خرید زهر مایع عقرب گاردیوم پرورشی

مرکز نمایندگی زهر عقرب گاردیوم پرورشی در استان تهران توانسته سطح فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. میزان فروش زهر عقرب به صورت عمده و جزیی مطابق نیاز و مصرف مشتریان انجام می شود. این معاملات به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود و مشتریان می توانند مطابق شرایط خود اقدام به تهیه زهر عقرب نمایند.

خرید زهر مایع عقرب گاردیوم پرورشی

5 ویژگی مهم زهر عقرب خالص

5 ویژگی مهم زهر عقرب خالص سم عقرب که با عنوان زهر عقرب خالص هم شناخته می شود در دنیای پزشکی بسیار کاربرد دارد.زهر عقرب های تولید شده در ایران از تنوع بسیاری برخوردار است به دلیل تنوع وجود عقرب در کشومان زهر های تولید شده نیز متنوع می باشند .امروزه در عمل های جراحی قلب باز از زهر عقرب استفاده می شود .برای اینکه عمل قلب با موفقیت همراه باشد و بدن بیمار قلب پیوند زده شده را پس نزند از زهر عقرب در حین عمل استفاده می شود.

از دیگر فواید این زهر ساخت داروهای ضد سرطان می باشد امروزه پزشکان برای تولید داروهای بسیاری از زهر عقرب کمک می گیرند ولی مهمترین این داروها ،داروهای انواع سرطان است داروهای تولید شده از زهر عقرب بیشترین تاثیر را بر روی بافت های سرطانی می گذارند و مانع پیشرفت بیماری می شوند و در نهایت به سرکوب کردن سلول های سرطانی ختم می شود حال تا حدودی با سم عقرب که برای خیلی از انسان ها وحشت آور است آشنا شدیم.

زهر عقرب کوچک دارای فواید بسیاری می باشد که دارای انواع خواص بی نظیر را برای بدن دارا می باشد به عنوان یک دارو برای بدن موثر می باشد که یکی از این فواید می توان به ضد سرطان بودن این زهر عقرب اشاره کرد که این زهر عقرب به عنوان یک داروی کاملا طبیعی برای بدن موثر می باشد و به دور از هرگونه مواد شیمیایی می باشد.

اطلاعاتی در مورد زهر عقرب گاردیوم دوریه

اطلاعاتی در مورد زهر عقرب گاردیوم دوریه زهر عقرب گاردیوم دوریه از نوع بند پاییان هستند این جانور دارای زهر خطرناک و گاهی وقت ها نیز کشنده می باشد ولی همین زهر کشنده گاهی جان انسانی را از مرگ نجات می دهد امروزه از زهر این جانور برای درمان خیلی از بیماری ها استفاده می کنند . وقتی که شوک الکتریکی را به دو طرف بدن جانور وصل می کنند از قسمت دم این جانور زهری به صورت مایع خارج می شود که زهر مایع عقرب می گویند اما این زهر را به صورت خشک شده به بازار عرضه می کنند.

عقرب ها جانورانی هستند که در روز در شکاف در و دیوارها می باشند و در شب فعالیت غذایی خود را شروع می کنند این جانور در شب به دنبال غذا می رود غذای عقرب ها معمولا از سوسک و جیرجیرک ها تغذیه می کنند زهر عقرب در انواع مختلفی می باشد زهر عقرب سیاه زهر عقرب زرد و.. می باشد هر کدام از این زهر ها دارای خواص و کاربرد های مخصوص می باشد.

زهر عقرب که به صورت پرورشی در بازار به فروش می رود دارای درجه کیفی منحصر به فردی است که به این دلیل هم می باشد که مورد اسقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است و ما در این قسمت در نظر داریم که به بررسی 5 ویژگی مهم زهر عقرب پرورشی اقدام نماییم تا افرادی که خریدار این محصول شکفت انگیز دارویی هستند با استناد بر این 5 خصوصیت منحصر به فرد و بارز بتوانند خریدی مطلوب از این نمونه های پرورشی را به پایان برسانند.

از مراکز پخش زهر عقرب کوچک می توان به کارخانجات تولیدی اشاره کرد که در این کارخانه جات بهترین نوع از زهر ها تولید می شود که فواید و خاصیت بی نظیری برای بدن افراد دارد و بیشتر خریداران از این محصولات خارجی ها می باشند به همین دلیل است که زهر عقرب اکثرا به کشور های اروپایی صادر می گردد و پخش آن به کشور های همسایه بیشتر می باشد.

نکات مهم در انتخاب زهر مایع عقرب

نکات مهم در انتخاب زهر مایع عقرب گران ترین مایع در جهان زهر عقرب می باشد زهر عقرب به دو صورت گرفته می شود:

1- به صورت شوک که به وسیله دستگاه های کوچک که به دو طرف حیوان وصل می کنند از قسمت انتهای دم عقرب مایعی خارج می شود که زهر مایع عقرب می باشد این مایع زود فاسد می شود و خاصیت خود را از دست می دهد در فریزر در دمای مخصوص شاید تا چند ساعتی بتوان نگه داری کرد ولی خارج از فریزر باید زود خشک شود این ماده را در دستگاه خشک کن خشک می کنند سپس موقع استفاده به آن آب مقطر اضافه می کنند.

2- بند آخر دم عقرب دارای زهر می باشد و برای اینکه بتوانیم از آن استفاده کنیم بند آخر را قطع می کنند و آن را خشک وسپس می سابند و پودر آن را موقع استفاده در آب مقطر قرار می دهند و زهر را جدا و مورد استفاده قرار می دهند. انواع زهر عقرب در جهان وجود دارد ولی همه ی آن ها مفید نمی باشند زهر عقرب بسیار گران می باشد چون برای خارج کردن زهر عقرب از بدن عقرب با جان خودتان بازی می کنید یعنی باید تمام خطرات نیش زدنرا به جان بخری تا بتوانید زهر عقرب را استخراج کنید .

قیمت انواع زهر عقرب گاردیوم پرورشی

قیمت انواع زهر عقرب گاردیوم پرورشی قیمت زهر عقرب از چنان کیفیتی برخوردار کرده اند تا به کشور های دیگر صادر شود. سود ناشی از تولیدات زهر عقرب بالا است؛ ولی صادر کنندگان آن هیچ اطلاعات دقیقی از سود ناشی صادرات آن را به مردم ارائه نمی کنند. اما با توجه به بازار تقاضای زهر عقرب در ایران و جهان از سود زیاد آن می‌توان آگاهی مختصری پیدا کرد. شاید به نظر جالب بیاید که بعضی از کشور ها سرمایه گذاری های زیادی در تولید زهر عقرب خواهند کرد و یکی از رشته های اصلی اقتصادی آن کشور ها به حساب خواهد آمد.

در ایران تولید زهر عقرب شفاف با بحران رو به رو است و متاسفانه هیچ مقامی به یاری تولید کنندگان زهر عقرب نمیرسه ، و ما در سال های اخیر شاهد تعطیل شدن کارخانه های تولیدی زهر عقرب در سطح کشور بوده ایم که بسیاری از کارگران را از شغل خود بیکار کرده و سرانه بیکاری در ایران را افزایش داده است هر تولیدی زهر عقرب کوچک دارای تعداد زیادی نماینده فروش در شهرهای مختلف است تا بتواند محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان حتی در مناطق پرت و دور افتاده برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما