خرید عمده زهر عقرب امپراطور

عقرب امپراطور یکی از انواع عقرب های ایرانی می باشد که به فراوانی در بیابان های کشور یافت می شود و از طرفی به دلیل فوایدی که زهر آن دارد استخراج زهر آن افزایش یافته است، خرید عمده زهر عقرب امپراطور به نحوی که بتوان آن رل به شکل گرمی تهیه کرد تنها از طریق خود مرکز تولیدی امکان پذیر بوده و در این مرکز زهر آن با درصد خلوص بالا به فروش می رسند.

خرید عمده زهر عقرب امپراطور

از فواید زهر عقرب بیشتر بدانید

از فواید زهر عقرب بیشتر بدانید زهر عقرب یکی از پر فایده ترین سموم استخراج شده می باشد و در پزشکی از آن بهره های زیادی می برند که در ادامه به شکلی کوتاه به آن ها اشاره خواهد شد؛

  • اول اینکه گفته می‌شود انواع زهر عقرب بالغ امپراطور یک ضد سرطان بسیار قوی بوده و با نتایج بسیاری از تحقیقات مشخص شده است که می تواند از بروز بسیاری از سرطان های خطرناک و شایع مثل سرطان سینه، سرطان پروستات و سرطان روده بزرگ و غیره جلوگیری نماید و احتمال بروز آن ها را تا ۴۰ الی ۵۰ درصد کاهش دهد.
  • از زهر عقرب می توان برای ساخت دارو های ضد روماتیسم استفاده کرد، روماتیسم یکی از بیماری های شایع مفصلی در کشور می باشد که بسیار دردناک بوده و در صورتی که درمان نشود می‌تواند سبب زمین گیر شدن فرد گردد، در حالی که با مصرف داروهای ساخته شده از این سموم عقرب می توان این بیماری را به راحتی درمان کرد.
  • دانشمندان با تحقیقاتی که روی زهر عقرب امپراطور انجام دادند متوجه شدند که حاوی ماده ‌ای است که می‌تواند سبب پیوستگی خون در عروقی مثل سیاهرگ شود و با پیوسته شدن خون در سیاهرگ امکان ایجاد لخته و به دنبال آن انسداد عروق و سکته قلبی به شدت کاهش خواهد یافت.

آنچه باید درباره زهر عقرب بدانید

آنچه باید درباره زهر عقرب بدانید

  1. زهر عقرب زرد ماده ای است که نه تنها در پزشکی کاربرد دارد، بلکه این روزها کاربرد های بیش تری در صنایعی مثل کشاورزی نیز پیدا کرده است، به طور مثال این روزها از زهر عقرب به منظوری ساخته آفت کش ها و سموم مخصوص گیاهان جالیزی استفاده می شود، چرا که نسبت به سایر آفت کش ها عملکرد بهتری داشته و می ‌تواند گیاهان را در برابر طیف مختلفی از آفت ها، کرم ها و حشرات مقاوم کند.
  2. در واقع این عصاره های استخراج شده از عقرب ها مواد بسیار قوی و مفیدی است که برای بسیاری از آفت های کشاورزی مضر بوده و می تواند باعث ازبین رفتن آن ها شود و از آن جایی که افت کش های ساخته شده از این ارگانیک هستند، به هیچ وجه به محیط زیست آسیب نرسانده و کاملا دوستدار طبیعت خواهند بود.
  3. از طرفی این روز ها از زهر عقرب در ساخت کود های کشاورزی زیستی نیز استفاده می شود، این کود های کشاورزی کاملا زیست تخریب پذیر بوده و به دلیل داشتن عصاره زهر عقرب می توانند بهره وری خاک کشاورزی را بیشتر افزایش دهند، به طوری که بتوان از این زمین های کشاورزی در دراز مدت استفاده کرد.

المان تأثیرگذار بر قیمت زهر عقرب امپراطور

المان تأثیرگذار بر قیمت  زهر عقرب امپراطور المان های بسیاری می تواند بر روی قیمت زهر عقرب امپراطور تاثیر گذار باشد و یکی از مهم ترین آن ها درصد خلوص زهر استخراج شده از عقرب ها می باشد، به طوری که هر چه خالص تر باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت، از دیگر المان های تاثیر گذار بر روی قیمت آن می ‌توان به میزان خریدی که مشتری از این مرکز خواهد داشت اشاره کرد به طوری که با خرید های عمده می توان قیمت آن را بسیار کاهش داد.

می توان با خرید از این مجموعه تولیدی به شکل مستقیم بر روی قیمت های آن تاثیر گذاشت، چرا که در این صورت تنها هزینه تولید پرداخت شده و سایر هزینه‌های اضافی از روی محصول حذف می گردد و به منظور سفارش انواع این زهر های خالص و با کیفیت عقرب می توان با این شماره ها در تماس بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما