شرکت توزیع زهر عقرب 1 لیتری

زهر عقرب 1 لیتری یکی از بسته بندی های، زهری گران و با ارزش می باشد که پر سود است، که یک لیتر آن برابر با ۱۵۰ میلیون دلار « معادل ۸۰ میلیون تومان » می باشد.

دلیل گران بودن این زهر این است که کشیدن زهر عقرب کارا راحت و آسوده ایی نیست. برای تولید و تهیه این باید دانه دانه زهر عقرب ها را با دست کشید که مقدار آن هم بسیار کم است. « تقریبا می توان گفت حدود دو میلی گرم در هر عقرب زهر وجود دارد »

شرکت توزیع زهر عقرب 1 لیتری

راهنمای خرید زهر عقرب زرد

راهنمای خرید زهر عقرب زرد زهر عقرب زرد، زهری است که از گونه ایی عقرب که به دلیل رنگ بندش و برجستگی رو پشتش نام عقرب زرد را به خود گرفته، به دست می آید. این گونه فراوان‌ترین گونه عقرب هاست که در اماکن مسکونی هم زندگی می‌کنند.

برای خرید زهر این عقرب باید در نظر داشت که:

۱_زهر عقرب زرد خطرناک نیست و درد آن بعد از مدتی بدون هیچ عارضه ای از بین میرود.

۲_این نوع زهر ها را می توان بر رنگشان خرید کرد. هرچقدر رنگش پر رنگ تر باشد، خاصیت و مواد درونش هم بیشتر است.

۳_زهرها دارای آنتی بادی هستند. پادزهر اینها برای مکان های درمانی موثر است و برای تولید پادزهر حتما باید زهر هر عقرب از همان نوع عقرب گرفته شود.

این گونه عقرب در استانهایی چون: خوزستان، بند عباس، ورامین، ایلام، کردستان و دیگر استانها شکار شده و می‌توان این زهر را در این مناطق کشف کرد.

همه چیز درباره زهر عقرب پرورشی

همه چیز درباره زهر عقرب پرورشی عقرب یک گونه حشره کوچک و خطرناک است. اما این حشره کوچک غیر از ظاهر خطرناکی که دارد، دارای فواید زیادی برای ما و پزشکان هست. عقرب دارای دو چنگال هست که جزو دهانش محسوب می‌شوند. این چنگال ها قادر به ساخت و تولید زهر کشنده ای هستند که بسیار سمی و خطرناک است و می تواند موجب مرگ انسان شود. در عین حال هم می تواند نجات دهنده انسان باشد.

این زهر آنقدر گرانبها است که یک گرم آن برابر با ۸۰ میلیون تومان است؛ به همین دلیل در چند سال گذشته زهر عقرب یکی از پردرآمدترین تجارت دنیاست، چرا که تجارتی پر سود است.

پرورش عقرب یکی از حرفه های است که درآمد بالای آن موجب توجه افراد به این شغل شده و افراد اشتیاق بالای برای انجام این فعالیت دارند. اما پرورش این نوع حشره باید با رعایت آدابی از جمله:

۱_توجه به محل زندگی و پرورش عقرب

۲_دمای مکان

۳_ نور کافی

۴_تغذیه لازم

انجام یابد.

دمای مکان: دمای مناسب برای پرورش عقرب بین ۲۱ تا ۳۲ درجه است که با توجه به نیاز بدن عقرب تنظیم میشود.

نور کافی: این نوع حشره ها با محیط تاریک سازگار تر هستند؛ پس باید در معرض نور چندانی قرار نگیرند.

تغذیه لازم: برای تغذیه عقرب ها میتوان از جیرجیرک و یا کرم استفاده کرد.علاوه بر این باید آب‌ هم برای نوشیدن در اختیار داشت باشند.

از زهر عقرب بیابان برای درمان بیماری های چون :

۱_درمان درد های مفصلی

۲_درمان ایدز

۳_درمان MS

و برای تولید داروهای چون:

۱_داروی ضد سرطان

۲_داروی ضد ایدز

۳_ داروی MS

استفاده میشود.

برترین فروشندگان زهر عقرب 1 لیتری

برترین فروشندگان زهر عقرب 1 لیتری زهر عقرب پرورشی را می توان از طریق پرورش دهنده به طور خالص تهیه کرد. فروشنده « پرورش دهنده » می‌تواند این زهر را در دسته بندی ها و مقدار های متفاوت همانند « زهر عقرب ۱ لیتری » به بازار ارائه دهد و با این کار زهر به قیمت پایین تری به فروش برسد.

این نوع فروشنده از بزرگترین تهیه کنندگان این زهر به شمار می‌رود، چرا که خریدار از خرید خود کاملاً راضی هست و کیفیت زهر هم بالا بوده است. بنابراین این فروشنده می‌تواند عنوان برترین فروشنده را به نام خود کند.

خرید زهر عقرب از تولیدی آن باعث میشود که زهر خالص تر و بهداشتی تر باشد. برای سفارش این زهر از فروشنده می توان علاوه بر خرید حضوری، به فروشگاه های آنلاین مراجعه کرد. اطلاعات را بررسی و بعد از تعیین شدن قیمت، آن را در مقدار ها و بسته بندی های متفاوت تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما