده خرید آن رونق فراوانی داشته باشد استفاده از این محصول برای ساخت آفت کش ها به دلیل خاصیت تجزیه پذیری بودن آن می باشد که باعث شده خاک حاصلخیزی و خاصیت خود را از دست ندهد چون آفت کش های شیمیایی خاصیت تجزیه پذیری ندارند و باعث می شوند خاک خاصیت خود را از دست بدهد به همین دلیل برای ساخت انواع آفت کش های کشاورزی از آن استفاده می کنند تا خاک کیفیت خود را از دست ندهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما