شرکت توزیع زهر عقرب زرد کوچک

عقرب زرد یک نوع از گونه‌های بند پایان است، که در همه نقاط دنیا وجود دارد، که زهر آن برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید است. برای اینکه بتوانیم زهر عقرب زرد کوچک را در اختیار داشته باشیم، باید به شرکت توزیع زهر عقرب کوچک مراجعه کنیم و یا اینکه به سایت اینترنتی معتبر شرکت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را از طریق سایت سفارش داده تا در درب منزل تحویل بگیریم.

شرکت توزیع زهر عقرب زرد کوچک

خصوصیات زهر عقرب زرد کوچک

خصوصیات زهر عقرب زرد کوچک در حال حاضر تولید زهر عقرب زرد کوچک به دو روش صورت می گیرد، یکی از این روش‌ها شوک الکتریکی و دیگری روش سایش غدد.

که در روش شوک الکتریکی دم و بدن عقرب را رها می‌کنند و الکترودهای شوک را به عقرب وصل کرده تا به عقرب شوک وارد کنند و زهر را از بدن عقرب خارج کنند بعد از این کار زهر را در ظرف مخصوص می‌ریزند، زهر عقرب در ابتدا شفاف و رقیق است و بعد کم کم به غلظت می‌رسد و سپس به رنگ زرد در می آید. البته در این روش می‌توان چند بار از عقرب زهر گرفت.

روش سایش غدد، در این روش بند انتهای دم عقرب را که غده سمی در آن قسمت بدن قرار دارد مورد استفاده قرار می گیرد. به این روش که اول عقرب را از ناحیه دم و سر رها می کنند و بعد از جدا کردن غده سمی که در انتهای دم قرار دارد، را شروع به جدا کردن بند سمی می کنند، و آن را تمیز می شویند و تا یک ماه در داخل دستگاه مخصوص قرار می دهند تا خشک شود بعد از اینکه خشک شد، زهر را به پودر تبدیل می کنند و بعد پودر را در آب مقطر مخلوط می کنند و با استفاده از دستگاه سانتری فیویژ زهر آن را جدا می کنند.

زهر عقرب زرد خصوصیات خاصی دارد که می توان برای درمان انواع بیماری ها از آن استفاده کرد، خصوصیات زهر عقرب زرد این است که می‌توان برای درمان بیماریهای ام اس، و اعصاب و روان استفاده کرد و همچنین برای انواع بیماری های سرطان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

زهر عقرب زرد کوچک پروتئین هایی دارد که دارای خاصیت فراوانی است، که می‌تواند بسیاری از بیماری ها را درمان کند مثل درد مفاصل، درد های سرطانی، پلیمری های روده‌ای و همچنین برای درمان تومور های بدخیم از زهر عقرب نیز استفاده می‌شود.زهر عقرب علاوه بر اینکه در صنعت داروسازی نقش مهمی دارد برای محصولات آرایشی و بهداشتی هم کاربرد فراوانی دارد.

لیست قیمت زهر عقرب زرد کوچک

لیست قیمت زهر عقرب زرد کوچک گران ترین زهر در جانوران زهر عقرب است، که قیمت آن روز به روز درحال افزایش است که همین امر باعث شده قیمت زهر عقرب زرد کوچک هم رو به افزایش باشد. در حال حاضر این کار یکی از پرسودترین کارها است که باعث شده افراد زیادی به پرورش عقرب روی بیاورند چون زهر عقرب در صنعت داروی سازی تاثیر بسزای دارد و در درمان اکثر بیماری ها موثر است، به همین دلیل زهر عقرب قیمت مقطوعی ندارد و قیمت آن به روز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما