خرید مستقیم زهر عقرب دوریه

زهر عقرب دوریه یا همان عقرب ادنتوبوتوس دوریه یکی از انواع عقرب های بسیار خطرناکی است که در مناطق ایران است و سالانه گزارشات متعددی از عقرب گزیدگی را شاهد هستیم.

ادنتوبوتوس دوریه عقرب حفاری است که قادر است حفراتی تا عمق 40 سانتی متر در زمین حفر کند این عقرب در تقسیم بندی اندازه، کوچک تا متوسط طبقه بندی می شود همچنین برای خریداریه این زهر میشود به سایت ها مراجعه کرد.

خرید مستقیم زهر عقرب دوریه

خصوصیات مهم زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه

خصوصیات مهم  زهر عقرب ادنتوبوتوس دوریه این عقرب در تقسیم بندی اندازه، کوچک تا متوسط طبقه بندی میشود، طول عقرب بالغ 60تا 75 میلی متر است و در سن های بالاتر از 10 سانتر متر هم می رسد.

بدن رنگ پریده و ساده به رنگ زرد و متمایل به قهوه ای کمرنگ است لبه های دندانه ای مشخص در طرفین دم قابل مشاهد است چنگال نسبتا قوی است که پهنای آن درانتهای چنگال ها به میزان زیادی باریک و بسیار نازک می شود.

این عقرب شب فعال است ولی مواردی در هنگام طلوع و غروب خورشید نیز قابل رویت است.

در مناطق بیابانی، استپ های کلسیم کربناتی، نواحی صخره ای و مناطق خشک با پوشش های گیاهی فقیر تا متوسط نیز دیده می شود در بسیاری از مناطق بخصوص نواحی گرم و خشک مانند ریگزارها، مناطق صخره ای و مناطق با پوشش گیاهی خیلی ضعیف دیده می شود.

در مناطق کشاورزی، حاشیه آبادی ها، و منازل نیز دیده شده است این عقرب تا کنون از ایران و عراق گزارش شده و پراکندگی جهانی تا کنون نداشته.

این عقرب بسیار فعال، حرکات بسیار خصمانه و نیش معمولا آماده برای حمله است تحقیق چندانی درباره زهر این عقرب صورت نگرفته ولی محل گزش دردناک به همراه تورم و قرمز شدن منطقه گزش گزارش شده است .

گزارشی مبنی بر اثر زهر بر سیستم عصبی بدن موجود نیست در بسیاری از موارد شدت گزش در مقایسه با شدت گزش زنبور بوده است.

هیچ مورد فوتیدر اثر گزش این عقرب گزارش نشده است زهر عقرب ادنتوبوتوس اوره به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در تعیین سلامت ارگان های حیاتی بدن از جمله کلیه از اهمیت به سزایی برخوردار است.

در این تحقیق که روی 10 موش سوری در دو گروه صورت گرفته است، در گروه اول به عنوان شاهد فقط تحت تاثیر سرم فیزیولوژیک و گروه دوم تحت تزریق زهر زیرحد کشندگی قرار گرفتند.

نتایج تحقیق از آن است که میزان اوره در گروه دوم به شدت زیاد شده است که به نوبه خود نشان دهنده کاهش فعالیت کلیه در نتیجه کاهش عملکرد بافت آن در مواجه با زهر است، زهر این عقرب لزوم محافظت از کلیه به وسیله دارو، دیالیز یا روش های موازی، می تواند مورد توجه قرار گیرد.

اطلاعاتی درباره زهر عقرب تلخ

اطلاعاتی درباره زهر عقرب تلخ زهر کژدم ، زهر عقرب تلخ یا زهر درازدم نام یکی از گونه‌های بندپایان رده عنکبوتیان است که دارای ۸ پا و نیشی با زهر بسیار قوی و کشنده است.

نیش همه ی عقرب ها در نوک دم آن قرار دارد عقرب‌ها شب‌ها به آرامی به فعالیت‌های زیستی خود می‌پردازند و بیشتر در آب و هوای گرم فعال هستند.

عقرب‌های ایرانی گزنده‌ترین عقرب‌های جهان می باشند و استان خوزستان نیز بیشترین میزان عقرب گزدیدگی در کشور را دارا است اما زهر کژدم‌ها به همان میزان که می‌تواند کشنده باشد، مایه حیات نیز است که در پیوندهای جراحی قلب، درمان بیماری لوپوس داروهای سرطانی و پاکسازی تومور کاربرد بسار زیادی دارد.

همین ویژگی‌های خاص کژدم باعث شده تا بسیاری از سودجویان برای منافع شخصی خود اقدام به شکار این موجودات کنند و آن‌ها را با قیمت ناچیز به برخی کشورهای خارجی و یا حتی کشورهای همسایه نیز بفروشند که این مسئله اگر با همین روند ادامه پیدا کند خود باعث تغییر در اکوسیستم و محیط زیست خوزستان گردیده و مسائل و معظلاتی را مانند زیاد شدن حشرات ایجاد می‌کند.

 بسیاری معتقدند لفظ عقرب و یا کژدم چندان مناسب نیست و به همین دلیل از نام ایرانی این موجود یعنی «گَزدم» استفاده می‌کنند.

پخش کلی زهر عقرب دوریه

پخش کلی زهر عقرب دوریه پخش زهر عقرب توسط فروشندگان آن صورت می گیرد، شاید برایتان این سوال پیش آید که اگر نیاز به زهر عقرب داشته باشیم از کجا خریداری کنیم؟ برای خرید زهر عقرب دوریه می توانید غیر حضوری نیز این کار را انجام دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما